Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.4 gt с Т3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    WhitePower написа:
    веско , какво е онова червеното между флаците ???? да не е червен силикон ???
    така като гледам е силикон. колега да беше хо намазал със ония пасти дето ги водят като течна гарнитура на "Босал". тоя силикон само ще ти направи беля!

    Коментар


      #17
      верно мяза на силикон , обилно намазан и върху шпилките се образувало връхче ...ако е така , най много да пуши малко в началото , после ще почне да подухва оттам и така

      Коментар


        #18
        Да това е силикон които сам нанесл на много тьнак слои,изглежда че е обилно нанесен поради това,че и оригиналния и преходния фланец са идеално шлаифани неможе да се ползва гарнитура по между им заштото всеки милиметьр беше ценен,а 100% е че нама да издиша.
        успеха цена няма.

        Коментар


          #19
          veskol написа:
          Да това е силикон които сам нанесл на много тьнак слои,изглежда че е обилно нанесен поради това,че и оригиналния и преходния фланец са идеално шлаифани неможе да се ползва гарнитура по между им заштото всеки милиметьр беше ценен,а 100% е че нама да издиша.
          Колега има специална паста в магазините, която се използва вместо гарнитура и издържа на високи температури, ще стане това, което Жорко каза, гаранция.
          Uno Turbo RulZz

          Коментар


            #20
            че аз на моито два пъти съм му свлял турбината( т25) между колектура и турбото нищо не слагам то така си беше и не издиша до сега сам нямал проблем

            Коментар


              #21
              veskol написа:
              Да това е силикон които сам нанесл на много тьнак слои,изглежда че е обилно нанесен поради това,че и оригиналния и преходния фланец са идеално шлаифани неможе да се ползва гарнитура по между им заштото всеки милиметьр беше ценен,а 100% е че нама да издиша.
              веско , този силокон е за гарнитури , ама не на изпускателната част , там става червено по някога , май по добрия вариант е да ги беше лепнат една за друга фланците нез нищо или да слошиш много мека и тънка тенекиика за гарнитура нищо де важното е да напъваш безпроблемно
              Power Under Pressure

              Коментар


                #22
                този силикон ще омирише купето преди колата да излезне на главна улица

                Коментар


                  #23
                  Не смятам,че е проблем тоз силикон да можеше и без ништо да слагам но.... А относно омирисването колата е вече на улицата и се кара без проблеми,дори и без противогас
                  успеха цена няма.

                  Коментар


                    #24
                    veskol написа:
                    Не смятам,че е проблем тоз силикон да можеше и без ништо да слагам но.... А относно омирисването колата е вече на улицата и се кара без проблеми,дори и без противогас
                    важното е да нема драми
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #25
                      WhitePower написа:
                      veskol написа:
                      Не смятам,че е проблем тоз силикон да можеше и без ништо да слагам но.... А относно омирисването колата е вече на улицата и се кара без проблеми,дори и без противогас
                      важното е да нема драми
                      Да такае Орлине на теб специално много благодаря,а и щете занимавам за сондата както сме говорили ама още малко да сбера...че тогав колата ще е в пална сила
                      успеха цена няма.

                      Коментар


                        #26
                        споко нема драми ) само леко да не обеднее много че язък за целия труд
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #27
                          Днеска малко хубаво време и след разработване от около 350км и няколко литра изгорян бензин на место решихме да му отпуснем малко душата на путата,значи това са ориентировачни дани не твардя ,че засичането е точно но все пак е някакьв ориентир.Значи на 400м на километраж взето разтояние от две коли за по точно,и де нивелация нямам представа от колко метра или сантиметра видима де нивелация колата разви скорост от 155-158км като старта е много труден когато е в бууст но за пьрви такав е добре за такива засичания искам даси взема джи-тек но не намирам ако някои има на предвид нешто да пише,това е само 1.4 налягане :D
                          Прикачени файлове
                          успеха цена няма.

                          Коментар


                            #28
                            1 bar на маслото държи на изгасен мотор ?

                            Коментар


                              #29
                              Колата загасна и стрелката слиза надоло затуи е така
                              успеха цена няма.

                              Коментар


                                #30
                                Прес миналата седмица си закупих G-tech и така до днес когато времето бе супер засекохме пунтото :D ,15,05 времето на 402м с терминална 169,6км което за мен е доста добре като се има на предвид ,че има де нивилациа на пьтя,и е на 1,4 налягане в момента поради обясними причини,някои знаели колко е сток пунто като време,
                                успеха цена няма.

                                Коментар

                                Working...
                                X