Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спортен филтър на Fiat Brava 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спортен филтър на Fiat Brava 1.4 12V

    Здравеите колеги!Искам да сложа спортен филтар на FIAT BRAVA 1,4 12V.Молбата ми е ако имате снимки да ги качите за да взема малко идеи и да ми доиде вдъхновението.А които иска може и да си каже мнението(дали ще има някакъв ефект от този филтар или не).Ако може и малко инфо за марки и цени на отделните компоненти!!!!БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!!

    #2
    Какъв искаш да слагаш колега,конусен или панелен?Аз бих ти препоръчал 2 марки JR или K&N

    Коментар


      #3
      Като ти гледам двигателя предполагам че искаш колата ти да не е ламя Е с тези филтри ще гори повече,а разлика осезаема във вървенето няма да почувстваш.

      Коментар


        #4
        КОНОСОВИДЕН

        sUkI идеята ми е за коносовиден филтър!!!!Но забравих да спомена една не малко важна подробност-КОЛАТА Е НА ГАЗ!

        Коментар


          #5
          Това не е проблем,слагаш го и отиваш газаджийте да ти я настроят газта,а ,че с филтър гори повече тва са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ,гори повече щот всеки кат сложи конус са кефи на звука и я настъпва до дупка колата

          Коментар


            #6
            Не е ли защото повече постъпващ въздух иска и повече гориво ?

            Коментар


              #7
              Не постъпва чак толкова повече въздух от един филтър че да ти дигне разхода. Варианта на sUkI е по вероятен
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #8
                ЕТО КАКВИ МАДУЛИ СИ ХАРЕСАХ

                Благодаря за мненията ви колеги ето аз какво си харесах.Като качество изобщо не мисля че трябва да се сравняват с K&N но аз не търся по голяма мощност а по СПОРТЕН звук(според вас дали с този филтър ще има разлика в звученето)?Дали изобщо си заслужава да пробвам с тези ефтинии???
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  Колега,ще постигнеш "спортния звук",но помисли за двигателя...филтъра може да е пропусклив,но няма да спира микроскопичните боклуци...И от този предпазител нямаш нужда,защото се нагрява...Колегата @Trojaneca е пробвал и ми каза,че ефекта от това чудо е нулев...

                  Коментар


                    #10
                    Момчета , не си играите с тия филтри по 15-20 лева , просто след време изкачат доста неочаквани проблеми именно затова ,че филтьра е менте. Личен пример ще ти дам имах преди известно време Мареа 2.0 20в и викам да си взема 1 ментерлак...верно звук голям особенно на 5-така..... Но след време мареата зе да патка и прекьсва , отварям аз гледам дебитомера целия черен на мрежата + някои друг доста солиден боклук. И след тази "тунинг проява" дадох скромните 340 лева за дебитомер. Сега карам Фиат Стило ЖТД и сьм с панел ЖР филтьр на мястото на оригиналния в кутията. Доволен сьм има за мен осезаема разлика има , автомобила не ми е вдигнал грам разход.

                    Коментар


                      #11
                      sUkI написа:
                      Това не е проблем,слагаш го и отиваш газаджийте да ти я настроят газта,а ,че с филтър гори повече тва са ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ,гори повече щот всеки кат сложи конус са кефи на звука и я настъпва до дупка колата
                      това е истината!

                      Коментар


                        #12
                        Dakataaa написа:
                        Момчета , не си играите с тия филтри по 15-20 лева , просто след време изкачат доста неочаквани проблеми именно затова ,че филтьра е менте. Личен пример ще ти дам имах преди известно време Мареа 2.0 20в и викам да си взема 1 ментерлак...верно звук голям особенно на 5-така..... Но след време мареата зе да патка и прекьсва , отварям аз гледам дебитомера целия черен на мрежата + някои друг доста солиден боклук. И след тази "тунинг проява" дадох скромните 340 лева за дебитомер. Сега карам Фиат Стило ЖТД и сьм с панел ЖР филтьр на мястото на оригиналния в кутията. Доволен сьм има за мен осезаема разлика има , автомобила не ми е вдигнал грам разход.
                        а това браво има ли дебитомер? мисля че това нямаше така че не му пречи а относно марката- въпрос на качество и технология

                        Коментар


                          #13
                          Е въпроса е не само дебитомера, а всички боклуци, които ще ходят при двигателя.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #14
                            vsd написа:
                            Е въпроса е не само дебитомера, а всички боклуци, които ще ходят при двигателя.
                            Това имах в предвид с пост-а си. Просто да не си сьздава излишни проблеми с този "псевдо" филтьр. Относно качеството , смятам ,че човек които е виждал КН или ЖР вилтьр и такьв от 15 лева ще види разликата в материала от които е направен и порите чрез които смуче.

                            Коментар


                              #15
                              Dakataaa написа:
                              vsd написа:
                              Е въпроса е не само дебитомера, а всички боклуци, които ще ходят при двигателя.
                              Това имах в предвид с пост-а си. Просто да не си сьздава излишни проблеми с този "псевдо" филтьр. Относно качеството , смятам ,че човек които е виждал КН или ЖР вилтьр и такьв от 15 лева ще види разликата в материала от които е направен и порите чрез които смуче.
                              А къде мога да намеря въпросните филтри КН или ЖР и на каква цена

                              Коментар

                              Working...
                              X