модифицирането на софта е направено изцяло вьрху оригиналния софт като са изгладени всички децки болесто на софта колекторите не сьм забелязьл да стават червени или да загряват прекалено
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лек тунинг браво JTD105
Collapse
X
-
kombito-tdi написа:...още някоя снимка на генерацията ...ако някои иска нещо по-подробно да снимам да казваПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
колега ако едни 60 км са ти проблем да доида азили да се срешнем на дрифта в калочново на 07.03 значи генерацията започва на Ф50 и вьрви така през катализатора и отива с 50 до средното гьрнеот там излиза на ф 45 през двете ненужни гьрнета купих трьба ф50 1.5 метра за 17лв до средното гьрне е отрязано и от там се изкарва до края наФ50на място сьска от турбината но в движение не се усещаутре ще направя някоя снимчицатунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
Малко за "нашата" тема!Дай снимки де! С увеличаването на диаметъра от ф45 на ф50 няма ли да се скопи мотора?Аз съм с резонатор на мястото на катализатора ,но съм решил следното: това и по твои наставления,да видим дали съм те разбрал правилно? Та така: тръба ф50 от фланеца ,за който по принцип се закрепва катализатора, до средното гърне/ до колкото разбрах то си остава/. След средното гърне пак тръба ф50 ,която зъвършва с право гърне/по мой избор и като дизайн,и като материал/. Така ли е???Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Радвам се колега ici,че обърна внимание на тази тема! По принцип това с правенето на една кола е мания и ... откачена работа. Дали разбираме много или не толкова - все същата лудница си е!Относно изпускателната система ще я направя на 63мм,както предлагаш,но ще си сложа средно гърне ,защото се притеснявам за околните ако съм без такова. За крайно ,правопоточно има много предложения. Искам разбира се нещо, което е качествено и не излишно скъпо. Ако можете да ме насочите...ще съм ви благодарен. Аз още чакам снимки от комбито !Обаче нещото което ме притеснява е "съпротивлението" ,което принципно създава изпускателната система? Тъй като немога да се изразя по-добре от колегата ще го цитирам:iuly_vn написа:Изпускателна уредба-много шум за нищо!Поставям тая тема,защото мисля че не е маловажна относно разхода на гориво и че съм добре запознат в случая,а и не само този,относно работата на ДВГ и процесите случващи се в тях.Та по въпросите с вашият ауспух!Всеки автомобил се комплектова с изпускателна система,която отговаря за предназначението му.Един от важните параметри тук,е съпротивлението на последната която оказва на двигателя.Ако то е малко и двигателят не е за спортни (състезателни цели)се нарушава правилното изгаряне на сместа и от там влошена мощ и голям разход на гориво.Това е така защото за серийните двигатели се определя такъв ъгъл на отваряне и затваряне на клапаните от разпределителния вал, съобразен с безшумноста на двигателя и неговата икономичност.Ако на такъв мотор се премахне част от изпускателната система,то поради намаленото и съпротивление и спрямо съответното изчисление на ъгъла на затваряне на изпускателните клапани,ще се намали мощноста и увеличи разхода на гориво,вследствие на непълно изгаряне в цилиндрите.(характерно пукане където част от сместа изгаря в тръбопровода на ауспуха а не в цилиндъра/да не се бърка с преобогатена смес където ефекта е подобен/).При спортните автомобили се премахва част от изпускателната система за да не оказва съпротивление на двигателя,но задължително с това се променят и фазите на газоразпределителният механизъм,съобразено с конкретните условия на работа на ДВГ.Обратно при по стар двигател,е от особено значение изправноста и целоста на изпускателната уредба,поради вече не така доброто уплътнение на клапаните и от там изгаряне на част от работната смес извън цилиндрите!...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
При турбо най-голямата рестрикция се явява самата турбина и корпуса и.Тя е в пъти по-голяма от рестрикцията на самите тръби назад, но пък в нея се извършва самата работа.Обаче идеята при турбото е максимално голяма разлика в налягането на входа на турбината и изхода и.При изход на турбината равен на атмосферното налягане се получава и най-голяма потенциална разлика и кпд-то на турбината е най-голямо.А това става при голям диаметър на генерацията и правопоточни гърнета, но за сметка на малко по-кънтящият звук.Възможно е да се наложи и корекция в софтуера.Това за турботата, а атмосферките са съвсем друга тема, нещо подобно на описанието в цитата по-горе.
Коментар
-
Комбито няма ли да ни пусне някой фото матрял! Нещо клипче едно -друго!Темата е достатъчно интересна /поне за мен де/ и има нужда от подобаващ завършек! Ако разбира се проекта е завършил. Поздрави.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Колко "мм" е диаметъра на изхода на оригиналното турбо???Има ли възможност вътрешния диаметър на фланеца ,закрепващ даунпайпа ,да се увеличис няколко мм,за да може да му се завари даунпайп с по-голямо "ф"!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
малко инфо за генерациятагенерацията е цяла трьба оригинална е до преди второто гьрне от там нататьк е права трьба закачена на оригиналните тампонивсичко е на ф 50мисля че по-голяма няма нужда ето и мястото на турбината изнесена е малко в дясно за да пасне управлението е вече с налягане врьските с генерацията и колекторите вьздушния филтьр картерните газове са си напьлно излишнитунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
Ванка няма ли да е по добре да махнеш кутията на филтъра ще дърпа повече въздух и по студенBMW E39 2.5I
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
ico83 написа:Ванка няма ли да е по добре да махнеш кутията на филтъра ще дърпа повече въздух и по студенФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:ico83 написа:Ванка няма ли да е по добре да махнеш кутията на филтъра ще дърпа повече въздух и по студенBMW E39 2.5I
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
ico83 написа:Atanas71 написа:ico83 написа:Ванка няма ли да е по добре да махнеш кутията на филтъра ще дърпа повече въздух и по студенФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар