Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

blow off

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    ogi28b написа:
    Какво значи "1 Бар атм. налягане" ? И как така се казва атмосФерка, защото има 1 бар. Не се ли казва атмосферка, защото пълненето става не-принудително? Аз не им разбирам чак толкова де, затова питам. 1 бар не е ли = на 100 000 паскала? атмосферното налягане не е ли по-ниско, поне по радиото казват - 960 хектопаскала... примерно
    Атмосверка се казва защото имаш атм.наляг.във всм.тракт.За София е 950mbara ili 0,95 bara.На морското равнище е 1 Бар и за това там най много вървят колите.Като се качиш на Алеко е съвсем друго.За това се слага и дебитомер за да определи колко въздух е влезло в двигат.,защото е функция и на атм.налягане.На Алеко дебитомера ще ти даде една стойност,на Слънчев бряг-друга.Когато имаш допълн.надув от турбина то манометр.налягане което дава турбината се прибавя към атмосверното за даден момент.За ЖТД-1,05 Бара+Атм.нал.0,95 Бара за София=2,0 бара общо което ще ти отчете МАП-сензора.МАП-а мери само Абсол налягане.Той не е манометър.Оппаа,забравих,че ти си с РЕМАП.Да не се обидиш.При теб може да има някой mbar над фабричната стойност.

    Коментар


      #47
      Нямам думи.Ако зад дроселовата клапа налягането ти е равно на атмосферното,значи двг.не работи.Абсолютното налягане във всмукателния тракт се измерва зад дросела.Не ми се пише,а и не мисля че тук е подходящо да си изясняваме теорията на работа на двигател с вътрешно горене.П.П.Като се вдигне малко атм.налягане и мойта Алфа си става почти турбо....П.П.2 Оправил съм "Ф"-то в моя пост.
      Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed

      Коментар


        #48
        За София всеки ден ли е 950 "mbara", или само днес е толкова? Обиждам се като пишеш атмосвера. Изобщо се обиждам като някой иска да ми каже нещо, било то и с текст, и е написано с грешки, с липса на всякаква пунктуация и с един куп безсмислени съкращения. Атмосфера се пише с Ф Идва от сфера. Сферата е нещо кръгло. Свера е нещо друго, даже не знам дали има такава дума. Ако има - сигурно е нещо за сверяване. Например можеш да свериш това с правописният речник. Атмосфера се пише с Ф и това е положението. И бобина се пише с втора буква О. Да не се обидиш и ти, ама това беше един много, ама много лошо написан пост. След точка се оставя интервал. При мен няма някой mbar над фабричната стойност, но знам една кола в която със сигурност има, и отчетеното показание беше над 1.1 бара над атмосферното налягане. Даже за да сме съвсем точни, беше 1.119 бара.

        Коментар


          #49
          Ilko написа:
          Нямам думи.Ако зад дроселовата клапа налягането ти е равно на атмосферното,значи двг.не работи.Абсолютното налягане във всмукателния тракт се измерва зад дросела.Не ми се пише,а и не мисля че тук е подходящо да си изясняваме теорията на работа на двигател с вътрешно горене.П.П.Като се вдигне малко атм.налягане и мойта Алфа си става почти турбо....П.П.2 Оправил съм "Ф"-то в моя пост.
          Не се хващай за неща които никъде не съм казал и не съм споменал думата дросел..И съм говорил предимно за дизела,защото въпроса ми беше зададен от ogi.При дизел без надув при всички режими и обороти имаш атм.налягане във всм тракт.При бензините е абсолютно същото при пълен дросел.При частичен дросел не е така естествено.Но силовите характеристики на двигателя се дават винаги при пълен дросел и за това е атмосверен.Не се хващай за частни сличаи,за които не съм споменавал нищо.И не ме търси там където не можеш да ме намериш.И правилно си забелязал,че не е необходимо да ми обясняваш теорията на работа на ДВГ.Ще си загубиш времето напразно.@ogi28bБлагодаря за забележките.Ще имам в пред вид.Пиша много бързо и не проверявам за грешки.Не пиша литерат.творба и е възможно да допусна гр.грешка.Ти като не можеш да ми отговориш по същество по изказаното от мен в теннически котекст се хващаш за правописни грешки и ги търсиш с лупа.Нали разбираш какво искам да кажа,макар и с грешка написано.Грешката не променя съдържанието.Лошото е когато грешките са такива,че не можеш да разберш написаното. Това за mbar-ите беше за майтап написано,но ти май си без особенно чувство за хумор.Трябваше да ми отговориш в същия дух.Интересно с какво отчетохте 1,119 bara налягане на турбината.Моментно ли беше или постоянно подържано.И успяхте ли да сметнете поне приблизително с колко е нараснал върт.момент на двигателя с това отчетено налягане.

          Коментар


            #50
            Stefan Hadjov написа:
            ogi28b написа:
            Какво значи "1 Бар атм. налягане" ? И как така се казва атмосФерка, защото има 1 бар. Не се ли казва атмосферка, защото пълненето става не-принудително? Аз не им разбирам чак толкова де, затова питам. 1 бар не е ли = на 100 000 паскала? атмосферното налягане не е ли по-ниско, поне по радиото казват - 960 хектопаскала... примерно
            Атмосверка се казва защото имаш атм.наляг.във всм.тракт.За София е 950mbara ili 0,95 bara.На морското равнище е 1 Бар и за това там най много вървят колите.Като се качиш на Алеко е съвсем друго.За това се слага и дебитомер за да определи колко въздух е влезло в двигат.,защото е функция и на атм.налягане.На Алеко дебитомера ще ти даде една стойност,на Слънчев бряг-друга.Когато имаш допълн.надув от турбина то манометр.налягане което дава турбината се прибавя към атмосверното за даден момент.За ЖТД-1,05 Бара+Атм.нал.0,95 Бара за София=2,0 бара общо което ще ти отчете МАП-сензора.МАП-а мери само Абсол налягане.Той не е манометър.Оппаа,забравих,че ти си с РЕМАП.Да не се обидиш.При теб може да има някой mbar над фабричната стойност.
            При 1.9жтд-105кс, и на Алеко и във Варна теоретично турбината ще направи пак 2.05 бара налягане. С тази разлика, че във Варна ще надува 1.05 бар над надморското налягане, а в София 1.1.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #51
              Може ли колегата Хаджов да не се намеси с вечното си спорене и да не о***е темата ?Темата е за blow off
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #52
                emzo написа:
                Може ли колегата Хаджов да не се намеси с вечното си спорене и да не о***е темата ?Темата е за blow off
                Aбе верно е това което казваш,но при тези интересни въпроси които се получават в темата,как да ги отминеш.

                Коментар


                  #53
                  BO написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  ogi28b написа:
                  Какво значи "1 Бар атм. налягане" ? И как така се казва атмосФерка, защото има 1 бар. Не се ли казва атмосферка, защото пълненето става не-принудително? Аз не им разбирам чак толкова де, затова питам. 1 бар не е ли = на 100 000 паскала? атмосферното налягане не е ли по-ниско, поне по радиото казват - 960 хектопаскала... примерно
                  Атмосверка се казва защото имаш атм.наляг.във всм.тракт.За София е 950mbara ili 0,95 bara.На морското равнище е 1 Бар и за това там най много вървят колите.Като се качиш на Алеко е съвсем друго.За това се слага и дебитомер за да определи колко въздух е влезло в двигат.,защото е функция и на атм.налягане.На Алеко дебитомера ще ти даде една стойност,на Слънчев бряг-друга.Когато имаш допълн.надув от турбина то манометр.налягане което дава турбината се прибавя към атмосверното за даден момент.За ЖТД-1,05 Бара+Атм.нал.0,95 Бара за София=2,0 бара общо което ще ти отчете МАП-сензора.МАП-а мери само Абсол налягане.Той не е манометър.Оппаа,забравих,че ти си с РЕМАП.Да не се обидиш.При теб може да има някой mbar над фабричната стойност.
                  При 1.9жтд-105кс, и на Алеко и във Варна теоретично турбината ще направи пак 2.05 бара налягане. С тази разлика, че във Варна ще надува 1.05 бар над надморското налягане, а в София 1.1.
                  Очевидно ще се отвори по-дилъг спор по интересна тема.Аз лично предлагам да не о....е повече темата на колегата emzo/защото той,а и други се дразнат независимо че спора по интересна тема си струва/,и да пусна една нова тема по въпроса в раздел дизели където му е мястото и там всеки подробно да си изкаже мнението,но потвърдено със сериозни аргументи.Може и да греша аз в поста ми,и всичко приемам ако ми се докаже аргументирано.Съгласен ли си??

                  Коментар


                    #54
                    Очевидно само търсите повод за спор.... някой може ли да каже какъв е филма с прекъсвача на педала за газта и схемата която трябва да се сложи и къде да се сложи понеже налягането вече ми е ясно от къде ще се хване???? А пък като стигнем до завършен проект ще пусна темичка с разяснение кое как и къде ....P.S. А вакума необходим за отварянето на BLOW OFF-a да не би да се хваща от безработната вече помпичка за EGR ????

                    Коментар


                      #55
                      vsd написа:
                      Колеги, вие чухте че каките пускат по-лесно като имаш съскащ блоу офф и сега всички искате. На коли без турбо не става
                      ...слагаш един компресор в багажника...
                      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                      Коментар


                        #56
                        sako_dj написа:
                        P.S. А вакума необходим за отварянето на BLOW OFF-a да не би да се хваща от безработната вече помпичка за EGR ????
                        Хвани си го с едно тройниче от вакум помпата за да си сигурен че има вакуум винаги.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #57
                          vsd написа:
                          Хвани си го с едно тройниче от вакум помпата за да си сигурен че има вакуум винаги.
                          А схемата и прекъсвача къде се връзват ????

                          Коментар


                            #58
                            Коя схема?Прекъсвача на педала го връзваш така че да отвори клапан, който да пропусне вакуума, който ще отвори блоу оффа.Нещо от тоя сорт трябва да стане
                            Прикачени файлове
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #59
                              прекъсвача трябва да е на съединителя нали?????? :D

                              Коментар


                                #60
                                Не, не. На газта за да може като пуснеш педала на газта и тогава да фъска.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X