аз ще си я оставя козерката 100% защото наистина стои добре отзад.... ама ми кажете с какво да запуша дупките на номера на дръжката ???????
Доколкото знам се запушват с няколко вида кит, като последния слой се нанася финно
Ей колеги стига с тоя кит........Значи зимаш телоподаващото и големите дупки ги запълваш отвънка като преди тва си изрязал точно парчето ламарина,после заглаждаш със флекса...а малките кат тея от емблеми от вътрешната страна пак с парченца ламарина и после само съвсем малко кит и си готов
То е ясно, че само с кит не става , просто е добре да се изпипа, за да не си личи, че имало някога дупки по капака
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza' Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"https://www.fiat-uno.org/
колеги само че аз доуточних че капачето не е метал а някакава особена пластмаса?????? значи вместо ламарина и телоподаващо да използвам поялник и пластмаса а колкото до кита за да е финно без него неможе ама кфо да правя като капака е от пластмаса ??????
колеги само че аз доуточних че капачето не е метал а някакава особена пластмаса?????? значи вместо ламарина и телоподаващо да използвам поялник и пластмаса а колкото до кита за да е финно без него неможе ама кфо да правя като капака е от пластмаса ??????
Пласмасата има 2 начина-смола и стъклен плат....Другия е пласмаси отзаде занитени с метални планки,лепени и накрая използване на влакнест кит(ако може да е на БОДИ) и после финен кит
колеги само че аз доуточних че капачето не е метал а някакава особена пластмаса?????? значи вместо ламарина и телоподаващо да използвам поялник и пластмаса а колкото до кита за да е финно без него неможе ама кфо да правя като капака е от пластмаса ??????
Пласмасата има 2 начина-смола и стъклен плат....Другия е пласмаси отзаде занитени с метални планки,лепени и накрая използване на влакнест кит(ако може да е на БОДИ) и после финен кит
кажи ми варянта с които ще е наи добре защото неискам да има напукване после и т.н. искаам да е сичко точно ))))))
имам 2 железни капака още но колега сметни и това че този пластмасовия е оригиналния значи хората с някфа цел са го сложили следователно е по добре с него според мен тои е и по лек така че др капак ще окаже и някфо флияние........ по добре да забаркам китовете и да ги затисна )))))))
Ми зависи с какви материали разполагаш,най-лесния и евтин вариант е тънка ламарина одзаде на капака и отреде се монтира парчето пласмаса лепило+нитове/винчета+отгоре влакнес кит нема напукване,стига да не трескаш багажника аз мойта броня е бех лепил 2-3 пъти и ни веднъж не се напука освен ако не я ударех
да ясно то всичко при удар се пука криви и усиква така че така както каза ти 100% ще даржи мен ме притеснява момента със затварянето на вратата защото това сащо е удар въпреки и лек ....... защото при теб на бронята няма удари за отваряне и затваряне разбираш ли кое ме притеснява....
Някой сервизи за купета и боядисване имат устройство за заваряване на пластмаси. Имат си нещо като телоподаващо ,само че "телта" е от същия вид пластмаса като детайла. Става като заваръчен шев.
Те няма да зейнат големи дупки +това там няма ниакво напрежение. запълни ги с влакнест кит дупките, после с обикновен кит и няма да имаш никакви проблеми. Не ходи да ти пипат по пластмасата с пуиялник и всякакви други нагорещени устройства. Сега като се сетя можеш да запълниш дупките и със смола после от горе кит и ще стане перфектно...Не слагай метален капак, тоя от МК1 си е класика :D
ами става и с машинка за топъл въздух, нещо като сешоар само че мн по-топло духа :D и с една пръчка пластмаса като електрод и стой към всякакъв вид пластмаса
да аз имам такав мисля че е бил за залепване на бризент или нещо такова че имахме преди скания....а да дадете съвет за твърдо окачване което да не мърда )))))
Коментар