Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

fiat bravo 2.0 20v turbo !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    ето и краиният резултат !!
    Прикачени файлове
    карам Спаска ламята

    Коментар


      #32
      със това полиране май се отклоних малко от темата но това не е всичко !след това започнах да боядисвам колектора и капакат на клапаните !!и ето резултата и от това заиграване !!
      Прикачени файлове
      карам Спаска ламята

      Коментар


        #33
        и накрая доиде ред и на горивната рейка !!
        Прикачени файлове
        карам Спаска ламята

        Коментар


          #34
          Незнам колко ще върви , но мисля че този мотор ще стане повече от красив !!!! Направо се влюбих в колектора честно

          Коментар


            #35
            Много приятен на вид двигател ще стане.Колега, ако все още не си зглобил главата, оттук може да се опиташ да извлечеш максимална информация http://guy-croft.com/viewtopic.php?f...&sd=a&start=15 обърни внимание на разделителя на всм. порт и размера му, на радиуса на късата страна в порта и на оформянето на фаските на леглата и клапаните.
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              #36
              Това Браво освен бързо ще стане и много красиво!!! УСПЕХ колега!

              Коментар


                #37
                "Ебаси" Луда работа...Успех колега

                Коментар


                  #38
                  Колега това Браво ще стане уникално.
                  FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

                  Коментар


                    #39
                    евала на колегата големи заиграфки си прави но резулатата е на среща браво колега мн е добре :P
                    2000.16v.TURBO
                    http://vbox7.com/play:7cbebdda
                    http://www.vbox7.com/play:af1b159e

                    Коментар


                      #40
                      ici написа:
                      Много приятен на вид двигател ще стане.Колега, ако все още не си зглобил главата, оттук може да се опиташ да извлечеш максимална информация http://guy-croft.com/viewtopic.php?f...&sd=a&start=15 обърни внимание на разделителя на всм. порт и размера му, на радиуса на късата страна в порта и на оформянето на фаските на леглата и клапаните.
                      ici мерси много за инфото не знам аз до сега във този саит къде съм гледал но това инфо не бях го видял !а относно мотора тои вече е почти готов !просто сега реших да си пусна темата защото сега ми остана повече свободно време !а за леглата на клапаните ако имаш впредвид ъгала на леглата не съм го променял а иначе мятото където портовете се разделят съм го оформил по подобен начин а и непосредствено след разделянето на портовете доста се налойи да го разширя защото там доста се свиваха проблема беше че нямам такава машина специално за портове и всичко трябваше да се прави със подръчни средства и докарването на точност между отделните портове си беше цяло изпитание !!а иначе много се притеснявах докато шлифовах портовете да не пробия някаде главата във зоната на портовете но това не стана след цялата процедура занесох главата на проверка !и това което наи ме притеснява все още са водачите на изпускателните клапани защото една незначителна част от тях се наложи да се отнемат а все пак това са изпускателни клапани и то на турбо мотор и са доста натоварени термично и не знам дали това ще наруши тяхното охлаждане а и видях сега че във саита на "Guy Croft " че точно те се сменят !!
                      карам Спаска ламята

                      Коментар


                        #41
                        Няма страшно с водачите колега мойте също ги няма! 15 тина х.км., от които вече 2000 са на 1,2 бара Кво чудо е братче как връви не е истина! А с термичното натоварване по стеблото на клапана въпроса е решен от завода. Аз имах изгорял клапан на втори цилиндър - снимал съм го някъде из мойта тема. С "научна цел" му срязах стеблото в долната удебелена част - и се оказа, че са натриеви клапаните - т.е клапана е кух и пълен с натрий, който спомага за отвеждане и равномерно разпределение на температурата по стеблото. Иначе портовете поне примен правеха едно стеснение точно където завиват надолу към отворите в камерата там реших въпроса с това стеснение с тия ротор-шкурки ли как се казваше, с дебелостенен маркуч и дрелка с потенциометър. Па моему е важно отвора на порта в цялата си дължина да е равен на отвора на клапана в горивната камера. Щото ако клапана ти е примерно 25 мм. порта и 85 да го направиш неа смисъл особено пък и като дойдат от Англия конете "горница" . Пак ти казвам голяма част от филма си изгледал, не че не ти остава още ама всичко си струва. Дано само съединителя и кутията не те предават, ако минеш на вариант бравовската кутия, съединител, полуоски Казваш че проекта върви преди темата давай и клипове да видим, да чуем.....
                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар


                          #42
                          2000 20v turbo написа:
                          Няма страшно с водачите колега мойте също ги няма! 15 тина х.км., от които вече 2000 са на 1,2 бара Кво чудо е братче как връви не е истина! А с термичното натоварване по стеблото на клапана въпроса е решен от завода. Аз имах изгорял клапан на втори цилиндър - снимал съм го някъде из мойта тема. С "научна цел" му срязах стеблото в долната удебелена част - и се оказа, че са натриеви клапаните - т.е клапана е кух и пълен с натрий, който спомага за отвеждане и равномерно разпределение на температурата по стеблото. Иначе портовете поне примен правеха едно стеснение точно където завиват надолу към отворите в камерата там реших въпроса с това стеснение с тия ротор-шкурки ли как се казваше, с дебелостенен маркуч и дрелка с потенциометър. Па моему е важно отвора на порта в цялата си дължина да е равен на отвора на клапана в горивната камера. Щото ако клапана ти е примерно 25 мм. порта и 85 да го направиш неа смисъл особено пък и като дойдат от Англия конете "горница" . Пак ти казвам голяма част от филма си изгледал, не че не ти остава още ама всичко си струва. Дано само съединителя и кутията не те предават, ако минеш на вариант бравовската кутия, съединител, полуоски Казваш че проекта върви преди темата давай и клипове да видим, да чуем.....
                          е още клипове нямам но моторът е почти сглобен даже срядата или четвъртъка ще му зацепвам ремъка тои и сега е зацепен но щте викам един колега със комплекта скоби да го центроваме точно а иначе проекта за сега малко го забавям че кризата нещо удари занаята и малко се свиха финансите !а относно кутията мисля за сега да си оставя тази на HGT-то и за нея много се притеснявам дали ще издържи на зора !!а за по нататак мисля да направя нещо като на ICI аз по принцип и сега щях да слагам по голяма турбина защтото мотора го взех без турбо но алтернативата със по голямата беше към 2000лв а моита втора употреба я взех за 500лв макар че доста трудно я намерих ! даже и оощте си търся дебитомер а относно съединителят аз съм взел и старият на 20v turbo-то но мисля и него да сменям защтото и тои маи взел дал !!
                          карам Спаска ламята

                          Коментар


                            #43
                            така наи накрая се прибрах да си продължа темата !!след като прикючих със главата и след като я зглобих се захванах със работата по блока !!като за начало го разглобих и след което беше замерен !!като за начало измих и почистих буталата !!
                            Прикачени файлове
                            карам Спаска ламята

                            Коментар


                              #44
                              ето и резултатът от голямото почистване !! :D
                              Прикачени файлове
                              карам Спаска ламята

                              Коментар


                                #45
                                и след като замерих сегментите веднага се разбра защо моторът е припушвал до към 2500оборота !!маслените сегменти бяха доста износени поне два пъти над допуска макар че двата компресорни сегмента си бяха съвсем в допуска !!и така се налжи тяхната подмяна !!
                                карам Спаска ламята

                                Коментар

                                Working...
                                X