Здравейте колеги. Въпроса ми е свързан с това има ли разлика между панелния за оригиналната кутия или коносувидния има ли разлика и кои е по добър ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за Панелен или Конусовиден Спортен Филтър
Collapse
X
-
И аз се интересувам от въпроса на колегата! Конусовидния ще взима повече въздух и си е спортен филтър, а панелния е като оригиналния(можеби единствената разлика ще е че се пере,а не се сменя) Дали е така?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
-
sUkI
И 2та се перат.Конуса се чува как смуче и променя звука на двигателя...въпроса е каво търсете...задайте по-конкретни въпроси...
Коментар
-
Ами аз със сигорност турся звук да чувам, но си мислех че и с панелния пак се променя звука защото пак вкарва повече въздух. Но определено искам звук от двигателя само с конусовидния ли мога да го постигна ? Защото аз имам един менте слагал сам го само да чуя как звучи и звука чесно да ви кажа се едно карам ХГТ. И реших да си взема К&Н филтар Панелен и се надявах с него да вади същия звук ?
Коментар
-
филтър
Колеги, въпроса за филтъра не е толкова прост. Казвам го, щото преди време брахме доста ядове, това е част от професията :D . Първо - какво значи спортен филтър? В момента на пазара повечето текстилни са само имитации, които влошават положението. Второ - монтажа на така наречения външен коничен филтър изисква някои доработки, иначе ще засмуква топъл въздух от под капака и пак става лошо. А че и този за вграждане в кутията и външния коничен се перат - съгласен, ама кой как го прави... . Прилагам наша работна снимка, третирахме един, дето седмица по-рано бил "пран с професионален препарат"....мани, мани, за какво се дават толкоз пари, като ще е тъй ?Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.
Коментар
-
Искаш да кажеш че не е пран както трябва ли? Или не му е слагано от маслото,или както там се казва за да го държи мазенА когато слагаме конусен филтър например променя ли се нещо по софтуера и някакви настройки правят ли се за донагласяне на въздуха?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
sUkI
Панелния не променя звука,няма значение ,че е по-пропусклив от нормалните филтри.Конуса вади звука,защото завихря въздуха
Коментар
-
Всъщност идеята на текстилните филтри въобще не е свързана със звука (макар при коничния външен да има и такъв ефект). Просто материята позволява на единица площ да се направят по-голям брой и по-прецизни отвори в сравнение с хартиения. Резултатът е, че пропускат с по-голям дебит повече въздух (двигателят "диша" много по-свободно), както и че прецизно филтрират/задържат замърсяващите частици. Същевременно са практични поради дълговечната си употреба (при съответната поддръжка - пране и много, ама МНОГО фино омасляване, имаме доста опит :D ). И така, каква е ползата?:1. Текстилен филтър за оригинално вграждане в кутията - повече въздух, дълговечна използваемост, качествена филтрация/по-малко замърсяване;2. Текстилен външен коничен филтър - МНОГО повече въздух/мощност, качествена филтрация, дълговечност, лека промяна в звука;Но това важи за истинските, на ония от пазара по 20 лева никой не може да преброи отворите, да ги оразмери в микрони и т.н., повечето са просто визуална имитация и могат да бъдат дори опасни (съжалявам, не ми е под ръка снимката на менте, което се е сгърчило, смачкало, защото не е дало нужния дебит на мотора).Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.
Коментар
-
Humppa
Колега Expot, можеш ли да дадеш повече инфо за тези филтри за вграждане в кутията, примерни цени и съвети как се пере и омаслява филтъра най-добре?
Коментар
-
Филтрите за вграждане в оригиналната кутия са със същата форма и размери като обикновените, както вече казахме, разликите са в материята и произтичащите от това свойства. Цена е много трудно да се каже така, многообразието във формата и размера за различните модели е голямо. Доскоро доставях такива от склад в Западна Европа, не помня случай цената да е била по-ниска от 60-70 лева и нагоре (до доста . Относно поддръжката - препаратите за пране са специални (наистина!), избягвайте други, ще съсипят материята! Друг проблем е, че на ръка се прави, ама трябва да си обясняваме доста, сега не мога толкова дълго да пиша . Всъщност си има специална машина, става за минути, ефекта го виждате на снимката по-горе. Омасляването също става със специален препарат от типа Air Filter Oil (пулверизатор), прави се ръчно. От разстояние около 25-30 см, трябва при впръскването да се образува фина аерозолна мъгла (не струя!) и просто да достигне (обгърне) част от повърхността на филтъра. Не трябва да се повтаря и преомаслява, завърташ филтъра и пак, в друга зона. Трябва да се образува много фин "разпрашен" повърхностен филм смазка, в никакъв случай да не попиват количества. Успях ли нещо да кажа :D ?Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.
Коментар
-
sUkI
-
sUkI
-
Не, не е екстрактор...чудя се как да се нарече най-добре , пневматичен инструмент е...в България е много малко позната, внасям я едва от година-година и половина. Всъщност даже и в Европа и САЩ беше показана сефте преди две години и половина.Ако можеш да си го представиш, значи можеш да го направиш.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар