Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лек тунинг браво JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колега как върви проекта. Пусна ли в действие новия сервиз
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #32
      Atanas71 написа:
      Колега как върви проекта. Пусна ли в действие новия сервиз
      Да вярно, абе тоя човек къде се изгуби не съм го виждал от... ехее..
      Alfa Romeo 166 2,4 JTD
      Porsche 944 S2
      http://www.valmcrae.snimka.bg/
      http://vbox7.com/user:val_mcrae
      http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

      Коментар


        #33
        работата трядва да носи удоволствиемного задачи и за моита все не остава времеобаче обещавам днес да направя нещо Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
        тунинговам си колите за удоволствие
        някои с турбо други с чип

        Коментар


          #34
          Колеги,чета с интерес всички теми които са свързани с подобряване силовите характеристики на ДВГ и особено на дизеловите двигатели.Чета и тази тема.Прави ми впечатление непрекъснатото споменаване на термините широколентова сонда,ламбда коефициенти,богата смес,бедна смес и т.н.Искам някой от изявените мапери,ремапери и колеги които се занимават с това да обяснят какво значи бедна и богата смес при дизеловия двигател.Но не с общи приказки,а с цифри за да няма излишни недоразумения и спорове.При бензиновите ДВГ нещата са ясни.Когато се каже нормална смес това значи ламбда=1,бедна смес ламбда>1,богата смес ламбда<1.Какви са ЦИФРИТЕ при дизеловия двигател за да може да кажем кога една смес е богата и кога бедна.И кой е критерия за нормална смес???Много Ви моля помислете и отговорете.

          Коментар


            #35
            Stefan Hadjov написа:
            Колеги,чета с интерес всички теми които са свързани с подобряване силовите характеристики на ДВГ и особено на дизеловите двигатели.Чета и тази тема.Прави ми впечатление непрекъснатото споменаване на термините широколентова сонда,ламбда коефициенти,богата смес,бедна смес и т.н.Искам някой от изявените мапери,ремапери и колеги които се занимават с това да обяснят какво значи бедна и богата смес при дизеловия двигател.Но не с общи приказки,а с цифри за да няма излишни недоразумения и спорове.При бензиновите ДВГ нещата са ясни.Когато се каже нормална смес това значи ламбда=1,бедна смес ламбда>1,богата смес ламбда<1.Какви са ЦИФРИТЕ при дизеловия двигател за да може да кажем кога една смес е богата и кога бедна.И кой е критерия за нормална смес???Много Ви моля помислете и отговорете.
            Аз не съм изявен "мапер", ама бих леко пояснил някой цифри:
            Прикачени файлове
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #36
              @БОКолега,задържам отговора си по изложеното от теб с желанието някой от изявените мапери да изкаже мнене и след това съвместно да го обсъдиме.Много бих искал да се изкажат тези,които ползват широколентови сонди за настройка,тези които си правят настройките по дължината на пушека и т.н.А специално към теб ти насочвам вниманието към конкретния ми въпрос от поста ми Какви са ЦИФРИТЕ при дизеловия двигател за да може да кажем кога една смес е богата и кога бедна.И кой е критерия за нормална смес???Много Ви моля помислете и отговорете.

              Коментар


                #37
                Stefan Hadjov написа:
                @БОКолега,задържам отговора си по изложеното от теб с желанието някой от изявените мапери да изкаже мнене и след това съвместно да го обсъдиме.Много бих искал да се изкажат тези,които ползват широколентови сонди за настройка,тези които си правят настройките по дължината на пушека и т.н.А специално към теб ти насочвам вниманието към конкретния ми въпрос от поста ми Какви са ЦИФРИТЕ при дизеловия двигател за да може да кажем кога една смес е богата и кога бедна.И кой е критерия за нормална смес???Много Ви моля помислете и отговорете.
                Ами тогава ще чакаме и ще го обсъдим накрая.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #38
                  BO написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  @БОКолега,задържам отговора си по изложеното от теб с желанието някой от изявените мапери да изкаже мнене и след това съвместно да го обсъдиме.Много бих искал да се изкажат тези,които ползват широколентови сонди за настройка,тези които си правят настройките по дължината на пушека и т.н.А специално към теб ти насочвам вниманието към конкретния ми въпрос от поста ми Какви са ЦИФРИТЕ при дизеловия двигател за да може да кажем кога една смес е богата и кога бедна.И кой е критерия за нормална смес???Много Ви моля помислете и отговорете.
                  Ами тогава ще чакаме и ще го обсъдим накрая.
                  Айде бе,мапери,ремапери,тунери.Изкажете се по възникналия въпрос.Някои работят професионално,други любителски,трети за фън,натрупали сте някакъв опит-ще бъде интересно да споделите и най вече да се изкажете по въпроса.А той е много пряко свързан с вашата дейност.

                  Коментар


                    #39
                    Е, който мери със широколентова сонда ще знае какви АФР трябва да цели при различните натоварвания .Ама май kelesha не чете тая тема
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #40
                      ...
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #41
                        Atanas71 написа:
                        :D Лелее как сте оплескали темата на колегата.И всички питат ли питат Мапери ремапери да го попитам аз сега господина [както той ме пита в една друга тема] какви са тези названия да ги разтълкува Стига си питал по темите обучаваш ли се или предимно търсиш спора да се заформи.Човека е пуснал тема да покаже на всички своя проект и реализацията му . Господин Хаджов отворете си тема и задайте въпросите си дано някой ви отговори и както казах те, едни го правят любителски други за Фън терети си вадят хляба с това . Затова как си помислихте даже че точно тук в тази тема на вас някой трябва да ви отговаря на въпросите :D Темата е със съвсем друга цел не образователна
                        Аз мисля,че в този форум всеки си споделя проблемите,резултати,постижения,получава отговори на запитвания и няма нищо лошо в крайна сметка темите да имат и образователен характер.Никой не му пречи на kombito-tdi да продължава да си представя тунинг-постженията.Не знам защо се скри.Но след като демонстрира знания за настройка на дизеловия двигател по дължината на пушека измерен в педи не може това да не възбуди любопитството в някои от четящите да разбере нещо повече за този метод и евентоално да се възползва от него.Не е възможно в резултат на четенето на дадена тема да не възникнат въпроси.Не виждам никакви причини да се дразниш от това,освен ако не търсиш повод за заяждане.

                        Коментар


                          #42
                          добре че са колегите да ме подсещат че трябва да се пише нещо :D днес ако не беше колегата ми изпрател линк кьм темата в скаипа едва ли щях да ти отговоря и днес око може господин хаджов да конкретизираш вьпроса си мисьлта ми е в какви единици искаш да ти се отговори или да се придьржаме кьм твоите изпитани методи да се мери с волтмерто от волтмера по-точно няма както си мерим мафа така и импулса на дюзата сьжалявам че немога да ти отговоря но скоро ще се опитам само да определим мерните единици и примерно да си пуснеш една тема примерно в дизели (да не ми цапаш моята )и когато имам време обещавам и ако колегите са така добри да ме подсещат с удоволствие бих ви поднесьл синтезирана и конкретна информация сьжалявам че не сьм постоянно вьв форума и ако сте забелязали влизам вьв форума и си попьлвам темата когато има развитие по проекта ми аз се чудих тази вечер що ма бьзикат колегите да идват да помагат то ква била работата искате развитие по темата развитие по великия ми тунинг проектот няколко седмици само си го бутаме бравото насам натам щото всичко му е свалено а само пречи в момента в които направя нещо снимките няма да закьснеятако има кандидати да помогнат за софта много ще се радвам обяснете ми как да кача оригиналния фаил някьде за да го теглите и да помагате
                          Прикачени файлове
                          тунинговам си колите за удоволствие
                          някои с турбо други с чип

                          Коментар


                            #43
                            @kombito-tdiДобре,ясно.Няма да ти цапаме темата.Извинявай.Продължавай с проекта.Само не ме будалкай,че ще измериш импулса на дюзата с волтметър.Когато го измериш ме викни да го видя колко е................

                            Коментар


                              #44
                              Колеги, с какво се отваря тоя бин да го поразгледам?

                              Коментар


                                #45
                                днес ми остана време и направих преходника от едната турбина кьм другата утре ще направя някоя снимка с колекторите и монтирани на колата мисля до края на седмицата да го изкарам по улиците има доста работа но много се проточи проекта та ще гледам да го завьрша
                                тунинговам си колите за удоволствие
                                някои с турбо други с чип

                                Коментар

                                Working...
                                X