Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.4 gt с Т3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    между другото да се включа в темата филтър за парното има само на последните МК1след 98 година ,непосредствено преди МК2,ако махнете пластмасата пред чистачките ще откриете по средата ЕКУто и отдясно един отвор откъдето смуче въздуха .там ако нчма пластмасова конзола с правоъгълна форма значи нямате филтър :D
    Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

    Коментар


      #62
      За съжаление аз видях отвора но нямам такава конзола А това е атската недомислица....Интересното е дали ще може да се сложи такава пласмасова конзола от някоe MK1 от морга да речем което има...

      Коментар


        #63
        тази вечер свалихме онези черните кутии Такьв филтар нямат тея коли има ламаринен прозорец обаче ъъъ....иначе се пада малко в дясно на екуто,голям зор с трабите на климатика ако не бях свалил колектора "мисията невьзможна".Питата на парното е на точно две видиики ама докато ги стигнеш тея видиики си казваш,че тва ще е последната ми италянска кола...
        Прикачени файлове
        успеха цена няма.

        Коментар


          #64
          и сега дупе да ти е яко да си го сглобиш и всичко да бачка
          Power Under Pressure

          Коментар


            #65
            леле ужас тва е нечовешко добре, че не тръгнах да търся филтър и аз някаде като свалям таблото...мерси за снимките, аз лично мисля да си взема някаф поленов филтър и да пробвам да си го сложа някак си на отвора до ECU-то ако трябва неандерталски закрепен, но поне да има нещо

            Коментар


              #66
              Tuning Mode написа:
              леле ужас тва е нечовешко добре, че не тръгнах да търся филтър и аз някаде като свалям таблото...мерси за снимките, аз лично мисля да си взема някаф поленов филтър и да пробвам да си го сложа някак си на отвора до ECU-то ако трябва неандерталски закрепен, но поне да има нещо
              то нямаш друго решение
              Power Under Pressure

              Коментар


                #67
                WhitePower написа:
                и сега дупе да ти е яко да си го сглобиш и всичко да бачка
                ще стане и всичко ще си бачка, няма да има проблем вапрос на време е
                успеха цена няма.

                Коментар


                  #68
                  като гледам май тея радиаторчета са фабрична болка на пунтовците.аз също минах по тоя път преди няколко месеца-ето и резултата от цял ден ядове
                  Прикачени файлове
                  Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                  Коментар


                    #69
                    Работата по тея радиаторчета на парното е ясна,много гьрч и тва е,ще пусна снимки когато е вече готова.А между другото днес си напазарувах уредче за температура на маслото което е важен елемент в една такава кола,чудя се дали да се заигравам да правя втулка която дасе завари за картера и там за нея да хвана датчика,или да взема от стоковия датчик за манометара с един трипьтник,даите мнения които е сложил вече такьв уред
                    успеха цена няма.

                    Коментар


                      #70
                      Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 олеле колеги тва е много гадна работа с тия радиаторчета.а колегите с браво ,брава и мареа ще се вайкат колко е сложно да свалиш жапката и да си смениш радиаторчето .е да видат тука къв е к*р

                      Коментар


                        #71
                        сега ще те питам нещо а ти сам ще си отговориш на въпроса При манометара каква циркулация на масло има за да му измериш температурата ? единсвено на картера ще имаш най-точно отчитане , а мисля че това е най важното а не просто да го има
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #72
                          WhitePower написа:
                          сега ще те питам нещо а ти сам ще си отговориш на въпроса При манометара каква циркулация на масло има за да му измериш температурата ? единсвено на картера ще имаш най-точно отчитане , а мисля че това е най важното а не просто да го има
                          искаш да кажеш,че един пьт настьпва там маслото и краи до загасяне на мотора няма обмен такали?Несьм сигорен дали там и в картера температурата е с разлика повече от 5 градуса а то след 110 далие пет нагоре и пет надолу все е време да се охлади иначе е верно че от картера по правелно няма от каде дасе измери и наи вероятно ще е там датчика ама дамо доиде времето.
                          успеха цена няма.

                          Коментар


                            #73
                            ти нали си разглаба мотора , има изход от мотора , минава през лапата на мотора и стига до датчика , друг път няма сега да те питам във една тръбичка наливаш вода и във другия и край имаш датчик за налягане и надуваш ли надуваш все една и съсща вода си е във маркуча , ( във случая докато не изгасиш мотора ) може и да има някакъв минималем обмен но е много минимален , а със този тройник ще мериш температурата на лапата ако толкова не ти се сваля картера , направи си фланец на масленния радиатор , ама и там не е верно щото преди радиатора може да е 100 градуса а след него да е 60 и въпроса е колко градуса е маслото във картера ??на този въпрос отговаряш само със датчик на него другия вариант е да мериш маслото през турбината - но там е много рисковано нещо на де се преебе и да ти остане на сухо
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #74
                              Незнам дали не е най-удачно (без сваляне и дупчене на картер) да го монтираш там където е датчика за температура на масло при уно турбо.Ще ти трябва само един болт (този, който държи горния маркуч към масления охладител) от уно турбо (някое дето го разпродават на части) и предполагам някакъв преходник ако сензора дето си купил не става там.Трябва ти №11 от снимката.
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                #75
                                Друг вариант ако не ти се търси такъв болт, можеш да свалиш твоя от пунтото и да го занесеш на някой читав стругар да го направи така както е на уно-то, но резбата да е за твоя сензор.

                                Коментар

                                Working...
                                X