Искам да чуя малко мнения по темата.Значи в момента съм с гуми 195/50/15 искам да мина на 205 но се чудя няма ли да е по добре отпред да си остявя 195 а задните да ги направя на 205.За да не тормозя достатачно колицата но и в същото време да я направя по стабилна.Казвайте мнения.Браво 1.6
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гуми.
Collapse
X
-
С 205 колата е като танк! Пробвал съм и е много стабилна. Но дали е нужно...195 е перфектен размер за иначе дребното БРАВО!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
Знай, че 205-50 е по-висока от 195-50 с 1 сантиметър.карай си на 195, ако искаш по-стабилна кола, което според мен едва ли е нужно, мини на 16-ки 205-45 и си цар.пп СХ или ГТ си, аз съм ГТ и ми вози много твърдо, но и стабилно, дори на 14-ките, возил съм се на един приятел в СХ и вози чувствително по-меко не знам защо е така, окачването и на двете коли е стандартнотоA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Грешно е схващането, че с по-широки от предписаните гуми колата е по-стабилна. Това важи с още по-голяма сила за задни гуми и лека задница (както е при Бравото). С по-широки гуми много по-лесно се губи сцепление в бързи завои, когато си мислиш, че си по-стабилен. Тогава налягането на единица контактна повърхност между гума и настилка е по-малко при по-широката гума и тя започва да се пързаля, занасяйки задницата ти към мантинелата или в насрещното движение.Измамата за повече стабилност се усеща в бавни и остри завои, когато купето се накланя по-малко с широки гуми и колата гази по-тромаво. Точно тогава тази стабилност едва ли е необходима. Лошото е, че точно когато целиш да я имаш - я губиш с широките гуми.
Коментар
-
HLX написа:Грешно е схващането, че с по-широки от предписаните гуми колата е по-стабилна. Това важи с още по-голяма сила за задни гуми и лека задница (както е при Бравото). С по-широки гуми много по-лесно се губи сцепление в бързи завои, когато си мислиш, че си по-стабилен. Тогава налягането на единица контактна повърхност между гума и настилка е по-малко при по-широката гума и тя започва да се пързаля, занасяйки задницата ти към мантинелата или в насрещното движение.Измамата за повече стабилност се усеща в бавни и остри завои, когато купето се накланя по-малко с широки гуми и колата гази по-тромаво. Точно тогава тази стабилност едва ли е необходима. Лошото е, че точно когато целиш да я имаш - я губиш с широките гуми.
Коментар
-
Искам да ви кажа пак че отпред ще си останат 195 на от зад 205 и искам да избегна тромавоста все пак задвижването е от пред.Според мен няма да видя разлика в пъргавоста защото предницата ще си остане същата тежест за предницата.ASTRA BERTONE 2.0 16V TURBO+
Ако говорим за бинокли,аз съм навит да ти раздам телескоп...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар