Колеги, имам едно такова лаишко питане....Налага ми се да ремонтирам спирачните апарати на Бертонето ( дискови спирачки и на двата моста), и майстора ми каза - понеже били рядкост ( демек стари били ) да сам си намерил от тези дето "гъзетата" си ги слагали по задните мостове. Та питането е следното - спортни спирачни апарати, които да се нагодят на Бертонето... може ли изобщо да се получи такова нещо ??? и ако може, от къде да си ги купя и при кого да отида да ги монтираПредварително благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спирачни апарати
Collapse
X
-
Re: Спирачни апарати
x 1/9 написа:Колеги, имам едно такова лаишко питане....Налага ми се да ремонтирам спирачните апарати на Бертонето ( дискови спирачки и на двата моста), и майстора ми каза - понеже били рядкост ( демек стари били ) да сам си намерил от тези дето "гъзетата" си ги слагали по задните мостове. Та питането е следното - спортни спирачни апарати, които да се нагодят на Бертонето... може ли изобщо да се получи такова нещо ??? и ако може, от къде да си ги купя и при кого да отида да ги монтираПредварително благодаря!от там избираш апарати и размери на дискове...13’Тука варианта е вентилирани 240х22мм предни дискове от Уно турбо със задни от уно/пунто/типо/браво 240х11 плътни...14’отпреде 257х22мм вентилирани от типо/браво а отзаде може да се съберат 251х11мм от Крома..15’отпреде 284х22мм вентилирани от купе/браво 20в или даже брембо 302х28мм от купе турбо,отзаде същите като споменатите от горе...Иначе във форума на 124 редовно правят ъпгрейд на тези фиатчета на спирачките,така че е доказано
_______________________________________
0885261834
-
) малеее колко инфо !!!! Дисковете не са плътни. Имат си отвори и като гледам са си фабрично разпробити. Даже има нещо като ребра които да несочват въздуха... маниашка работа ама малко остарялаДжантите ми са алуминиеви, но като размер не знам какви са... наследство са ми от предишния собственик14 цолови са.. имам фланци, но като гледам те нямат кой знае каква роля по отношение на апаратите. за сега ще се сменят само задните апарати, тъй че ако имаш нещо подходящо и не ти трябва - свиркай ! сега ще разровя сервизната документациа и ще ти кажа по нея какви са дисковетеготово.... по спецификация... диаметър - 227, дебелина - 10.7 до 10.9 ( за нови дискове )
lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
-
Като ги правиш,по добре ги прави и от преде и отзад защото не е логично отзаде по големи дискове...Земи се от некоя морга за отреде вентилирани спирачни апарати с дискове(по добре нови) 257мм от крома/браво за отпреде и отзаде 251 от крома защото на тебе задницата ти е по тежка,ако не в краен случай 240мм...Не съм виждал как е захващането на спирачните апарати на бертонето и дали ще паснат без адаптерни планки от 3мм..Ето снимки на въпросните планки,не са трудни за изработкаСамо требва да се земат размери и да се погледне точно...
_______________________________________
0885261834
Коментар
-
тхнкс за снимките...като гледам, моите апарати са доста по различни от тези. а и капака които ги затваря от вътре при мен е на канали за допълнително вентилиране. май няма да се мине без да ги сваля и разглобя...lancia Zeta 2.0 turbo HL /чип-тунинг от TECNOTEMARACING, 16'джанти MELBER, EIBACH окачване , REMUS ауспух
ех' FIAT Bertone X 1/9 - 1500 - 5 speed '82 June
Lanchia Dedra 1600 i.e -пенсионирана
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар