Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.4 gt с Т3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    veskol написа:
    Hitreca написа:
    Здрасти колега,гледам в темата нагоре, че си сменял турбото преди няколко месеца?! Мойта "пунта мара" изпуши днес сериозно. Кво ще ме посъветваш да се пробвам ли да го ремонтирам или за ново да гледам. И ако може да дадеш малко контакти и цени ще съм благодарен!
    Aми спецялно за стоковата на пунтото незнам дали има кои дае барне качествено но,аз сам доволен от ремонта на т3-то излезнами около 550лв. но е с 360 градусов опорен лагер които е специялно за налягания над 1,2 бара клингерите са други втулките абе ремонта е толкова защото се води реисингов по думите на човека които е прави ако искаш мога дати дам телефона му на лично дате светне по вапроса с ихито.
    гарета е едно ихито е друго 90 % са със сцепени топли части , и е една от малкото турбини който се въртят със 250000 оборота което е почти максимума за турбини
    Power Under Pressure

    Коментар


      #47
      Днес доиде и вала които обаче се оказа от 1,4 уно турбо и в деиствителност клапаните ще отварят с един милиметьр и пет десети по малко зареди лифта на вала но както Орлин каза ще компенсираме с налягане .Работата по сабирането се спьна заред две замазани резби на тялото утре ще правя усилени болтове 8мм а ако не задьржи минаваме на 9мм болт.А относно реглажа на тоз вал по датата го дават 0,35-0,45 всмукателен и 0,45-0,55 изпускателен както смятам да регулирам.Направи ми впечатление,че пуловете които бяха неса надписани както при ланчата например всеки си има дебелина която е написана на самия пул,данеби там кадето са регулирали досега вала даса ползвали железа с марка стомана 3 :D
      Прикачени файлове
      успеха цена няма.

      Коментар


        #48
        WhitePower написа:
        гарета е едно ихито е друго 90 % са със сцепени топли части , и е една от малкото турбини който се въртят със 250000 оборота което е почти максимума за турбини
        Много благодаря за съветите, ама в крайна сметка отива на ремонт. Не за друго ами поради липса на мангизи. Правя я и колкото издържи толкоз, после ще купуваме нова. Взел съм и хубав клапан да я разтоварва, ще я карам на около 0.9 - 1 налягане и ще се надявам да издържи повече.
        В наща хубава страна, майката ни се ........!

        Коментар


          #49
          veskol написа:
          Днес доиде и вала които обаче се оказа от 1,4 уно турбо и в деиствителност клапаните ще отварят с един милиметьр и пет десети по малко зареди лифта на вала но както Орлин каза ще компенсираме с налягане .Работата по сабирането се спьна заред две замазани резби на тялото утре ще правя усилени болтове 8мм а ако не задьржи минаваме на 9мм болт.А относно реглажа на тоз вал по датата го дават 0,35-0,45 всмукателен и 0,45-0,55 изпускателен както смятам да регулирам.Направи ми впечатление,че пуловете които бяха неса надписани както при ланчата например всеки си има дебелина която е написана на самия пул,данеби там кадето са регулирали досега вала даса ползвали железа с марка стомана 3 :D
          пуловете имат само от едната страна надпис и ако са го сложиили с надписа нагоре ) се е изтрилцели се към иделаните 0,4 на 0.5 или малко по хлабави но не и по стехнатидемек 0.45 или 0.55
          Power Under Pressure

          Коментар


            #50
            Ха-ха, оказа се, че тукашните майстори са безпомощни. След всичките приказки от сорта "само я свали и ще я напрайм" като я свалих вече на могат да я напраят. Добре, че намерих друго, на сносна цена. А вярно ли е според вас, че ихито е по-добро от гарет като марка по принцип, не точно за на пунтото турбината?
            В наща хубава страна, майката ни се ........!

            Коментар


              #51
              я си отвори друга тема и твърдението ти коя е по добра , няма реален отговор защото няма зададени параметри
              Power Under Pressure

              Коментар


                #52
                Аз нищо не твърдя бе, питам има разлика май, а за другата тема ????????????
                В наща хубава страна, майката ни се ........!

                Коментар


                  #53
                  Hitreca написа:
                  Аз нищо не твърдя бе, питам има разлика май, а за другата тема ????????????
                  щото тая е на колегата и се напълни със спам а там във другата можеш да си питаш на воля бе за се затлачва темата на колегата
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #54
                    След регулирането на клапаните благодарение на това че имам пулчета от три глави ланчови ,впечатлението ми, от вала е задоволително(мернахме е с G-tech-a)ще направя и клип да пусна.Маслото с което щесе кара вече,(след минаването на повече от 2000км с минерално)е сменено заложих на пьлна синтетика yacco 15W50 competition.Реших даси оправя парното досега го подминавах като задьлжение но вече е време (копих ме е с спукана пита)играта е жестока почнах с идеята,че не е кои знае какво но в краина сметка таблото трябва даго няма ако искам да карам зимата :D а тое едни пластмаси ,едни щипки ,чудеса ужас утре продалжавам давидиме докаде ще я докараме.
                    Прикачени файлове
                    успеха цена няма.

                    Коментар


                      #55
                      Колега и аз съм на този етап със таблото и радиаторчето за парно та ако правиш подробни снимки ще съм ти благодарен от свалянето и вече свалено Колата ти с климатик ли е ? Случайно ако е да успя да намериш прословутия поленов филтър защото за мен е мистерия все още къде седи?

                      Коментар


                        #56
                        полена трябва да е под кората зад компютъра иначе за радиаторчето на парното , просто незнаете във какъв филм си се вкючил како казва Жорко " главата под волана , краката на седалката и търсиш болта да го развиеш преди да си припаднал "и моето е за смяна и не се наемам да го мсеня - това си е 2 дена нонстоп работа
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #57
                          WhitePower , там първо търсих но го няма (даже съм си снимал ECU-то за по нататъчен матрял мисля че ще ти трябва )Иначе разглобих и всичко около клапата за въздуха в купето и там няма единствения варянт е да е някаде около централната конзола вътре до самот орадиаторче, но според мен изобщо няма...Ако някой някога някаде е сменял такова ще съм атски благодарен да ми каже за Punto GT 97-ма с клима каде е филтъра А за таблото съм сигурен 4е е атската пръчка ама....

                          Коментар


                            #58
                            Tuning Mode написа:
                            Колега и аз съм на този етап със таблото и радиаторчето за парно та ако правиш подробни снимки ще съм ти благодарен от свалянето и вече свалено Колата ти с климатик ли е ? Случайно ако е да успя да намериш прословутия поленов филтър защото за мен е мистерия все още къде седи?
                            Да ще кача и снимки таблото вече го няма и колата прилича на "tsunamskoto punto" :D тази операция е адска не е истина един ден сваляне цял без почивка,но сега имам други коли за ремонт и обекта е в застои докато нямам цял ден даму отделя.Засега и аз несам стигнал до тоз филтьр апак таблото както казх го няма може да е в някоя от онези черните кутиики до питата за парното ,иначе е с климатик и моя "субект"
                            успеха цена няма.

                            Коментар


                              #59
                              veskol написа:
                              Tuning Mode написа:
                              Колега и аз съм на този етап със таблото и радиаторчето за парно та ако правиш подробни снимки ще съм ти благодарен от свалянето и вече свалено Колата ти с климатик ли е ? Случайно ако е да успя да намериш прословутия поленов филтър защото за мен е мистерия все още къде седи?
                              Да ще кача и снимки таблото вече го няма и колата прилича на "tsunamskoto punto" :D тази операция е адска не е истина един ден сваляне цял без почивка,но сега имам други коли за ремонт и обекта е в застои докато нямам цял ден даму отделя.Засега и аз несам стигнал до тоз филтьр апак таблото както казх го няма може да е в някоя от онези черните кутиики до питата за парното ,иначе е с климатик и моя "субект"
                              Колега направо ще си ми безценен ако ми нащтракаш снимки и ако намериш тоя филтър, защото аз вече съм почти сигурен че от фият са се изложили и такаф няма в наще коли... Но дано греша де

                              Коментар


                                #60
                                вилтъра седи до компютъра ако я има конзолата за него ако я няма значи нямаш филтър
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X