Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гуми.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гуми.

    Искам да чуя малко мнения по темата.Значи в момента съм с гуми 195/50/15 искам да мина на 205 но се чудя няма ли да е по добре отпред да си остявя 195 а задните да ги направя на 205.За да не тормозя достатачно колицата но и в същото време да я направя по стабилна.Казвайте мнения.Браво 1.6
    ASTRA BERTONE 2.0 16V TURBO+
    Ако говорим за бинокли,аз съм навит да ти раздам телескоп...

    #2
    С 205 колата е като танк! Пробвал съм и е много стабилна. Но дали е нужно...195 е перфектен размер за иначе дребното БРАВО!
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    Коментар


      #3
      приципно стаа по стабилно но има и момента дали разширението на джантата ти го позволява аз сам на 7ж и отзад сам на 205/50
      Honda Jazz 1.4 8v 07'

      Коментар


        #4
        За джантите няма проблем.Мисълта ми е ем да не я правя по тромава хем да е по стабилна от зад.Според мен ще е добре някои ако е пробвал да каже
        ASTRA BERTONE 2.0 16V TURBO+
        Ако говорим за бинокли,аз съм навит да ти раздам телескоп...

        Коментар


          #5
          Предполагам ще е по тромава, ще имаш по-добро сцепление.Все още се чудя дали да слагам такива и аз.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Знай, че 205-50 е по-висока от 195-50 с 1 сантиметър.карай си на 195, ако искаш по-стабилна кола, което според мен едва ли е нужно, мини на 16-ки 205-45 и си цар.пп СХ или ГТ си, аз съм ГТ и ми вози много твърдо, но и стабилно, дори на 14-ките, возил съм се на един приятел в СХ и вози чувствително по-меко не знам защо е така, окачването и на двете коли е стандартното
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #7
              колега за това купе си имаш чудесен размер,не се занимавай.колата ще стане по тромава и разхода ще скочи защото съпротивлението с асфалта става по голямо.лошото е ако вече си решил и просто искаш някой да ти даде старт на предстоящото начинание :P

              Коментар


                #8
                Грешно е схващането, че с по-широки от предписаните гуми колата е по-стабилна. Това важи с още по-голяма сила за задни гуми и лека задница (както е при Бравото). С по-широки гуми много по-лесно се губи сцепление в бързи завои, когато си мислиш, че си по-стабилен. Тогава налягането на единица контактна повърхност между гума и настилка е по-малко при по-широката гума и тя започва да се пързаля, занасяйки задницата ти към мантинелата или в насрещното движение.Измамата за повече стабилност се усеща в бавни и остри завои, когато купето се накланя по-малко с широки гуми и колата гази по-тромаво. Точно тогава тази стабилност едва ли е необходима. Лошото е, че точно когато целиш да я имаш - я губиш с широките гуми.
                FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                LPG System BRC Just

                Коментар


                  #9
                  с 205 само излишно ще си натвариш хидравликата на волана,няма смисъл....
                  FIAT Bravo Club Plovdiv
                  Con Asistencia di Veloce

                  Коментар


                    #10
                    Tqnkata написа:
                    с 205 само излишно ще си натвариш хидравликата на волана,няма смисъл....
                    То по широката гума е и по тешка и от там по голямо натоварване в окачването.Съответно по малък живот на компонентите по предница!!!
                    Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                    Коментар


                      #11
                      аз преди бях с 14 сега карам с 15-7j и мога да кажа че колата не много но си стана леко тромава а и вече ми се разтропа и окачването не казвам че сажалявам че минах на 15ки но всяко правилоси има жертви
                      FIAT BRAVA_ELX 1.6 16V 103HP 97

                      Коментар


                        #12
                        Tqnkata написа:
                        с 205 само излишно ще си натвариш хидравликата на волана,няма смисъл....
                        затова отпред на 195 а отзад на 205 :D
                        Honda Jazz 1.4 8v 07'

                        Коментар


                          #13
                          BUH написа:
                          Tqnkata написа:
                          с 205 само излишно ще си натвариш хидравликата на волана,няма смисъл....
                          затова отпред на 195 а отзад на 205 :D
                          отпред на 45 аз вече
                          FIAT Bravo Club Plovdiv
                          Con Asistencia di Veloce

                          Коментар


                            #14
                            HLX написа:
                            Грешно е схващането, че с по-широки от предписаните гуми колата е по-стабилна. Това важи с още по-голяма сила за задни гуми и лека задница (както е при Бравото). С по-широки гуми много по-лесно се губи сцепление в бързи завои, когато си мислиш, че си по-стабилен. Тогава налягането на единица контактна повърхност между гума и настилка е по-малко при по-широката гума и тя започва да се пързаля, занасяйки задницата ти към мантинелата или в насрещното движение.Измамата за повече стабилност се усеща в бавни и остри завои, когато купето се накланя по-малко с широки гуми и колата гази по-тромаво. Точно тогава тази стабилност едва ли е необходима. Лошото е, че точно когато целиш да я имаш - я губиш с широките гуми.
                            Колега, това което си написал не е точно така. Има си полза от по-широките гуми, най-вече ако са ниско профилни. Сцеплението не зависи само от натиска на колата върху гумата. Важно е и каква е формата на контактното петно оставяно от гумата, а и не забравяи че има и други сили, които действат освен натиска. По-широките гуми, ако са нископрофилни, са и с усилен борд, стената на гумата е доооста по-здрава от на висока гума, и в завой не си захапваш джантите толкова лесно, което носи много голям принос за стабилността.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #15
                              Искам да ви кажа пак че отпред ще си останат 195 на от зад 205 и искам да избегна тромавоста все пак задвижването е от пред.Според мен няма да видя разлика в пъргавоста защото предницата ще си остане същата тежест за предницата.
                              ASTRA BERTONE 2.0 16V TURBO+
                              Ако говорим за бинокли,аз съм навит да ти раздам телескоп...

                              Коментар

                              Working...
                              X