не ме разбирай погрешно, в този сервиз си правя ежедневката , да работят бързо и добре но когато става дума за тунинг , тези неща се правят с колата на място и има много разглобяване мерене правене , пак мерене пак пасване , изработката на фланците , също се прави на специализирани машини който там нямат , както и да е не се заяждам защото сме си писали много пъти и си ми давал инфото което ми трябва но тунинга е сериозно нещо и не като да смениш генерацията на една кола за тръби знам вече къде има , въпроса е че малко хора имат аргон и желание да изработват къстъмизирани колектори и изпускателни системи иначе успех с бизнеса
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на изпускателни системи:
Collapse
X
-
2000 20v turbo написа:01 написа:WhitePower написа:01 написа:2000 20v turbo написа:Чи интересно ама! Правите значи и истински тунинг, ама не се хвалите с него, пък се хвалите с лъскавите си украшения или по-скоро аксесоари /за задните гърнета иде на реч /, или пък с тегличите си, ама как бъде Та конкретно по темата, изпускателен колектор за фиат 2000 20V турбо - с такъв можем ли да се похвалим - аз че имам такъв, а Вие, че сте ми го направили, ако да, дайте да видим някой такъв или подобен изпускателен колектор, напишете /може и на лични/ и цена и те така
Коментар
-
WhitePower написа:не ме разбирай погрешно, в този сервиз си правя ежедневката , да работят бързо и добре но когато става дума за тунинг , тези неща се правят с колата на място и има много разглобяване мерене правене , пак мерене пак пасване , изработката на фланците , също се прави на специализирани машини който там нямат , както и да е не се заяждам защото сме си писали много пъти и си ми давал инфото което ми трябва но тунинга е сериозно нещо и не като да смениш генерацията на една кола за тръби знам вече къде има , въпроса е че малко хора имат аргон и желание да изработват къстъмизирани колектори и изпускателни системи иначе успех с бизнеса
Коментар
-
WhitePower написа:не ме разбирай погрешно, в този сервиз си правя ежедневката , да работят бързо и добре но когато става дума за тунинг , тези неща се правят с колата на място и има много разглобяване мерене правене , пак мерене пак пасване , изработката на фланците , също се прави на специализирани машини който там нямат , както и да е не се заяждам защото сме си писали много пъти и си ми давал инфото което ми трябва но тунинга е сериозно нещо и не като да смениш генерацията на една кола за тръби знам вече къде има , въпроса е че малко хора имат аргон и желание да изработват къстъмизирани колектори и изпускателни системи иначе успех с бизнесаТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар