Колеги имам проблем с турбото на Фиат купе 2.0 20вт. Смених оригиналната турбина с ККК27 и май май идва малко голямка, максималното налягане което може да направи на откачен (БЛОКИРАН) гейт е 0.8бар и неще да надуе повече. Със оргиналната турбина вървеше доста повече. Дайте съвет защо се получава така, всичко сме проверили нищо от никаде неиздиша.?! Кажете каква турбина би и паснала,и дали със тази може да се направи нещо?Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги ПОМОГНЕТЕ!!!Въпрос за ТУРБО
Collapse
X
-
Re: Колеги ПОМОГНЕТЕ!!!Въпрос за ТУРБО
niko_boev написа:Колеги имам проблем с турбото на Фиат купе 2.0 20вт. Смених оригиналната турбина с ККК27 и май май идва малко голямка, максималното налягане което може да направи на откачен (БЛОКИРАН) гейт е 0.8бар и неще да надуе повече. Със оргиналната турбина вървеше доста повече. Дайте съвет защо се получава така, всичко сме проверили нищо от никаде неиздиша.?! Кажете каква турбина би и паснала,и дали със тази може да се направи нещо?Благодаря предварително!Power Under Pressure
-
Как я проверихте дали не издиша отнякъде?Турбото върти ли се лесно с пръсти, да не е затегнало?Въздуховода да не се смачква когато турбото засмуче?Въздушния филтър чист ли е?Изпускателната система наред ли е, ако изпуска преди турбото ще се чува бръмченето.Ако имаш проблем със някакво запушване в гърнетата също няма да надуе.
Коментар
-
Хубаво казваш не издиша, но как го установи това, има си един начин само с надуване с компресор с голям балон и търсене на течовете с пяна.С какъв горещ охлюв е това турбо, трябва да е огромен за да не може да го развърти достатъчно двулитровия мотор, но пък в същото време казваш че на това 3.5 литрово БМВ му е малко това ККК27, в какъв смисъл е малко като може да даде дебит за над 400 коня?А с ЕКУ-то какво е положението, чип сменян ли е че това турбо ако реши да надуе ще стане мазало, а и дебитомера дали ще се справи също трябва да се изясни.Смесите следят ли се докато се правят тестовете?
Коментар
-
Ха , това изглежда душмански голямо Търсил ли си му някакви конкретни данни по номера му?Поне диаметър на входа на компресора и изхода на турбината може ли да дадеш така за бегла идея.Иначе турбинния корпус е огромен, и добре че е така че иначе ако беше по-нормален и се е било развъртяло с тоя компресор като вятърна мелница, мани мани щеше да стане
Коментар
-
гледам че чугина сте го заварявали - да не се е сцепил щотот често почва да се цепи на заварките ако имаш изгорели газове до перката беза да имаш големи пролуки тая турбина трябва да надува тя с какви лагери е , съчмени или втулкови ??? да не би лагерите да са фира и да имат съпротивление и да не се развъртат другия вариант е , да не ви изпуска гейта на 0.8 и за тва повече да не може или буст контролера или ...почвам да гадая щото не мое всичко да е в час и да не надуваPower Under Pressure
Коментар
-
аа
WhitePower написа:гледам че чугина сте го заварявали - да не се е сцепил щотот често почва да се цепи на заварките ако имаш изгорели газове до перката беза да имаш големи пролуки тая турбина трябва да надува тя с какви лагери е , съчмени или втулкови ??? да не би лагерите да са фира и да имат съпротивление и да не се развъртат другия вариант е , да не ви изпуска гейта на 0.8 и за тва повече да не може или буст контролера или ...почвам да гадая щото не мое всичко да е в час и да не надува
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар