Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за налягането на маслото на 2000 16В турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за налягането на маслото на 2000 16В турбо

    Колеги някой може ли да сподели какво налягане трябва да държи,при загрял мотор и на празен ход,че мойта държи 0,6 бара и се съмнявам да не е малко.Благодаря предварително.
    Fiat Coupe 2.0 16V turbo

    #2
    Ами малко е колега но освен манометъра със сигурност имаш и контактен датчик свързан с лампата който е на 0,8 така че сигурно уреда ти мери грешно/по- малко/.

    Коментар


      #3
      Re: Въпрос за налягането на маслото на 2000 16В турбо

      milen4o написа:
      Колеги някой може ли да сподели какво налягане трябва да държи,при загрял мотор и на празен ход,че мойта държи 0,6 бара и се съмнявам да не е малко.Благодаря предварително.
      Ако си с масло W40трябва да не е под 1 бар, за вискозитет 50 е около 1.5 бараСъответно при 3000 об/мин трябва да е поне 3 бара
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #4
        Re: Въпрос за налягането на маслото на 2000 16В турбо

        ici написа:
        milen4o написа:
        Колеги някой може ли да сподели какво налягане трябва да държи,при загрял мотор и на празен ход,че мойта държи 0,6 бара и се съмнявам да не е малко.Благодаря предварително.
        Ако си с масло W40трябва да не е под 1 бар, за вискозитет 50 е около 1.5 бараСъответно при 3000 об/мин трябва да е поне 3 бара
        +1
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          #5
          Маслото е Аджип 20/50 синтетика,значи трябва да държи 1,5 бара ли? 3 бара държи докато е студена а при 3000 оборота не съм сигурен дали стига толкова.Ама като гледам май ще се сменя помпа.Мерси за инфото колега.+1 на празен ход или при 3000 оборота?Защото попринцип уреда ми е до 3 бара.
          Fiat Coupe 2.0 16V turbo

          Коментар


            #6
            milen4o написа:
            Маслото е Аджип 20/50 синтетика,значи трябва да държи 1,5 бара ли? 3 бара държи докато е студена а при 3000 оборота не съм сигурен дали стига толкова.Ама като гледам май ще се сменя помпа.Мерси за инфото колега.+1 на празен ход или при 3000 оборота?Защото попринцип уреда ми е до 3 бара.
            Не си ме разбрал, "+1" значи че подкрепям мнението на колегата
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #7
              milen4o написа:
              Защото попринцип уреда ми е до 3 бара.
              до 6 бара трябва да ти е манометъра, понеже на студен старт прехвърля дори 6 бара.Най-добре завинти един отделен хидравличен манометър на мястото на камбаната и на място виж налягането на загрял мотор на празен ход и 3000 об/минИ чак тогава ще се види помпа ли е за смяна, датчик или уред или в най-лошия случай лагери.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #8
                ici написа:
                milen4o написа:
                Защото попринцип уреда ми е до 3 бара.
                до 6 бара трябва да ти е манометъра, понеже на студен старт прехвърля дори 6 бара.Най-добре завинти един отделен хидравличен манометър на мястото на камбаната и на място виж налягането на загрял мотор на празен ход и 3000 об/минИ чак тогава ще се види помпа ли е за смяна, датчик или уред или в най-лошия случай лагери.
                Мерси колега,днес ще се търси проблема.Манометъра си е оригиналния и е до 3 бара,лагерите са сменени и затова остава да е помпата.Ще се надявам на датчик или уред,но тези дни ще се разбере.
                Fiat Coupe 2.0 16V turbo

                Коментар


                  #9
                  Задължително ли е да прехвърля 6 бара при студен, защото аз скоро си турих манометър и при студен само един път я видях да дига малко над 4 (на 3000 об./90 градуса - 3-3.5бара), а на празен ход държи 1 бар?http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...e_id=3337П.П. маслото е 15w40 -приста лидер
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #10
                    Joro написа:
                    Задължително ли е да прехвърля 6 бара при студен, защото аз скоро си турих манометър и при студен само един път я видях да дига малко над 4 а на празен ход държи 1 бар?http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...&image_id=3337
                    карам с масло 10/40при студен двигател сутрин държи 5,5-6ако го форсирам малко отива май към 6,5-7при заграл мотор и температура на маслото 90 градуса, което е сравнително висока температура /доста трябва да си товарил мотора преди това/ на празен ход държи 1,2-1,4при 3000 оборота май е към 3,5-4това е долу горе при ментези дни ще го пробвам продължително на магистрала при 4500-5000 оборота и ще пиша как е
                    Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                    Коментар


                      #11
                      при загрял мотор, температура на маслото 90 градуса и обороти на мотора 2500 налягането е 4 атм
                      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                      Коментар


                        #12
                        карах по магистралата към Варна тези днивъншна температура - 15скорост - 150-160 цялата магистраламаслото държеше температура 87-92гри беше включен климатика
                        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                        Коментар


                          #13
                          alvanovo написа:
                          Joro написа:
                          Задължително ли е да прехвърля 6 бара при студен, защото аз скоро си турих манометър и при студен само един път я видях да дига малко над 4 а на празен ход държи 1 бар?http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...&image_id=3337
                          карам с масло 10/40при студен двигател сутрин държи 5,5-6ако го форсирам малко отива май към 6,5-7при заграл мотор и температура на маслото 90 градуса, което е сравнително висока температура /доста трябва да си товарил мотора преди това/ на празен ход държи 1,2-1,4при 3000 оборота май е към 3,5-4това е долу горе при ментези дни ще го пробвам продължително на магистрала при 4500-5000 оборота и ще пиша как е
                          И при мен е същото ама в кг.
                          Alfa Romeo Centocinquantasei

                          Коментар


                            #14
                            Маслото е Selenia Gold
                            Alfa Romeo Centocinquantasei

                            Коментар


                              #15
                              Seicento Sporting Abarth написа:
                              И при мен е същото ама в кг.
                              Колега,какви кг като говорим за налягане
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар

                              Working...
                              X