Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бял циферблат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бял циферблат

    Нещо съм се зарибил да си направя бял циферблата на таблото (километража-дизелак).Т.е. ето така:Някъде, не помня къде точно, четох, че се сваля таблото(утре с колегата naskobg така или иначе ще я вършим тази манипулация) и въпросните циферблати се свалят и се сканират.Та въпросите са:1. Лесно ли се свалят, лепени ли са ?2. Имаше посочена някаква конкретна резолюция на която да се сканират, каква точно ? (някой дизайнер тука ще помогне)Нещо по специфично ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Колеги, как да извадя стрелките, напъвам ги , но ме е страх да не ги потроша.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Въпросният бял циферблат на първата снимка не правен от някой ,а е заводско изпълнение и се слага на дизелите само на Браво JTD GT Вместо да правиш изпълнения по труд и творчество,по-добре си купи целия модул от някоя морга и си го монтирай.Другото са голфаджийски изпълнения.

      Коментар


        #4
        И то не на всички GT.Аз го сканирах, но предвид факта, че не можах да сваля стрелките започвам да се замислям за варианта предложен от теб.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          lubobg написа:
          Въпросният бял циферблат на първата снимка не правен от някой ,а е заводско изпълнение и се слага на дизелите само на Браво JTD GT Вместо да правиш изпълнения по труд и творчество,по-добре си купи целия модул от някоя морга и си го монтирай.Другото са голфаджийски изпълнения.
          Що бре ония от завода на ФИАТ с технология на НАСА ли го правят Все едно не са ясни и техните мизерии.

          Коментар


            #6
            lubobg написа:
            Въпросният бял циферблат на първата снимка не правен от някой ,а е заводско изпълнение и се слага на дизелите само на Браво JTD GT Вместо да правиш изпълнения по труд и творчество,по-добре си купи целия модул от някоя морга и си го монтирай.Другото са голфаджийски изпълнения.
            Колегата е прав.Аз така си правих мойто табло да свети синьо обаче.От това напъване на стрелките сега си правят каквото искат и аз сега си търся от морга да го сменям.
            Bravo SX 1.6 16V 103hp '98
            GPS-5"+iGO Navigation

            Коментар


              #7
              Колеги как се свалят стрелките?!?!? Става въпрос за пунто мисля че принципа ще е същия. Ако някои зняе моля да сподели че работата е на зор
              Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

              Коментар


                #8
                Айде колеги помагайтеееееее че сумати нерви потроших с тва табло Yellow_Flash_Colorz_PDT_41
                Моторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.

                Коментар


                  #9
                  @RoadBoy - в 4 теми, за да не ти отговори никой, значи не са ги свалили.Аз се опитах и видях, че не става лесно, не исках да напъва, защото не беше мое таблото.А е и много важно като ги свалиш да забодеш пак така (т.е. правилно) не после да се чудиш защо караш с 80 , а радара показва 100
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    колеги, дайте 150-тина лв и си направете циферблати по поръчка.. (не съм сигурен за цената, на май е там някъде)ще ви ги направят и ще ви ги сложат, като ви дават гаанция, че всичко ще работи....плазмени, както си беше направил Боян (Мескалин)едно табло втора ръка е 90лв...а това с белите не е на ГТ, а е на Трофео или Стиил, накаква такава модификация ето ви идейки, ако пък можете да си ги направите сами - евалаhttp://www.xtuners.com/plazma.htm
                    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                    e30 forever!

                    Коментар


                      #11
                      Цитат : Това е често явление при "направи си сам" модификациите. Причината е неправилното размонтиране на стрелките. Това не трябва да се прави от хора без опит. При повечето модели, стрелките се размонтират по точно определен начин чрез развъртане, а неправилното размонтиране и неотбелязването на точната им позиция ... води до сериозни аномалии при отчитането на уредите. Стигне ли се до повреда.... не може да се направи нищо!!!
                      Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
                      Fiat Punto 1.2 16v LPG

                      Коментар


                        #12
                        колеги вчера ми пристигнаха циферблатите за пунтото. още несъм ги монтирал но днес това ще правя.

                        Коментар


                          #13
                          Всъщност ако се разбере метода за сваляне, а такъв има и се маркират правилно няма да е кой знае каква филосифия.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            emzo написа:
                            Всъщност ако се разбере метода за сваляне, а такъв има и се маркират правилно няма да е кой знае каква филосифия.
                            Е напълно си прав колега,но въпроса е,че ако отидеш при тези с плазмените табла и ги питаш как става таз работа не мисля,че ще ти кажат целия пениз,все пак с тва си изкарват хляба !!!
                            Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD `02
                            Fiat Punto 1.2 16v LPG

                            Коментар


                              #15
                              Това е клип с малко разяснения по въпроса за цифербладите: http://www.youtube.com/watch?v=HHwid...eature=related
                              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                              Коментар

                              Working...
                              X