Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лек тунинг браво JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    днес не ми остана време за бравото но ето как изглежда преходника м/у колектора и новата турбина дано утре да имам малко време
    тунинговам си колите за удоволствие
    някои с турбо други с чип

    Коментар


      #47
      Как мина теста през уикенда ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #48
        нямаше тест турбината е сложена и остава само да се направи генерацията и днес ще подготвям blow off клапьна
        тунинговам си колите за удоволствие
        някои с турбо други с чип

        Коментар


          #49
          С оригиналния кулер ли ще е колата? Ако го подмениш с по-голям и съответно му смениш местоположението...примерно пред водния радиатор има ли възможност да изтискаш още малко мощност от JTD-то? Това води ли след себе си още една корекция на софтуера на ЕКУ?
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #50
            кулера ще е оригиналния целта на проекта не е да се извади максимална мощност едни 150кончета ще са достатьчни софта ще го правя на улицата след монтирането на всички детаили по простата причина че не е ясно какво налягане ще дава новата турбина
            тунинговам си колите за удоволствие
            някои с турбо други с чип

            Коментар


              #51
              Добре ,но по принцип би се получила по-голяма мощност ,нали? А и ако се подменят оригиналните въздуховоди с алуминиеви прави участъци и силиконови колена би могло да се "изчопли" още нещо или греша?
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #52
                Извинявам се за наивните ми ,за някои, въпроси ,но както си личи не съм много навътре в тази материя. Обаче ми е много интересно и това да се занимавам с колата си ми е като хоби! В тази връзка бих те помолил да обясниш по-подробно следното: как преработи изпускателната система? Колегата Итан75 също беше подходил по същия начин ,но нямаше снимки или пък по-подробно разяснение на типа крайно гърне,което е ползвал? Също какъв е диаметъра на тръбата от меката връзка до гърнето? Ако може и снимки... Тука вече ще ми се изсмеете...имали специфични гърнета за дизели или мога да си избера кое да е? Достатъчно е диаметъра да бъде спазен и да не опира в земята... :D п.п. интересът ми към интеркулера е породен от факта,че моя е пробит вероятно/чувасе силно фучене когато започвам да ускорявам/ и така или иначе ще се купува нов...та не е ли по-добър варианта за по-голям и тн...вече го описах по-горе
                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                http://www.keepfighting.ms

                Коментар


                  #53
                  колега много се радвам като чета написаното от теб само да не намесваме ******** мисля до края на седмицата да съм готов с проекта ела ми на гости хем да видиш с очите си и ще ти обясня кое защо и как се правиБез обиди моля!Модераторски екип на fiat-bg.org
                  тунинговам си колите за удоволствие
                  някои с турбо други с чип

                  Коментар


                    #54
                    бравото излезе по улиците на карлово днес модифицирахме генерациятаизпробвах го с новата турбина как се дьржи и се оказва че софта му е слаб за турбината сега имам да направя два клиентски софта и ще нанеса желаните корекции от турбината Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                    тунинговам си колите за удоволствие
                    някои с турбо други с чип

                    Коментар


                      #55
                      Аз също наблюдавам развитието на проекта с интерес.
                      kombito-tdi написа:
                      кулера ще е оригиналния целта на проекта не е да се извади максимална мощност едни 150кончета ще са достатьчни ................
                      При завишаване на мощността от 105 на 150 коня, какво става с живота на двигателя. Наистина малко тъп въпрос, но все си мисля че се съкръщава в пъти !!!Нормално се вдига 20-25%, в случая 50% завишение ми се вижда малко множко. Нали не си говорим за драг, а за кола, която ще се кара ежедневно.Kombito-tdi - ще сменяш ли спирачните апарати или ще оставиш оригиналните ?
                      Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                      Коментар


                        #56
                        колега да не мислиш че има нещо чак толкова цено в този двигател може да се намери на 400-500лв оборудван колата е ежедневка и ще се кара от жена учуден сьм от спирачките на бравото много са ефективнинаправих два клипа за ефективноста на турбинката http://vbox7.com/play:38594f0bhttp:/...dcмислих днес да слагам новия софт но нали е петьк 13 и тва ма отказа
                        тунинговам си колите за удоволствие
                        някои с турбо други с чип

                        Коментар


                          #57
                          вчера сложих новия софт колата се дьржи много приличноще направя тези дни няколко клипчета за да се види нагледно как вьрви още някоя снимка на генерацията и на турбината исмятам да приключвам с темата ако някои иска нещо по-подробно да снимам да казва
                          тунинговам си колите за удоволствие
                          някои с турбо други с чип

                          Коментар


                            #58
                            довечера на сбирката ще я видим ли
                            BMW E39 2.5I
                            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                            Коментар


                              #59
                              kombito-tdi написа:
                              ако някои иска нещо по-подробно
                              Интересува ме, модифицирането на софтуера върху файла(na vania brawoto.bin - SW: 1037352212) ли го прави ?Защото видях, че има по-нов - SW: 1037356773
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #60
                                Комбито, при повече "ръчкане" изпускателните колектори нагрявват ли се повече от нормалното ?
                                Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan

                                Коментар

                                Working...
                                X