Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat bravo 2.0 20v turbo !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    от много работа не ми остава време да попиша тук !!а иначе мотора е зглобен дайе и вчера припасвах и монтирах интеркулера !!и сега остана само да се монтира и мотора !!
    карам Спаска ламята

    Коментар


      #62
      Колега от каде намери мотора и такъв мотор може ли да се сложи на 1.8 16в?

      Коментар


        #63
        dolarcho написа:
        Колега от каде намери мотора и такъв мотор може ли да се сложи на 1.8 16в?
        2литровото браво е по широко от 1.8 и може да не влезе
        fiat bravo 16_16v 103hp

        Коментар


          #64
          nikolov-1.6_v16 написа:
          dolarcho написа:
          Колега от каде намери мотора и такъв мотор може ли да се сложи на 1.8 16в?
          2литровото браво е по широко от 1.8 и може да не влезе
          Как го измисли това че е по-широко ,ако можеш ми обясни ,като всичко е платформа Типо
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #65
            (Без заглавие)

            и аз мислех че е по-голям коша
            Толкова е лесно да поправяш другите. Толкова е трудно да поправяш себе си

            Коментар


              #66
              Колега, като го поткараш Турбото, "похвали се" ей така за протокола Колко разход ти дава Вчера с едни майстоти си говорих за подобен ремонт и отговора беше "Ако ще и свирки да правиш за под 1500лв за работа неможе да става и дума" Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Това нормално ли е?! Щ’от и мене ме блазни да си Refresh-на двигателя така, ама като не разбирам достатъчно за да си го направя сам, въпреки че имам желание... Ще може ли малко инфо относно тази задача ...Thanks... Иначе колегата има просто повече от Голямото евала за начинанието
              Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina

              Къде отиваш ти, може би?

              Коментар


                #67
                sim4ata написа:
                "Ако ще и свирки да правиш за под 1500лв за работа неможе да става и дума"
                Те тоя лаф ми хареса.Само сваляне и качване на мотор със смяна на клапани само тук искат 500 кинта а тук виждаме основно почистване на какво ли не и конверсия така че не може да очакваш за без пари.Отделно и тая работа се прави ако не в собствен гараж то поне при много добър авер!

                Коментар


                  #68
                  от два дена вече офицялно със турбо надув !! :D
                  карам Спаска ламята

                  Коментар


                    #69
                    а относно разликата във кошовете на бравото 2.0 и 1.8 няма никаква дори и е днакъв със този на купето и на типото както ижанко спомена и на делтата и още доста други италянки ! дори тука преди извесно време на бачкането се човаркахме във една алфа ГТ която беше 2007 година и неиният кош беше същият със леки разлики във камбаните на окачването !!
                    карам Спаска ламята

                    Коментар


                      #70
                      честито, колега!!! със здраве да си е караш по улиците... Дали ще качиш някоя снимчица на колата и на двигатела в коша, че си мисля, че е много красиво Поздрави
                      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                      e30 forever!

                      Коментар


                        #71
                        и така да взема да си продалжа аз темата !!и стигнах до сглобяването !ето и буталата със новите им сегменти !!преди сглобяването всички луфтове бяха измерени !!
                        Прикачени файлове
                        карам Спаска ламята

                        Коментар


                          #72
                          и след това започнах със блока оказа се че коляновият вал е на първи ремонт явно е гризал дървото !!и там лагерите също бяха подменени със нови съответният ремонтен размер !!понеже старите бяха леко поизносени !! явно това наистина си е болка на италиянките !!
                          Прикачени файлове
                          карам Спаска ламята

                          Коментар


                            #73
                            после наредихме и буталата със биелите !
                            Прикачени файлове
                            карам Спаска ламята

                            Коментар


                              #74
                              ето и една снимка и на хонинга на блока и блока които си беше в доста добро състояние и поради тази причина реших да сглобя мотора със оригиналният му блок а първоначалният план беше да прехварля частите от турбото на атмосферният блок но понейе не знаех вав какво то4но състояние беше атмосферката а турбо блока си е доста добър реших да ползвам оригиналният блок на турбото !
                              Прикачени файлове
                              карам Спаска ламята

                              Коментар


                                #75
                                след това доиде ред и на картера и на главата !
                                Прикачени файлове
                                карам Спаска ламята

                                Коментар

                                Working...
                                X