Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензинов регулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бензинов регулатор

    Има ли смисъл на Браво ХГТ 147 да се сложи СПОРТЕН бензинов регулатор, ако да - какъв ще е ефекта ОСВЕН разхода???Лесно ли се монтира - на достъпно място ли е - ВИДИМО?? До колко бара може да издържи със STOCK карантий БЛАГОДАРЯ ЗА ОТГОВОРА ПРЕДВАРИТЕЛНО

    #2
    Re: Бензинов регулатор

    GarrettT4 написа:
    Има ли смисъл на Браво ХГТ 147 да се сложи СПОРТЕН бензинов регулатор, ако да - какъв ще е ефекта ОСВЕН разхода???Лесно ли се монтира - на достъпно място ли е - ВИДИМО?? До колко бара може да издържи със STOCK карантий БЛАГОДАРЯ ЗА ОТГОВОРА ПРЕДВАРИТЕЛНО
    Това на колко бара ще държи със сток карантийте е въпрос, ако ще слагаш турбо компресор.Хубаво е да "закачиш" една широколентова сонда и да видиш какво е положението със смесите, някои атмносферки имат нужда от една идея повечко бензин във високите.Относно поставянето на регулатора е лесна работа, трябва ти 20 см бензиновм маркуч 3-4 скоби и да си малко сръчен. Най-добре вземи от някой приятел, настрой го на 3-3,5 бара и виж дали има разлика във вървежа. Поздрави.
    Uno Turbo RulZz

    Коментар


      #3
      Благодаря много за изчерпателния отговор В крайна сметка според вас има ли смисъл да се сложи на Браво-то ? Какви разлики във вървежа да очаквам - къде да ги търся ? Разхода ФРАПАНТНО ли се покачва или поносимо Искам да чуя вашето мнение

      Коментар


        #4
        Моето мнение е да не си даваш парите за атмосферен автомобил "The secret is in ThaBoost!!!"
        Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
        Polo 1.0, юли 1997г.

        Коментар


          #5
          Re: Бензинов регулатор

          GarrettT4 написа:
          Има ли смисъл на Браво ХГТ 147 да се сложи СПОРТЕН бензинов регулатор
          ефект от вървеж само с повече гориво няма да постигнеш, иска си и други промени по мотора и мерене със специална сонда.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #6
            Ако сложиш права генерация, истински спортен въздушен интеик, инжектори с по голям дебит, бензинов регулатор, спортни разпределителни валове и накрая задължително чип тунинг с които да настроиш тези всичките промени ще има разлика във вървежа някаква но дали си струва толкова пари за 20-40 конски сили реално повече надали както по горе са написали колегите за атмосферен автомобил няма смисъл от инвестицията

            Коментар


              #7
              Налей 1000 лв. в турбо колица ~’95 година (каквото е Пунтото) и ще караш кола
              Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
              Polo 1.0, юли 1997г.

              Коментар


                #8
                Трябва ми спешен отговор къде се намира този регулатор при това Браво, и дали е лесно достъпен??

                Коментар


                  #9
                  Като застанеш срещу мотора - от дясната страна на рейката е регулаторчето. Едно от най-лесно достъпните неща на Бравото. Китайските ефтини бенз. регулатори са кофти, хубавите пък са скъпи! Ако наистина само регулатор ще сменяш неа смисъл, ама ако смениш филтъра, интейка, всмукателния колектор по големичок дросел евентуално и ако дай боже ти пообеднее колата те с тоа бензинов регулатор ти е единия вариант да и докараш верните смеси и колата ще тръгне. Вече ако отидем и на валове ще трябва и чип и тогава верно ще отидем и 30-40 коня нагоре, ама само от валовете ще се върнем пък с 1500 лева надолу. И колегата дето беше писал по-горе че 30-40 коня не се усещали толкова при каране - лъже да знаеш ! Усещат се доволно!
                  ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                  Коментар

                  Working...
                  X