Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лек тунинг браво JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    модифицирането на софта е направено изцяло вьрху оригиналния софт като са изгладени всички децки болесто на софта колекторите не сьм забелязьл да стават червени или да загряват прекалено
    тунинговам си колите за удоволствие
    някои с турбо други с чип

    Коментар


      #62
      kombito-tdi написа:
      ...още някоя снимка на генерацията ...ако някои иска нещо по-подробно да снимам да казва
      Ами аз се интересувам точно от това. Бях уточнил по-рано в темата. За сега немога да отделя време да дойда до Карлово и да видя генерацията с очите си. Но предполагам,че ако обясниш достатъчно нагледно ... ще е интересно за много колеги.За софтуера е ясно: ще се идва при комбито ТДИ,но преди софта трябва да се подготви "хардуера" !!!п.п. днес чух еднин прав кюнец и ... нещо се "уплаших" от силното боботене. всички аларми около автомобила се разпищяха. при тебе какъв е звука и съответно "комфортно" ли се чувстват околните?
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #63
        колега ако едни 60 км са ти проблем да доида азили да се срешнем на дрифта в калочново на 07.03 значи генерацията започва на Ф50 и вьрви така през катализатора и отива с 50 до средното гьрнеот там излиза на ф 45 през двете ненужни гьрнета купих трьба ф50 1.5 метра за 17лв до средното гьрне е отрязано и от там се изкарва до края наФ50на място сьска от турбината но в движение не се усещаутре ще направя някоя снимчица
        тунинговам си колите за удоволствие
        някои с турбо други с чип

        Коментар


          #64
          Малко за "нашата" тема!Дай снимки де! С увеличаването на диаметъра от ф45 на ф50 няма ли да се скопи мотора?Аз съм с резонатор на мястото на катализатора ,но съм решил следното: това и по твои наставления,да видим дали съм те разбрал правилно? Та така: тръба ф50 от фланеца ,за който по принцип се закрепва катализатора, до средното гърне/ до колкото разбрах то си остава/. След средното гърне пак тръба ф50 ,която зъвършва с право гърне/по мой избор и като дизайн,и като материал/. Така ли е???
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #65
            На 63мм ще и е още по-добре. Само място да има, а и размера на гърнетата да отговаря. Турбото обича свободната атмосфера
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              #66
              Радвам се колега ici,че обърна внимание на тази тема! По принцип това с правенето на една кола е мания и ... откачена работа. Дали разбираме много или не толкова - все същата лудница си е!Относно изпускателната система ще я направя на 63мм,както предлагаш,но ще си сложа средно гърне ,защото се притеснявам за околните ако съм без такова. За крайно ,правопоточно има много предложения. Искам разбира се нещо, което е качествено и не излишно скъпо. Ако можете да ме насочите...ще съм ви благодарен. Аз още чакам снимки от комбито !Обаче нещото което ме притеснява е "съпротивлението" ,което принципно създава изпускателната система? Тъй като немога да се изразя по-добре от колегата ще го цитирам:
              iuly_vn написа:
              Изпускателна уредба-много шум за нищо!Поставям тая тема,защото мисля че не е маловажна относно разхода на гориво и че съм добре запознат в случая,а и не само този,относно работата на ДВГ и процесите случващи се в тях.Та по въпросите с вашият ауспух!Всеки автомобил се комплектова с изпускателна система,която отговаря за предназначението му.Един от важните параметри тук,е съпротивлението на последната която оказва на двигателя.Ако то е малко и двигателят не е за спортни (състезателни цели)се нарушава правилното изгаряне на сместа и от там влошена мощ и голям разход на гориво.Това е така защото за серийните двигатели се определя такъв ъгъл на отваряне и затваряне на клапаните от разпределителния вал, съобразен с безшумноста на двигателя и неговата икономичност.Ако на такъв мотор се премахне част от изпускателната система,то поради намаленото и съпротивление и спрямо съответното изчисление на ъгъла на затваряне на изпускателните клапани,ще се намали мощноста и увеличи разхода на гориво,вследствие на непълно изгаряне в цилиндрите.(характерно пукане където част от сместа изгаря в тръбопровода на ауспуха а не в цилиндъра/да не се бърка с преобогатена смес където ефекта е подобен/).При спортните автомобили се премахва част от изпускателната система за да не оказва съпротивление на двигателя,но задължително с това се променят и фазите на газоразпределителният механизъм,съобразено с конкретните условия на работа на ДВГ.Обратно при по стар двигател,е от особено значение изправноста и целоста на изпускателната уредба,поради вече не така доброто уплътнение на клапаните и от там изгаряне на част от работната смес извън цилиндрите!...
              В тази връзка има ли за какво да се притесняваме,като се има предвид ,че говорим за JTD!?
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #67
                При турбо най-голямата рестрикция се явява самата турбина и корпуса и.Тя е в пъти по-голяма от рестрикцията на самите тръби назад, но пък в нея се извършва самата работа.Обаче идеята при турбото е максимално голяма разлика в налягането на входа на турбината и изхода и.При изход на турбината равен на атмосферното налягане се получава и най-голяма потенциална разлика и кпд-то на турбината е най-голямо.А това става при голям диаметър на генерацията и правопоточни гърнета, но за сметка на малко по-кънтящият звук.Възможно е да се наложи и корекция в софтуера.Това за турботата, а атмосферките са съвсем друга тема, нещо подобно на описанието в цитата по-горе.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #68
                  Комбито няма ли да ни пусне някой фото матрял! Нещо клипче едно -друго!Темата е достатъчно интересна /поне за мен де/ и има нужда от подобаващ завършек! Ако разбира се проекта е завършил. Поздрави.
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #69
                    Колко "мм" е диаметъра на изхода на оригиналното турбо???Има ли възможност вътрешния диаметър на фланеца ,закрепващ даунпайпа ,да се увеличис няколко мм,за да може да му се завари даунпайп с по-голямо "ф"!
                    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                    http://www.keepfighting.ms

                    Коментар


                      #70
                      Поздравявам колегата kombito-tdi за хубавата тема нека по често има подробни теми това е от полза на всички.


                      r_osen@yahoo.com

                      Коментар


                        #71
                        малко инфо за генерациятагенерацията е цяла трьба оригинална е до преди второто гьрне от там нататьк е права трьба закачена на оригиналните тампонивсичко е на ф 50мисля че по-голяма няма нужда ето и мястото на турбината изнесена е малко в дясно за да пасне управлението е вече с налягане врьските с генерацията и колекторите вьздушния филтьр картерните газове са си напьлно излишни
                        тунинговам си колите за удоволствие
                        някои с турбо други с чип

                        Коментар


                          #72
                          Ванка няма ли да е по добре да махнеш кутията на филтъра ще дърпа повече въздух и по студен
                          BMW E39 2.5I
                          http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                          Коментар


                            #73
                            ico83 написа:
                            Ванка няма ли да е по добре да махнеш кутията на филтъра ще дърпа повече въздух и по студен
                            И да я даде на мен че моята е счупена
                            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                            Коментар


                              #74
                              Atanas71 написа:
                              ico83 написа:
                              Ванка няма ли да е по добре да махнеш кутията на филтъра ще дърпа повече въздух и по студен
                              И да я даде на мен че моята е счупена
                              а, ти си бил жив бе човек. Кутията ли ти е счупена?Ако да, слагай конус!
                              BMW E39 2.5I
                              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                              Коментар


                                #75
                                ico83 написа:
                                Atanas71 написа:
                                ico83 написа:
                                Ванка няма ли да е по добре да махнеш кутията на филтъра ще дърпа повече въздух и по студен
                                И да я даде на мен че моята е счупена
                                а, ти си бил жив бе човек. Кутията ли ти е счупена?Ако да, слагай конус!
                                Не не кутията си искам , утре ще се завъртя покрай Бравото на оглед
                                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                                Коментар

                                Working...
                                X