Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.4 gt с Т3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    biser_as написа:
    Друг вариант ако не ти се търси такъв болт, можеш да свалиш твоя от пунтото и да го занесеш на някой читав стругар да го направи така както е на уно-то, но резбата да е за твоя сензор.
    това със болта го пробвахме и едвам го накарахме да спре да тече щото температурния датчик няма дифтунга за затягане и е само на резба и си е ебало мамата иначе както казах и там става , ама какво мериш? температурата на входящото масло към радиатора или ?? иходящото аре бе една гарнитура е 10 лева и 20 болчета елементарно е
    Power Under Pressure

    Коментар


      #77
      Не зная къф ви е бил сензора, аз такъв проблем съм нямал с този вариант (правил съм го на мое пунто ГТ преди 3 години).Температурата, която ще измериш там е тази на маслото, което след това ще мине през филтъра и ще отиде към лагери, бутала, валове и т.н.За мен лично, температурата на маслото с което ще работи двигателя е важната.

      Коментар


        #78
        аре бе една гарнитура е 10 лева и 20 болчета елементарно е[/quote]не е вапроса в десете лева те не са проблем,вапроса е решен датчика ще е на картера,чудя се дали тая лапа няма маслена магистрала.А иначе несам разглабял досега блока на цяло и дано скоро не мисе налага,днес си сложихме таблото за много кратко време(вече се знаеше кое каде е,и за какво) и парното деиства с пьлна сила.Иначе сичко си работи :D
        успеха цена няма.

        Коментар


          #79
          за да не пълниме форума с теми ще продължа старата тема,,,в ерата на пунто гт,тва е най-евтиния варянт за бърза кола (лично мое мнение),която с малко средства дава резултати...Искам да обновя темата с това,че пунтото титуляр в темата бе продадено и съответно бе закупено друго,в изключително добро състояние като външен вид което бе и мотива за продаване на другото.Ще оставя три снимки макар и не мн.добри,за дасе добие представа за кво иде реч... Като цяло колата си искаше задължителното обслужване,от масла ремаци и филтри,плюс някой други дребни но от значение неща,впечатленията ми първите са,че колата си има чип които удря прекъсвача на 7400-7500об/мин.,има генерация ползвана от друга кола с по-голямо фи,на тръби но направена маисторски,турбината не е стоковата,а някав гарет на т25 фланец колкото успях да видя табелката(на супер място е)мисля,че е tb0245 или tb0249 нз.точно ква е и не намерих дани за такава,но по важното е че се даржи добре на налягане от 1.0-1.1 бара,което се контролира точно от гейта колата си прави добри смеси за налягането което е сега,,,Та в най-близко бъдеще ще се търси окачване и кулер за фронтално разположение,които ще подобри още нещата,ще пиша за всяка промяна по колата...точно сега неще да качи снимките но ще ги оставя...
          успеха цена няма.

          Коментар


            #80
            Дам и на мен ми изяде живота това радяторче ето тук вече съм го сменил и съм сложил парното и сега ми предстой да сложа и таблото и т.н ако някой има въпроси нека пита на ЛС вече го знам на изуст >>>
            PUNTO GT LOVER
            http://muscle-damage.com/

            Коментар

            Working...
            X