Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.4 gt с Т3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    veskol написа:
    Прес миналата седмица си закупих G-tech и така до днес когато времето бе супер засекохме пунтото :D ,15,05 времето на 402м с терминална 169,6км което за мен е доста добре като се има на предвид ,че има де нивилациа на пьтя,и е на 1,4 налягане в момента поради обясними причини,някои знаели колко е сток пунто като време,
    Много добра терминална. Сигурен съм, че първите 60 фута са ти много зле, а на горе колата доста добре се засилва. Евала.
    Uno Turbo RulZz

    Коментар


      #32
      по каталог намерих на няколко места го дават 15.9 на 400метра

      Коментар


        #33
        krasio.323 написа:
        по каталог намерих на няколко места го дават 15.9 на 400метра
        Да това време за кола стандарт, е много добре но това ,че няма и секунда от времената разлика преди подобренята и сега не е случаино Значи аз споменах за денивелацята и тя е наистина доста онзи ден засичахме един GOLF ,които е с подобрения в колектора генерация ,чипнат е и т.н,наи доброто време което даде е 16.75...не казвам ,че е база за сравнение но колата на писта може би ще е 14...
        успеха цена няма.

        Коментар


          #34
          след няколко направени старта до сега се усешта ,че сьединителя не издаржа почна да буксува.По принцип досега несме го отваряли даго видим какьв е щое но ,като колата трагна се усешташе ,че е добре нямаше проблеми като сега ,даите идея за някав по свестен диск които ще искара.
          успеха цена няма.

          Коментар


            #35
            скъпи са около 200 паунда излизат пробвай при варненеца адвенчър кар виш там какво ще излезе
            Power Under Pressure

            Коментар


              #36
              Орлинчо помогними с gsm ако можеш че сьм затрил номера на таз фирма ,имах имго но...А иначе на VALEO нямали да даржи?Или несе предлагат за пунто.
              успеха цена няма.

              Коментар


                #37
                Black Diamond са с най-ниската цена от реномираните, на около 200 паунда идва целият комплект със органичен диск, усилен притискател и лагер.По хубаво и евтино от това няма.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #38
                  ici написа:
                  Black Diamond са с най-ниската цена от реномираните, на около 200 паунда идва целият комплект със органичен диск, усилен притискател и лагер.По хубаво и евтино от това няма.
                  ot advenchar car ли ???щото знам къде има спирачни дискове но усилени притисктели не съм срещал моя е дайкин ,а ето и контактитеVarna9000 Varna - BULGARIAkaramfil 28 tel/fax: +359-52-300810adventurecarbg@abv.bg
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #39
                    WhitePower написа:
                    ici написа:
                    Black Diamond са с най-ниската цена от реномираните, на около 200 паунда идва целият комплект със органичен диск, усилен притискател и лагер.По хубаво и евтино от това няма.
                    ot advenchar car ли ???
                    не, от Англия
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #40
                      Малко движение по темата на пунтото,докато чакаме разпределителния вал които сменихме в началото на проекта и направения компромис с реглажа на клапаните вала пак е греда ,а прес това време доиде помпата която взехме от фиат купе турбо.Днеска е поставих в тялото на стоковата помпа, с малко преправяне помпата стана ок,а сега тьрся инжектори около 300/320 сс.Намиратмисе едни такива или 340 са някаде непомня колко бяха по каталога точно от интеграле 8v, на някои ако му вьршат работа бих ги разменил с високо омни,утре вала трябва дае тука и продалжаваме с смяната му но този пьт ще има реголиране на клапаните даите мнение в какви хлабини даги оставя.
                      Прикачени файлове
                      успеха цена няма.

                      Коментар


                        #41
                        Здрасти колега,гледам в темата нагоре, че си сменял турбото преди няколко месеца?! Мойта "пунта мара" изпуши днес сериозно. Кво ще ме посъветваш да се пробвам ли да го ремонтирам или за ново да гледам. И ако може да дадеш малко контакти и цени ще съм благодарен!
                        В наща хубава страна, майката ни се ........!

                        Коментар


                          #42
                          Hitreca написа:
                          Здрасти колега,гледам в темата нагоре, че си сменял турбото преди няколко месеца?! Мойта "пунта мара" изпуши днес сериозно. Кво ще ме посъветваш да се пробвам ли да го ремонтирам или за ново да гледам. И ако може да дадеш малко контакти и цени ще съм благодарен!
                          във никакъв случай не си рециклирай ихито - хвърлени параи на вятъра , след една година е аутвече 2 клиенти се тюхкат че не са си купили нова по голяма турбина а са рециклирали старата за една кофа пари
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #43
                            Е то хубаво по-голяма турбина ама и тя е една шапка пари, а е свързана и със смяна на много други неща. И то ако почнеш да смяташ турбо 1300лв, кулер 200-300лв, ауспух 400-500лв една торба съединения и тръби и те станаха 3 бона. А пък аз не искам да я правя бегачка като твойта (много е яка м/у другото, евала), искам да си върви както досега. Ко ще ме посъветваш?
                            В наща хубава страна, майката ни се ........!

                            Коментар


                              #44
                              Hitreca написа:
                              Е то хубаво по-голяма турбина ама и тя е една шапка пари, а е свързана и със смяна на много други неща. И то ако почнеш да смяташ турбо 1300лв, кулер 200-300лв, ауспух 400-500лв една торба съединения и тръби и те станаха 3 бона. А пък аз не искам да я правя бегачка като твойта (много е яка м/у другото, евала), искам да си върви както досега. Ко ще ме посъветваш?
                              сложи си по голяма турбина и като искаш да си върви като до сега не я надуваи просто ихито се върти със около 250000 оборота , не питай каккъв баланс иска а във софия нема кой да я нпарай че да държи повече от 6-8 месеца
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #45
                                Hitreca написа:
                                Здрасти колега,гледам в темата нагоре, че си сменял турбото преди няколко месеца?! Мойта "пунта мара" изпуши днес сериозно. Кво ще ме посъветваш да се пробвам ли да го ремонтирам или за ново да гледам. И ако може да дадеш малко контакти и цени ще съм благодарен!
                                Aми спецялно за стоковата на пунтото незнам дали има кои дае барне качествено но,аз сам доволен от ремонта на т3-то излезнами около 550лв. но е с 360 градусов опорен лагер които е специялно за налягания над 1,2 бара клингерите са други втулките абе ремонта е толкова защото се води реисингов по думите на човека които е прави ако искаш мога дати дам телефона му на лично дате светне по вапроса с ихито.
                                успеха цена няма.

                                Коментар

                                Working...
                                X