Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
fiat bravo 2.0 20v turbo !
Collapse
X
-
Много приятен на вид двигател ще стане.Колега, ако все още не си зглобил главата, оттук може да се опиташ да извлечеш максимална информация http://guy-croft.com/viewtopic.php?f...&sd=a&start=15 обърни внимание на разделителя на всм. порт и размера му, на радиуса на късата страна в порта и на оформянето на фаските на леглата и клапаните.
Коментар
-
ici написа:Много приятен на вид двигател ще стане.Колега, ако все още не си зглобил главата, оттук може да се опиташ да извлечеш максимална информация http://guy-croft.com/viewtopic.php?f...&sd=a&start=15 обърни внимание на разделителя на всм. порт и размера му, на радиуса на късата страна в порта и на оформянето на фаските на леглата и клапаните.карам Спаска ламята
Коментар
-
Няма страшно с водачите колега мойте също ги няма! 15 тина х.км., от които вече 2000 са на 1,2 бара Кво чудо е братче как връви не е истина! А с термичното натоварване по стеблото на клапана въпроса е решен от завода. Аз имах изгорял клапан на втори цилиндър - снимал съм го някъде из мойта тема. С "научна цел" му срязах стеблото в долната удебелена част - и се оказа, че са натриеви клапаните - т.е клапана е кух и пълен с натрий, който спомага за отвеждане и равномерно разпределение на температурата по стеблото. Иначе портовете поне примен правеха едно стеснение точно където завиват надолу към отворите в камерата там реших въпроса с това стеснение с тия ротор-шкурки ли как се казваше, с дебелостенен маркуч и дрелка с потенциометър. Па моему е важно отвора на порта в цялата си дължина да е равен на отвора на клапана в горивната камера. Щото ако клапана ти е примерно 25 мм. порта и 85 да го направиш неа смисъл особено пък и като дойдат от Англия конете "горница" . Пак ти казвам голяма част от филма си изгледал, не че не ти остава още ама всичко си струва. Дано само съединителя и кутията не те предават, ако минеш на вариант бравовската кутия, съединител, полуоски Казваш че проекта върви преди темата давай и клипове да видим, да чуем.....ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Няма страшно с водачите колега мойте също ги няма! 15 тина х.км., от които вече 2000 са на 1,2 бара Кво чудо е братче как връви не е истина! А с термичното натоварване по стеблото на клапана въпроса е решен от завода. Аз имах изгорял клапан на втори цилиндър - снимал съм го някъде из мойта тема. С "научна цел" му срязах стеблото в долната удебелена част - и се оказа, че са натриеви клапаните - т.е клапана е кух и пълен с натрий, който спомага за отвеждане и равномерно разпределение на температурата по стеблото. Иначе портовете поне примен правеха едно стеснение точно където завиват надолу към отворите в камерата там реших въпроса с това стеснение с тия ротор-шкурки ли как се казваше, с дебелостенен маркуч и дрелка с потенциометър. Па моему е важно отвора на порта в цялата си дължина да е равен на отвора на клапана в горивната камера. Щото ако клапана ти е примерно 25 мм. порта и 85 да го направиш неа смисъл особено пък и като дойдат от Англия конете "горница" . Пак ти казвам голяма част от филма си изгледал, не че не ти остава още ама всичко си струва. Дано само съединителя и кутията не те предават, ако минеш на вариант бравовската кутия, съединител, полуоски Казваш че проекта върви преди темата давай и клипове да видим, да чуем.....карам Спаска ламята
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар