Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лек тунинг браво JTD105
Collapse
X
-
С оригиналния кулер ли ще е колата? Ако го подмениш с по-голям и съответно му смениш местоположението...примерно пред водния радиатор има ли възможност да изтискаш още малко мощност от JTD-то? Това води ли след себе си още една корекция на софтуера на ЕКУ?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
кулера ще е оригиналния целта на проекта не е да се извади максимална мощност едни 150кончета ще са достатьчни софта ще го правя на улицата след монтирането на всички детаили по простата причина че не е ясно какво налягане ще дава новата турбинатунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
Добре ,но по принцип би се получила по-голяма мощност ,нали? А и ако се подменят оригиналните въздуховоди с алуминиеви прави участъци и силиконови колена би могло да се "изчопли" още нещо или греша?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Извинявам се за наивните ми ,за някои, въпроси ,но както си личи не съм много навътре в тази материя. Обаче ми е много интересно и това да се занимавам с колата си ми е като хоби! В тази връзка бих те помолил да обясниш по-подробно следното: как преработи изпускателната система? Колегата Итан75 също беше подходил по същия начин ,но нямаше снимки или пък по-подробно разяснение на типа крайно гърне,което е ползвал? Също какъв е диаметъра на тръбата от меката връзка до гърнето? Ако може и снимки... Тука вече ще ми се изсмеете...имали специфични гърнета за дизели или мога да си избера кое да е? Достатъчно е диаметъра да бъде спазен и да не опира в земята... :D п.п. интересът ми към интеркулера е породен от факта,че моя е пробит вероятно/чувасе силно фучене когато започвам да ускорявам/ и така или иначе ще се купува нов...та не е ли по-добър варианта за по-голям и тн...вече го описах по-гореПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
колега много се радвам като чета написаното от теб само да не намесваме ******** мисля до края на седмицата да съм готов с проекта ела ми на гости хем да видиш с очите си и ще ти обясня кое защо и как се правиБез обиди моля!Модераторски екип на fiat-bg.orgтунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
бравото излезе по улиците на карлово днес модифицирахме генерациятаизпробвах го с новата турбина как се дьржи и се оказва че софта му е слаб за турбината сега имам да направя два клиентски софта и ще нанеса желаните корекции от турбината Yellow_Flash_Colorz_PDT_06тунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
Аз също наблюдавам развитието на проекта с интерес.kombito-tdi написа:кулера ще е оригиналния целта на проекта не е да се извади максимална мощност едни 150кончета ще са достатьчни ................Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
колега да не мислиш че има нещо чак толкова цено в този двигател може да се намери на 400-500лв оборудван колата е ежедневка и ще се кара от жена учуден сьм от спирачките на бравото много са ефективнинаправих два клипа за ефективноста на турбинката http://vbox7.com/play:38594f0bhttp:/...dcмислих днес да слагам новия софт но нали е петьк 13 и тва ма отказатунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
вчера сложих новия софт колата се дьржи много приличноще направя тези дни няколко клипчета за да се види нагледно как вьрви още някоя снимка на генерацията и на турбината исмятам да приключвам с темата ако някои иска нещо по-подробно да снимам да казватунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар