Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat bravo 2.0 20v turbo !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Красота, евала, много обичам красиви двигатели, следя с интерес
    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
    e30 forever!

    Коментар


      #47
      Е браво,като видя такова нещо под капака направо ми се пълни душата.Евала за работата и интусиазма!
      Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

      Коментар


        #48
        Не е трябвало да миеш това черното покритие от страни и по полите на буталата, ама карай. Сигурно го имаш предвид, ама мерни си шийките на вала и биелите, и смени лагерчоците щото криза верно ама баш от там не пести Кутията сигурно трудно ще стиска ама и да се предава такива кутии - бол, а съединителя на турбо мотора няма да стане към кутията ти всичко е друго с обратно действие е, шлиците са различни...... поне на мойта кутия от Капата беше така. Иначе дебитомер можеш да ползваш и от: Алфа спайдър 916 С и 916 S, както и от 20 В турбо Капа и Капа SW - 3000 V 6 - моя дебитомер е от такава Капа - V6 от друго не стаа. Нов е около 1600 лева! Дано съм помогнал :D ! :D Давай пали и пусни видео да видиме кво става
        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

        Коментар


          #49
          2000 20v turbo написа:
          Не е трябвало да миеш това черното покритие от страни и по полите на буталата, ама карай. Сигурно го имаш предвид, ама мерни си шийките на вала и биелите, и смени лагерчоците щото криза верно ама баш от там не пести Кутията сигурно трудно ще стиска ама и да се предава такива кутии - бол, а съединителя на турбо мотора няма да стане към кутията ти всичко е друго с обратно действие е, шлиците са различни...... поне на мойта кутия от Капата беше така. Иначе дебитомер можеш да ползваш и от: Алфа спайдър 916 С и 916 S, както и от 20 В турбо Капа и Капа SW - 3000 V 6 - моя дебитомер е от такава Капа - V6 от друго не стаа. Нов е около 1600 лева! Дано съм помогнал :D ! :D Давай пали и пусни видео да видиме кво става
          моите бутала нямаха такожа черно покритие като твоите даже и аз много се учудих при положение че като бях видял твоите във форума имаха а итносно миенето то беше едно накисване във кориселин и малко повече заигравка със четката предполагам че със тази процедура няма как да съм измил въпросното покритие а и полите си бяха във доста добро състояние без надирания без видимо износване във наи натоварените им зони !а иначе по мотора всичко е замерено макар че дори направих една балъшка грешка точно със вала и бях си взел лагери стандартен размер вмвсто ремонтен и така оказа се че вала не му е за първи път ! А иначе тои моторът по4ти е сглобен дае във петък 6те идва един колега които има скоби за валовете да зацепим ангренажа ! и остана да събера пари за интеркулера турбо пътища разтоварващият клапан и дебитомера !които дори се оказа че освен от V6-ците сава и от 1.8 16v на купето !!а колега ти как си направи интеркулера !? стандартният ли ползва или някакав друг !?
          карам Спаска ламята

          Коментар


            #50
            Колера е от нещо друго, ама точно от какво не знам Взех го от една морга на големина е малко по-голям от оригиналния, а входа и изхода му са от едната страна. В момента е на мястото на ресивъра на климатика - в бронята от ляво - в легнало положение и пътищата станаха доста къси, абе добре се получи много. За съжаление обаче не знам от какво е Сега си търся вариант за колер в бронята отпред и вероятно ще се преминава на такъв в най-скоро време със съвсем нови турбо пътища и тези настоящите ми ще останат излишни със все тръби, маркучи, колери, планки, ако не се справиш до 20-тина дена мое да се разбираме нещо. Значи номера по Бош на дебитомера съвпада само с тези модели, на които ти писах в предния ми пост, според мен останалото е компромис. А соленоидчето става от всички Алфи , Ланчи, Фиати бензинови с турбина и от Пунтотата включително - pierburg 721493500
            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

            Коментар


              #51
              2000 20v turbo написа:
              Колера е от нещо друго, ама точно от какво не знам Взех го от една морга на големина е малко по-голям от оригиналния, а входа и изхода му са от едната страна. В момента е на мястото на ресивъра на климатика - в бронята от ляво - в легнало положение и пътищата станаха доста къси, абе добре се получи много. За съжаление обаче не знам от какво е Сега си търся вариант за колер в бронята отпред и вероятно ще се преминава на такъв в най-скоро време със съвсем нови турбо пътища и тези настоящите ми ще останат излишни със все тръби, маркучи, колери, планки, ако не се справиш до 20-тина дена мое да се разбираме нещо. Значи номера по Бош на дебитомера съвпада само с тези модели, на които ти писах в предния ми пост, според мен останалото е компромис. А соленоидчето става от всички Алфи , Ланчи, Фиати бензинови с турбина и от Пунтотата включително - pierburg 721493500
              Колега мерси за инфото !! :D А за кулера ще помисля и ако реша щте ти пусна едно съобщение на лични !
              карам Спаска ламята

              Коментар


                #52
                -

                какво става колега със проекта на каде варви,
                2000.16v.TURBO
                http://vbox7.com/play:7cbebdda
                http://www.vbox7.com/play:af1b159e

                Коментар


                  #53
                  Re: -

                  чисто луд!!!Направо нямам търпение да му вида времената,който ще дава тва след като е готово честно.Успех и дръж ни в течение,че тва е луда работа!
                  FIAT Bravo Club Plovdiv
                  Con Asistencia di Veloce

                  Коментар


                    #54
                    Re: -

                    svetoslav_iv написа:
                    какво става колега със проекта на каде варви,
                    работя по него колега не ми остава време да кача другите снимки !!
                    карам Спаска ламята

                    Коментар


                      #55
                      ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                      Коментар


                        #56
                        като го събереш даи да го разработя че на тебе ще ти свиди след толкова много труд
                        fiat bravo 16_16v 103hp

                        Коментар


                          #57
                          като направиш твоита японка тогава аз ще и стъпя на врата !!
                          карам Спаска ламята

                          Коментар


                            #58
                            fena написа:
                            като направиш твоита японка тогава аз ще и стъпя на врата !!
                            ДАЙ БОЖЕ!!!!
                            fiat bravo 16_16v 103hp

                            Коментар


                              #59

                              Коментар


                                #60
                                Хайде колега казвай до каде стига , и малко снимчици
                                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                                Коментар

                                Working...
                                X