Нещо съм се зарибил да си направя бял циферблата на таблото (километража-дизелак).Т.е. ето така:Някъде, не помня къде точно, четох, че се сваля таблото(утре с колегата naskobg така или иначе ще я вършим тази манипулация) и въпросните циферблати се свалят и се сканират.Та въпросите са:1. Лесно ли се свалят, лепени ли са ?2. Имаше посочена някаква конкретна резолюция на която да се сканират, каква точно ? (някой дизайнер тука ще помогне)Нещо по специфично ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бял циферблат
Collapse
X
-
lubobg написа:Въпросният бял циферблат на първата снимка не правен от някой ,а е заводско изпълнение и се слага на дизелите само на Браво JTD GT Вместо да правиш изпълнения по труд и творчество,по-добре си купи целия модул от някоя морга и си го монтирай.Другото са голфаджийски изпълнения.
Коментар
-
lubobg написа:Въпросният бял циферблат на първата снимка не правен от някой ,а е заводско изпълнение и се слага на дизелите само на Браво JTD GT Вместо да правиш изпълнения по труд и творчество,по-добре си купи целия модул от някоя морга и си го монтирай.Другото са голфаджийски изпълнения.Bravo SX 1.6 16V 103hp '98
GPS-5"+iGO Navigation
Коментар
-
@RoadBoy - в 4 теми, за да не ти отговори никой, значи не са ги свалили.Аз се опитах и видях, че не става лесно, не исках да напъва, защото не беше мое таблото.А е и много важно като ги свалиш да забодеш пак така (т.е. правилно) не после да се чудиш защо караш с 80 , а радара показва 100F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
колеги, дайте 150-тина лв и си направете циферблати по поръчка.. (не съм сигурен за цената, на май е там някъде)ще ви ги направят и ще ви ги сложат, като ви дават гаанция, че всичко ще работи....плазмени, както си беше направил Боян (Мескалин)едно табло втора ръка е 90лв...а това с белите не е на ГТ, а е на Трофео или Стиил, накаква такава модификация ето ви идейки, ако пък можете да си ги направите сами - евалаhttp://www.xtuners.com/plazma.htmA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Цитат : Това е често явление при "направи си сам" модификациите. Причината е неправилното размонтиране на стрелките. Това не трябва да се прави от хора без опит. При повечето модели, стрелките се размонтират по точно определен начин чрез развъртане, а неправилното размонтиране и неотбелязването на точната им позиция ... води до сериозни аномалии при отчитането на уредите. Стигне ли се до повреда.... не може да се направи нищо!!!
Коментар
-
emzo написа:Всъщност ако се разбере метода за сваляне, а такъв има и се маркират правилно няма да е кой знае каква филосифия.
Коментар
-
Това е клип с малко разяснения по въпроса за цифербладите: http://www.youtube.com/watch?v=HHwid...eature=relatedAlfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар