http://www.briad-audio.com/index.php...eDMtSPQli3chaT Още разни изолации ако са ти необходимми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проект: Шумоизолация на Фиат Браво < в процес >
Collapse
X
-
Колега всичко добре но само едно не ми харесва бутумната лента(изолация) трябва да я слагаш по-плътно да не става така сгърчено защото после при конденз може да влязат малки капчици и това е предпоставака за ръжда и друго че така не се обезшумява хубаво като е така нагръчкано и има опасност след време да се разлепи.А за да искъш да стане равно залепена битумната лента трябва да използваш пистолет за горещ въздух или много силен сешоар, а може и просто през някой топъл ден на слънце да го залепиш хубаво.И колега да ти кажа при мен като си правех вратите само като ги минах с битумна лента имаше същия резултат като твоя при леко почукване на тази част от врата където беше изолиране имаше точно същия звук като твоя който си снимал на клипа.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
KbH40 написа:като частта с битума е малко оскъдна, защото са се размазали снимките и не съм видял... иначе всичко е добре уплътнено...
Коментар
-
Иначе от битумната лента съм супер доволен, не се налага никакво греене или по-специални методи...Слоя с лепило е толкова силен, че едва ги отлепвам от ръцете си като ги пипна. Само забърсах с влажен парцал да махна прахта и след това със сух ако е останало мокро някъде...Като ги напече малко слънцето ще залепнат още по-добре Днес температурите бяха доволно високи и всичко на слънце съм работил в колата не се дишаше от жега...
Коментар
-
Колега само да ти кажа сега ти се струва че е залепнало хубаво но след година можа да се отлепи в твоя случай ще е малко трудно.Колега виж мойте врати как са станали http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=8964449 малко са лоши снимки но може да се разбере за какво става въпрос.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
Много добре, ама трябва да си е плътно вътре максимално иначе не правиме нищо, аз се качвах в браво изолирано само на вратите с битумна мушама и не бях очарован от разликата...Иначе сега бера ядове, че от неопитност наблъсках пяна до половината на калника и още не е изсъхнала и като гледам няма да е скоро...За другия калник ще знам по 10 см на 2-3 часа, да може да дръпне въздух и да се опъне хубаво навсякъде...
Коментар
-
Имам няколко въпроса.Първо пяната е хигроскопична, задържа вода и ако в калника влезе вода какво правиш тогава?В единия калник имаш отвор за вентилация на купето, ако го затовриш при всеки джд ще се возиш в турска баня.Общо взето според мен всичко което слагаш в колата на места където има влага трябва да не задържа вода. Обратното ще доведе до лоши неща. В предните врати при дъжд влиза вода при всички положения. Ако сложиш и там нещо което задържа вода посто ще стане ужас.според мен обмисли хубаво още веднъж какви материали ползваш.
Коментар
-
Значи цялата лява страна на колата и пода са изолирани и мога да кажа впечатления!Докато карам колата и се возя на задната седалка отляво се чува съвсем глухо и тихо когато се удрят песъчинки в калника, докато отдясно си е коренно различно и определено се усеща огромна разлика...Останалата част от колата ще я завърша най-вероятно лятото, защото имам изпити за взимане и нямам време!Мисля че пяната е добро като решение, но да се поставя разумно, иначе крие доста рискове...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар