между другото да се включа в темата филтър за парното има само на последните МК1след 98 година ,непосредствено преди МК2,ако махнете пластмасата пред чистачките ще откриете по средата ЕКУто и отдясно един отвор откъдето смуче въздуха .там ако нчма пластмасова конзола с правоъгълна форма значи нямате филтър :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.4 gt с Т3
Collapse
X
-
тази вечер свалихме онези черните кутии Такьв филтар нямат тея коли има ламаринен прозорец обаче ъъъ....иначе се пада малко в дясно на екуто,голям зор с трабите на климатика ако не бях свалил колектора "мисията невьзможна".Питата на парното е на точно две видиики ама докато ги стигнеш тея видиики си казваш,че тва ще е последната ми италянска кола...успеха цена няма.
Коментар
-
Tuning Mode написа:леле ужас тва е нечовешко добре, че не тръгнах да търся филтър и аз някаде като свалям таблото...мерси за снимките, аз лично мисля да си взема някаф поленов филтър и да пробвам да си го сложа някак си на отвора до ECU-то ако трябва неандерталски закрепен, но поне да има нещоPower Under Pressure
Коментар
-
Работата по тея радиаторчета на парното е ясна,много гьрч и тва е,ще пусна снимки когато е вече готова.А между другото днес си напазарувах уредче за температура на маслото което е важен елемент в една такава кола,чудя се дали да се заигравам да правя втулка която дасе завари за картера и там за нея да хвана датчика,или да взема от стоковия датчик за манометара с един трипьтник,даите мнения които е сложил вече такьв уредуспеха цена няма.
Коментар
-
WhitePower написа:сега ще те питам нещо а ти сам ще си отговориш на въпроса При манометара каква циркулация на масло има за да му измериш температурата ? единсвено на картера ще имаш най-точно отчитане , а мисля че това е най важното а не просто да го имауспеха цена няма.
Коментар
-
ти нали си разглаба мотора , има изход от мотора , минава през лапата на мотора и стига до датчика , друг път няма сега да те питам във една тръбичка наливаш вода и във другия и край имаш датчик за налягане и надуваш ли надуваш все една и съсща вода си е във маркуча , ( във случая докато не изгасиш мотора ) може и да има някакъв минималем обмен но е много минимален , а със този тройник ще мериш температурата на лапата ако толкова не ти се сваля картера , направи си фланец на масленния радиатор , ама и там не е верно щото преди радиатора може да е 100 градуса а след него да е 60 и въпроса е колко градуса е маслото във картера ??на този въпрос отговаряш само със датчик на него другия вариант е да мериш маслото през турбината - но там е много рисковано нещо на де се преебе и да ти остане на сухоPower Under Pressure
Коментар
-
Незнам дали не е най-удачно (без сваляне и дупчене на картер) да го монтираш там където е датчика за температура на масло при уно турбо.Ще ти трябва само един болт (този, който държи горния маркуч към масления охладител) от уно турбо (някое дето го разпродават на части) и предполагам някакъв преходник ако сензора дето си купил не става там.Трябва ти №11 от снимката.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар