мога ли на типо да сложа двигател като този и как и инфо...
мога ли на типо да сложа двигател като този и как и инфо...мерси предварителностава дума за ланчиа тема 2000 16клапана турбо искам да сложа на типото ми 1.8 ...ако някой има какво да ми каже ще съм му много благодарен..
Не е въпроса до влизането,а до това как ще се закрепи.Двете платформи на Типо-то и на Тема-та са коренно различни и захващането на моторите е различно.Ще трябва да сменяш лапите на мотора,а лошото е че това е цялата конзола с масления филтър,изводите за масления радиатор и масления термостат,ако си намериш такава лапа от турбо мотор от Купе,Делта ХФ ХПЕ ще стане много лесно.
Не е въпроса до влизането,а до това как ще се закрепи.Двете платформи на Типо-то и на Тема-та са коренно различни и захващането на моторите е различно.Ще трябва да сменяш лапите на мотора,а лошото е че това е цялата конзола с масления филтър,изводите за масления радиатор и масления термостат,ако си намериш такава лапа от турбо мотор от Купе,Делта ХФ ХПЕ ще стане много лесно.
аз намерих цяла ланчиа тема 16 клапана турбо...че мисълта ми е ако се спазарим с момчето дали ще стане на типото ми ...и тая тема има ли я тая лапа ...?
Точно това че нейната е различна от тази която ти трябва и за да вкараш мотора в коша на Типо-то ти трябва лапа от турбо мотор ,но монтиран на платформа на Типо,т.е. от Фиат Купе 2.0 16 Турбо,Ланча Делта ХФ ХПЕ,Ланча Дедра Турбо 2.0 8 клапана,Алфа 155 Q4 2.0 16 Турбо.Ще ти трябва и лявата лапа за кутията ако искаш да ползваш темовата де,защото твойта от 1.8 трябва да стане.
Точно това че нейната е различна от тази която ти трябва и за да вкараш мотора в коша на Типо-то ти трябва лапа от турбо мотор ,но монтиран на платформа на Типо,т.е. от Фиат Купе 2.0 16 Турбо,Ланча Делта ХФ ХПЕ,Ланча Дедра Турбо 2.0 8 клапана,Алфа 155 Q4 2.0 16 Турбо.Ще ти трябва и лявата лапа за кутията ако искаш да ползваш темовата де,защото твойта от 1.8 трябва да стане.
a съвсем случайно да имаш такива лапи или да знаеш някой двигател със скоростна за продаване..искам да почна да си правя типото 2000 турбо и само тая ланчиа изкочи,даже още не съм ходил да я гледам...
виж премери на твоята предна дясна лапа разстоянията между болтовете, защото може да се окаже че е същото захващане към блока.Даже на 1.8 на тая лапа май има маслен термостат за маслен радиатор, което е много добре.Би трябвало захващането на твоята кутия да стане, но сравни междуболтовите разстояния по захващането към блока.Тъкмо 1.8 дифа е по-къс и така бързо ще се набира, че няма да можеш да смогваш да сменяш скорости при ускорение Но ще имаш проблем със съединителя, поне керамичен диск ще ти трябва.Пък и трябва да си намериш някой спец, който да е навит да извърши цялата операция, че не е баш рутинна
виж премери на твоята предна дясна лапа разстоянията между болтовете, защото може да се окаже че е същото захващане към блока.Даже на 1.8 на тая лапа май има маслен термостат за маслен радиатор, което е много добре.Би трябвало захващането на твоята кутия да стане, но сравни междуболтовите разстояния по захващането към блока.Тъкмо 1.8 дифа е по-къс и така бързо ще се набира, че няма да можеш да смогваш да сменяш скорости при ускорение Но ще имаш проблем със съединителя, поне керамичен диск ще ти трябва.Пък и трябва да си намериш някой спец, който да е навит да извърши цялата операция, че не е баш рутинна
моята скоростна кутия ли имаш предвид да сложа на тоя двигател,4е аз съм малко босичък в тая област...или само дифа ми и той дали ще пастне на кутията на ланчиата..?
Значи ли всичко това , че примерно турбо мотор от фиат купе или ланчия делта hpe ще влезе без проблеми във коша на типото? Без да е необходим смяна на лапи и др. а доколкото знам купето и делтата са със хидравличен съединител а типота до 92-ра с със жило, как стоят нещата с това? лесно ли се преправя?
виж премери на твоята предна дясна лапа разстоянията между болтовете, защото може да се окаже че е същото захващане към блока.Даже на 1.8 на тая лапа май има маслен термостат за маслен радиатор, което е много добре.Би трябвало захващането на твоята кутия да стане, но сравни междуболтовите разстояния по захващането към блока.Тъкмо 1.8 дифа е по-къс и така бързо ще се набира, че няма да можеш да смогваш да сменяш скорости при ускорение Но ще имаш проблем със съединителя, поне керамичен диск ще ти трябва.Пък и трябва да си намериш някой спец, който да е навит да извърши цялата операция, че не е баш рутинна
моята скоростна кутия ли имаш предвид да сложа на тоя двигател,4е аз съм малко босичък в тая област...или само дифа ми и той дали ще пастне на кутията на ланчиата..?
кутията и дифа са едно цяло, и за да не се набутваш с още няколкостотин лв за кутията от турбото и съединителя, конзола скоростен лост с жилата, че и да си преправяш педала на съединителя с хидравлична помпа ти предлагам да се преценят нещата и да си ползваш твоята кутия по възможност, но без да си намериш човек който да направи конверсията нещата няма да могат да потръгнат извън тази тема.Започни първо от това преди да почнеш да купуваш.
mais написа:
Значи ли всичко това , че примерно турбо мотор от фиат купе или ланчия делта hpe ще влезе без проблеми във коша на типото? Без да е необходим смяна на лапи и др. а доколкото знам купето и делтата са със хидравличен съединител а типота до 92-ра с със жило, как стоят нещата с това? лесно ли се преправя?
всичко е изградено на Типо платформата и захващането е на едни и същи места.Разликата е в скоростите с жила и хидр. съединител ако ще се ползва турбо кутия.Преправянето на съединителя от жило в помпа е няколко часа работа, при положение че имаш такава помпа и съответният педал.
значи аз си мислех да зема цялата ланчиа тема и от нея да сложа в типото и двигателя и и кутията и всичко необходимо...смисъл двигателя и кутията и ще станат ли на типото ..?
значи аз си мислех да зема цялата ланчиа тема и от нея да сложа в типото и двигателя и и кутията и всичко необходимо...смисъл двигателя и кутията и ще станат ли на типото ..?
най-лесно ще се получи ако твоята кутия и предна дясна лапа паснат на турбо мотора, разменяш само моторите и си готов.Ако сложиш и турбо кутията, трябва да провериш и дали няма да се наложи да сменяш полуоски и шенкели и дали тези от Темата ще вършат работа като размери.
Коментар