Уното си има вградено крило кум задния капак, ако мислиш да слагаш крило вурху крило по-добре недей ще стане грозно. От зад слагаш задна броня от Уно МК2, и махаш всичко от капака, ключалка, чистачка, надписи, после кит и ги заличаваш и пръскаш с боя. Номера долу на бронята и това е друго от зад не пипай, че ще развалиш колата :D
Уното си има вградено крило кум задния капак, ако мислиш да слагаш крило вурху крило по-добре недей ще стане грозно. От зад слагаш задна броня от Уно МК2, и махаш всичко от капака, ключалка, чистачка, надписи, после кит и ги заличаваш и пръскаш с боя. Номера долу на бронята и това е друго от зад не пипай, че ще развалиш колата :D
разбирам какво искаш да кажеш но има 1 проблем с какво да запуша дупките за дражката и т.н. като капака е пластмасов?????????????а иначе за това говоря само че се чудя да си сложа от другите крила кефат ме повече ..... не тоя модел
Според мен трябва максимално да се придържаш, към формите на колата, особено що се отнася до аеродиномичните елементи, в смисъл ще е по-добре да я оставиш със стандартния спойлер , който е изчислен за нея и и стои много по-добре визуално
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza' Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"https://www.fiat-uno.org/
аз ще си я оставя козерката 100% защото наистина стои добре отзад.... ама ми кажете с какво да запуша дупките на номера на дръжката ???????
Доколкото знам се запушват с няколко вида кит, като последния слой се нанася финно
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza' Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"https://www.fiat-uno.org/
Коментар