Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.4 gt с Т3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.4 gt с Т3

    Ето така прибрахме пунтото което купихме или по точно направихме бартер за браво,hgt.
    успеха цена няма.

    #2
    колата беше с проблем в турбото.
    успеха цена няма.

    Коментар


      #3
      колега имаш ли снимки на колата
      и най-добрите грешат

      Коментар


        #4
        да но немога да ги кача нешто. ,исписва ми грешка.
        успеха цена няма.

        Коментар


          #5
          какъв беше проблема в турбото
          и най-добрите грешат

          Коментар


            #6
            Ето снимка от ремонтния процес,които почна още на другия ден.
            Прикачени файлове
            успеха цена няма.

            Коментар


              #7
              ти вече си го парчосал.В главата има ли проблем
              и най-добрите грешат

              Коментар


                #8
                Всичко по мотора беше разхвьрлено и ревизирано,нови биелни лагери на АЕ ,сигменти на АЕ,гарнитури, като на главата сложихме PAYEN,с такава сам карал ланчиата и сам доволен,гумички на клапаните,семаринги и други дребни нешта.Пасване на клапаните и полиране на отворите на главата,главата беше мината на фреза умишлено за да зачисти свалена 1-на десета,износване в цилиндрите нямаше за сметка на распределителния вал които подчти нямаше лифт на 3 гьрбици ,за намирането на вал благодаря на Орлин,които ми намери .По трудния момент беше дасе направи преходен фланец за да може да ползваме турбото от ланчиата,но стана доста добре докато сабера за колектор 4 в1,кулера сьшто е друг и тои е от ланчиа с алуминиевите казанчета,заводската магистрала кьм турбото беше заменена с щампован маркуч.За по добро разреждане след турбото генерациата е 63мм която е само от права траба но ще тьрпи промени много е шумна. Не ползвам стандртния бууст,а механичен от топ спиид,както и bul off.Колата все още не е заваршена но в момента вьрви на 1.4 налягане доста добре трябват инжектори и сонда за дасе настрои но е криза и...
                Прикачени файлове
                успеха цена няма.

                Коментар


                  #9
                  Относно турбото ништо нестава може би не подлежи вече и на ремонт,а главата бе учудвашто добре имаше само малко язвички около водните отвори които останаха и след шлаифа но то гарнитурата ги покрива без опасност.
                  успеха цена няма.

                  Коментар


                    #10
                    добре дошъл в сектата браво веско сега остава леко настройване и ще е самолет )
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      Евла, добре дошъл в Пунто-сектата девиза е "Да не остане Сток Пунто ГТ в Бълграия" Я кажи кога тръгва Т3-ката и на колко прави пълен бууст, че сега ще слагаме голяма духалка на едно Пунто и се чудим между, Т25, Т28 И Т3, колата ще е евридейка и не трябва да е много лагава.
                      Uno Turbo RulZz

                      Коментар


                        #12
                        Ето и снимки от прибирането на придобивката от Карлово И преходния фланец т25 на т3 на оригиналния колектор.С това турбо лоста които предава движението на скоростите иска малко промяна щото опираше в студената част на турбото но с един прорес о малко напьване на зад нештата станаха,и скоростите се включват ок .Таз турбина се явява драгстерска на тоз мотор ,по касно трагва колата но варви до прекасвач на точно зададения буст,без да има проблем с дебита както примерно с оригиналната знам,че прави пик на голямото налягане и после пада.
                        Прикачени файлове
                        успеха цена няма.

                        Коментар


                          #13
                          Turbolan написа:
                          Евла, добре дошъл в Пунто-сектата девиза е "Да не остане Сток Пунто ГТ в Бълграия" Я кажи кога тръгва Т3-ката и на колко прави пълен бууст, че сега ще слагаме голяма духалка на едно Пунто и се чудим между, Т25, Т28 И Т3, колата ще е евридейка и не трябва да е много лагава.
                          с т3 на 4000 има вече фул бууст които е до края и колата варви много но е там бууста аз сам на налягане 1.4 щото намам настроика и инжектори но ще стане и това както казах има още нешта за оправяне но ...да не забравя че имам и ланчиа за правене :D
                          успеха цена няма.

                          Коментар


                            #14
                            веско , какво е онова червеното между флаците ???? да не е червен силикон ???
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #15
                              силикон там няма да издържи много

                              Коментар

                              Working...
                              X