Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за Панелен или Конусовиден Спортен Филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    филтри

    Малко се чувствам неудобно да говоря за нечии бизнес във връзка с твоя въпрос. Мое твърдо мнение е, че повечето от така наречените "пазарски филтри" са една опасна имитация. Трудно е да се провери дали дадения продукт притежава съответния брой пори на квадратен сантиметър с размери от съответните микрони , да не кажа невъзможно. Към момента повечето колеги (не само в България) смятат, че единствената гаранция може да бъде ясно познаваемия производител с репутация, всъщност този въпрос може да бъде проучван доста....стига да си струва . Да не говорим, че продукт от такова технологично ниво трудно може да бъде докаран да крайна цена 20 лева, това означава на изхода на производството (някъде в Азия) цената му да е не повече от 5-6 лева. Същото като евтините спрейове уж за поддръжка и покритие на арматурното табло/интериора на колата - ако на пазара струва 3 лв, колко може да струва в завода в Азия?...и какво друго тогава може да съдържа освен силикон от н-то качество и капка аромат? :D ...съжалявам, ако съм те разочаровал. Всички ние често вътрешно си умираме от кеф понякога при мисълта, че за никакви пари можем да придобием нещо хубаво, остава само някой да ни "помогне" да захапем въдиците и да убедим себе си, че това е страхотна сделка. В цял свят е така, помня, някой беше казал - "най-лесно се вземат парите на бедните хора(каквито смe почти всички по нашите земи )", жалко, но факт.
    Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.

    Коментар


      #17
      Нека и аз изкажа мнение. Благодарение на sUkI се сдобих с K&N панелен филтър. Звука не се промени ,както беше отбелязано по-горе. Но противно на очакванията ми след приблизително 5-6000 км пробег по тръбите след филтъра нямаше и грам прашинка...нищо! Преди да сложа този филтър имах оригинален панелен за JTD и тн,след 1000 км тръболяците имаха много тънък ,но мръсен филм от прах! И извода е ,това е мое мнение ,че качествените "спортни" филтри имат възможности и при надежна подръжка ще си вършат работата перфектно! Вече за дизайна е друг въпрос.
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #18
        Много тунингари може и да ме оплюят за изказването, но аз слагах на Браво 1.2 16v такъв конусовиден спортен филтер, наистина звука много се промени, обаче се усещаше силен спад на мощността, колата "повече бръмчеше от колкото вървеше". Казах си "няма логика, влиза повече въздух би трябвало да работи малко по-добре" - да ама не, сложих си пак заводско направената кутия, с нормалния филтър - ОГРОМНА разлика към по-добро държане на колата.Та извода ми е такъв, че на по-слаби моторчета този филтър не е добра инвестиция На GT-то бях решил да слагам спортен, но преди да си правя излишни конструкции, един high-performance майстор специално занимаващ се с италиянски автомобили ми каза - "Много трудно е да се направи така, че да не дърпа топъл въздух от двигатела, по-добре си стой с обикновенния", веднага втория ми въпрос беше -"Има такива, който се водят спортни и се слагат в кутията.... такъв не става ли ??", човека само се погледна и си замълча, разбрах го че ми каза, "кво се занимаваш с простотии, тя колата първо не е 400 коня за да мислиш как да подобриш притока на въздух и да не и стига нормално предназначения дебит....".Вие си преценете...
        Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
        Polo 1.0, юли 1997г.

        Коментар


          #19
          Добра тема се получила. Чак взех да се чудя дали изобщо има смисъл от тия спортни филтри под 80-90 лв ( не говоря за тия турско-китайските)
          Grande Punto 1.3 75 hp
          Croma 1.9 Multijet 150 hp

          Коментар


            #20
            Лелелелееее

            Току-що при нас започна обслужването на кола на колега от форума, ще го питам по-късно има ли нещо против да го кажем кой е... :D . Та, колата е със спортен филтър тип "илиенски"(пазарски). На к,во прилича, какво излиза от него и как се мъчи тая кола....неам думи, трябва да го види човек, ужас!!!
            Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.

            Коментар


              #21
              Лелелелееее

              Току-що при нас започна обслужването на кола на колега от форума, ще го питам по-късно има ли нещо против да го кажем кой е... :D . Та, колата е със спортен филтър тип "илиенски"(пазарски). На к,во прилича, какво излиза от него и как се мъчи тая кола....неам думи, трябва да го види човек, ужас!!!
              Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.

              Коментар


                #22
                Re: Лелелелееее

                Expot написа:
                Току-що при нас започна обслужването на кола на колега от форума, ще го питам по-късно има ли нещо против да го кажем кой е... :D . Та, колата е със спортен филтър тип "илиенски"(пазарски). На к,во прилича, какво излиза от него и как се мъчи тая кола....неам думи, трябва да го види човек, ужас!!!
                Цъкни едно клипче да видим как бачка с филтъра :D
                Grande Punto 1.3 75 hp
                Croma 1.9 Multijet 150 hp

                Коментар


                  #23
                  Re: Лелелелееее

                  staik написа:
                  Цъкни едно клипче да видим как бачка с филтъра :D
                  Какво има да бачка , той и да не искаш си бачка - друг е въпроса как се държи колата с него....
                  Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
                  Polo 1.0, юли 1997г.

                  Коментар


                    #24
                    ужас

                    Сори за дублираното предно съобщение, нещо с компа...Нейсе, обещавам снимки, утре до обяд ще ги кача....Макар, че не снимахме филтъра преди да го обработим, пак ще е показателно на к,во прилича ОБРАБОТЕН :D , де е заврян и как се е посмачкал, щото дебита му е малък и го "всмуква" мотора...
                    Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.

                    Коментар


                      #25
                      Чакаме снимките, мен лично ми е интересно, защото съм се правил и аз на майстор с такова чудо на техниката , на един приятел с Хондичка му го сложихме така, че да смуче студен въздух от подкалника, и го изолирахме от топлината на мотора, работеше просто перфектно.
                      Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
                      Polo 1.0, юли 1997г.

                      Коментар


                        #26
                        Да, ама ...няма да повярваш :D ...тука незнайния майстор го е заврял в кутията на оригиналния ...ма пък тоя филтър дето и да го сложиш, и дупка на капака да пробиеш...просто си е менте, деформиран
                        Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.

                        Коментар


                          #27
                          Май онемяхте, а? Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                          Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.

                          Коментар


                            #28
                            Значи в крайна сметка си взимаме филтър за най малко 80лв? Кажете всички хубави марки които съществуват (да си избера една според джоба).... И го правим да смуче студен въздух от подкалника или отпред на бронята.Само ми е чудно на тези снимки какъв е тоя филтър(не взима въздух от никаде а само от дупката на бронята ли.....отведена с тръба или нещо от сорта до конуса) щото от страните си е плътен И още нещо- Как да сме сигурни че с тоя студен въздух няма да намокрим филтъра с вода при преминаване през някоя локва или изобщо при дъжд
                            Прикачени файлове
                            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                            Коментар


                              #29
                              Този е кутия в която има филтър.Иначе читав е K&N а по евтин вариант е JR. Поне него го хвалят колегите от алфа форума. Цената му е към 80 лв. някъде.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар


                                #30
                                PaUnOff написа:
                                И още нещо- Как да сме сигурни че с тоя студен въздух няма да намокрим филтъра с вода при преминаване през някоя локва или изобщо при дъжд
                                На Хондата е различно разположен мотора, а и как ще се намокри като подкалника е обратно наребрен на посоката на пръските.... водата не се стича на горе все още - физиката не го е доказала
                                Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
                                Polo 1.0, юли 1997г.

                                Коментар

                                Working...
                                X