Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги ПОМОГНЕТЕ!!!Въпрос за ТУРБО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги ПОМОГНЕТЕ!!!Въпрос за ТУРБО

    Колеги имам проблем с турбото на Фиат купе 2.0 20вт. Смених оригиналната турбина с ККК27 и май май идва малко голямка, максималното налягане което може да направи на откачен (БЛОКИРАН) гейт е 0.8бар и неще да надуе повече. Със оргиналната турбина вървеше доста повече. Дайте съвет защо се получава така, всичко сме проверили нищо от никаде неиздиша.?! Кажете каква турбина би и паснала,и дали със тази може да се направи нещо?Благодаря предварително!

    #2
    Re: Колеги ПОМОГНЕТЕ!!!Въпрос за ТУРБО

    niko_boev написа:
    Колеги имам проблем с турбото на Фиат купе 2.0 20вт. Смених оригиналната турбина с ККК27 и май май идва малко голямка, максималното налягане което може да направи на откачен (БЛОКИРАН) гейт е 0.8бар и неще да надуе повече. Със оргиналната турбина вървеше доста повече. Дайте съвет защо се получава така, всичко сме проверили нищо от никаде неиздиша.?! Кажете каква турбина би и паснала,и дали със тази може да се направи нещо?Благодаря предварително!
    това за 0.8 е лошо или има пукнатина в топлата част , или изпуска гейта и не може да затвори напълно , или самата турбина е мноз зле или издиша от към колектора някъде ккк27 е е добра турбина за този мотор като за коне според мене ще държи до към 400 коня
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      аа

      В момента гейта на колата е блокиран и не участва.Колата почва да надува от 2700 и до 4000 едвам е направила 0.4бар. и след 4000 дига до 0.8 и неможе повече

      Коментар


        #4
        Re: аа

        Значи ,когато е откачен вакуума на гейта ,то гейта остава да работи само на натиска на пружината,и ако тя е с такава сила че се равнява на 0.8,повече няма да може да надуе.Само кажи как сте я проверявали дали не изтърва?
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Коментар


          #5
          аа

          Гейта като беше свален го блокирахме с един болт.И пак същата работа

          Коментар


            #6
            Как я проверихте дали не издиша отнякъде?Турбото върти ли се лесно с пръсти, да не е затегнало?Въздуховода да не се смачква когато турбото засмуче?Въздушния филтър чист ли е?Изпускателната система наред ли е, ако изпуска преди турбото ще се чува бръмченето.Ако имаш проблем със някакво запушване в гърнетата също няма да надуе.
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              #7
              аа

              Не издиша от никаде.Турбото се върти лесно с пръсти.Въздуховода е метален..Въздущния филтър е чисто нов КН панелен.Изпускателната система си е перфектна,сменяна е цялата малко преди да сложа новото турбо.Турбината е свалена от BMW 335 и там си вървеше яко,но му идва малка

              Коментар


                #8
                Хубаво казваш не издиша, но как го установи това, има си един начин само с надуване с компресор с голям балон и търсене на течовете с пяна.С какъв горещ охлюв е това турбо, трябва да е огромен за да не може да го развърти достатъчно двулитровия мотор, но пък в същото време казваш че на това 3.5 литрово БМВ му е малко това ККК27, в какъв смисъл е малко като може да даде дебит за над 400 коня?А с ЕКУ-то какво е положението, чип сменян ли е че това турбо ако реши да надуе ще стане мазало, а и дебитомера дали ще се справи също трябва да се изясни.Смесите следят ли се докато се правят тестовете?
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #9
                  Re:

                  Знам че не издиша,защото и старото турбо беше с металните тръби и само една е преправена леко.Колеги ето снимки на турбото.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #10
                    Ха , това изглежда душмански голямо Търсил ли си му някакви конкретни данни по номера му?Поне диаметър на входа на компресора и изхода на турбината може ли да дадеш така за бегла идея.Иначе турбинния корпус е огромен, и добре че е така че иначе ако беше по-нормален и се е било развъртяло с тоя компресор като вятърна мелница, мани мани щеше да стане
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #11
                      Не съм търсил никакви данни за него!Но като застане до оригиналното лопатките му са малко по големи.Не са някви огромни :P

                      Коментар


                        #12
                        Хм, явно снимката подлъгва за големината.Сега се сетих, че сте затваряли гейт някакъв :D , а то това турбо гейт няма. То е за външен.Ма добре че не е надуло де, че 2 бара нямаше да са му проблем май
                        sigpic
                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                        475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube

                        Коментар


                          #13
                          гледам че чугина сте го заварявали - да не се е сцепил щотот често почва да се цепи на заварките ако имаш изгорели газове до перката беза да имаш големи пролуки тая турбина трябва да надува тя с какви лагери е , съчмени или втулкови ??? да не би лагерите да са фира и да имат съпротивление и да не се развъртат другия вариант е , да не ви изпуска гейта на 0.8 и за тва повече да не може или буст контролера или ...почвам да гадая щото не мое всичко да е в час и да не надува
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            Я ако е здрава връщай ориджиналката и се разбери с С Ици за един чип - той знае откъде и бой. Какви са тез огромните турбалани - ще я направиш лагава колата, а на тоз матор точно тука му е сладостта пък и още куп кахъри със смеси с работи........
                            ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                            Коментар


                              #15
                              аа

                              WhitePower написа:
                              гледам че чугина сте го заварявали - да не се е сцепил щотот често почва да се цепи на заварките ако имаш изгорели газове до перката беза да имаш големи пролуки тая турбина трябва да надува тя с какви лагери е , съчмени или втулкови ??? да не би лагерите да са фира и да имат съпротивление и да не се развъртат другия вариант е , да не ви изпуска гейта на 0.8 и за тва повече да не може или буст контролера или ...почвам да гадая щото не мое всичко да е в час и да не надува
                              Не е спукан колега.Турбината е на два месеца и е перфектна,със втулкови лагери ама не съм на 100% сигурен.Аз мисля че е от гейта.Тези дни ще пробвам без него да вида дали ще надуе повече.В момента е блокиран но незнам дали неправи някви пърчета.

                              Коментар

                              Working...
                              X