Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лек тунинг браво JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    днес ми остана малко време и пьрвото което направих е да изхвьрля някои ненужни елементи по генерацията зимаме големия чук и няколко помошни средства а и да не забравим старите дрехи щот си е гадна работа не е като електрониката тук компютьра на помага от цялата работа и тел за тенджери излезе :D после го слагаме в една кутия от квот ни попадне и чакаме по-добри дни и вдигане цените на скрапа
    тунинговам си колите за удоволствие
    някои с турбо други с чип

    Коментар


      #17
      ако въобщ енещо се получи , съединителя ще му се види нангорно и нах вече демферния маховик няма да издържи.ИЦИ не си прав за сондата. При това дизелче не му е нужна стига да зна как да си преправя софтуера (в което се съмнявам) При бензинките също не е толкова нужна стига да знае как да си изкараш лабда коефициента в реални цифри (а не да си играеш с МС-а и да гледаш какво ше покаже сондата)И направо към въпроса. Колко мислиш да ти е налягането в рейла и колко време да е впръскването . Ако можеш да си пресметнш това в съотношение с налягането и дебита на турбината ще се знае как да се орпавят нещата.VNT20 е толкова голяма турбина че изкрено се съмнявам горивната система на тези фятчета (кажи речи първите комън рейли) да смогват да доставят гориво без да се чупят.нов съм във форума и се регнах само защото ми стана интересна темата.Успех с проекта.

      Коментар


        #18
        Дюзите би трябвало да имат дебит, защото май са еднакви като на 115 коня jtd-то. Обаче не съм сигурен в това твърдение. Помпата почти съм сигурен че няма да изкара. Незнам дали може да се смени с такава от 2,4. Чувал съм за 2,4 с помпа от 1,9, значи и обратното би трябвало да става ама знам ли.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #19
          16bit написа:
          При това дизелче не му е нужна стига да зна как да си преправя софтуера (в което се съмнявам) Успех с проекта.
          колега не се сьмняваи направил сьм и сьм продал повече от колкото си виждал правя така наречения кьстьм софт тоест за всяка кола според промените които са правени http://race-tuning.net/?=indexсаита е в разработка скоро ще е готов ако ти трябва нещо само пиши продавам дори и програми за чиптунинг и за корекция на колометражи днес ще ходя за фланците турбината си е турбина и знам какво да я правя на ицето по телефона му обясних какво ми трябва и какво не и за какво ми е тази турбина и как ще я управлявам благодаря за пожеланието ако прочетеш предишните ми постове ще ти стане ясно че сьм готов да взема от всеки насоки и препорьки както письх на ицето че сьм готов да споделя с него това което мисля така и с теб сьм готов да обменим малко опит или обед ицето ми има телефона които иска да си беседваме може да го поиска както от мен така и от него
          тунинговам си колите за удоволствие
          някои с турбо други с чип

          Коментар


            #20
            16bit написа:
            ако въобщ енещо се получи , съединителя ще му се види нангорно и нах вече демферния маховик няма да издържи.ИЦИ не си прав за сондата. При това дизелче не му е нужна стига да зна как да си преправя софтуера (в което се съмнявам) При бензинките също не е толкова нужна стига да знае как да си изкараш лабда коефициента в реални цифри (а не да си играеш с МС-а и да гледаш какво ше покаже сондата)И направо към въпроса. Колко мислиш да ти е налягането в рейла и колко време да е впръскването . Ако можеш да си пресметнш това в съотношение с налягането и дебита на турбината ще се знае как да се орпавят нещата.VNT20 е толкова голяма турбина че изкрено се съмнявам горивната система на тези фятчета (кажи речи първите комън рейли) да смогват да доставят гориво без да се чупят.нов съм във форума и се регнах само защото ми стана интересна темата.Успех с проекта.
            Изказваш се неподготвен колега въобще не знаеш този колега какви проекти е завършил и то успешно преди повечето в този раздел да са помислили даже за някакъв тунинг. :D
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #21
              Ами щом си толлкова напред с програмирането на софтуера защо н еми кажеш при пълно натоварванена колата колко смяташ да ти е продължителността на впръскване ( в mS ili uS - за части от секундата става дума) и колко смяташ да е налягането в рейла ( в hPa се мери) защото това е определящо за помпата за нейния живот и за качеството на чиповете които си продал. Ако наистина настроваш до пушек ще съм разочарован като ИЦИ. Междудругото с оригиналния софтуер как стоят нещата с тези стойности?неподготвен едва ли се изказвам, просто когато някои е велик тунинг майстор с незнайно много проекти е нормално да ги знае тези неща.

              Коментар


                #22
                16bit написа:
                Ами щом си толлкова напред с програмирането на софтуера защо н еми кажеш при пълно натоварванена колата колко смяташ да ти е продължителността на впръскване ( в mS ili uS - за части от секундата става дума) и колко смяташ да е налягането в рейла ( в hPa се мери) защото това е определящо за помпата за нейния живот и за качеството на чиповете които си продал. Ако наистина настроваш до пушек ще съм разочарован като ИЦИ. Междудругото с оригиналния софтуер как стоят нещата с тези стойности?неподготвен едва ли се изказвам, просто когато някои е велик тунинг майстор с незнайно много проекти е нормално да ги знае тези неща.
                "оригиналния" софт бе сменен още при пристигането на колата от италиа щото е пълна боза и е фрашкан с бъгове,неискам да казвам имената на колеги от форума които в момента карат със софт от комбито-тди,няма да ти обяснявам че той по принцип е фен на друга марка автомобили и бравото му не е от фаворитите,ГНП-то му е най малкия проблем ако то те притеснява щото е мноо елементарно мойто го отремонтирахме за помалко от 3h със сваляне и качване (мога да ти пусна и снимки но ще е в друга тема щото тая е за друго) няма проблем и за тестване на дюзите щото колегата си има стенд.абе с две думи колега незнам кой си и от къде си и колко си наясно с материала но както каза колегата Atanas71 незнаеш с кой се захващаш.
                BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
                E46 320D

                Коментар


                  #23
                  16bit написа:
                  Ами щом си толлкова напред с програмирането на софтуера защо н еми кажеш при пълно натоварванена колата колко смяташ да ти е продължителността на впръскване ( в mS ili uS - за части от секундата става дума) и колко смяташ да е налягането в рейла ( в hPa се мери) защото това е определящо за помпата за нейния живот и за качеството на чиповете които си продал. Ако наистина настроваш до пушек ще съм разочарован като ИЦИ. Междудругото с оригиналния софтуер как стоят нещата с тези стойности?неподготвен едва ли се изказвам, просто когато някои е велик тунинг майстор с незнайно много проекти е нормално да ги знае тези неща.
                  Ако наистина проявяваш интерес и искаш да обменим опит заповядай винаги сме приателски настроени към любознателни личности :D спорове с клавиатура не се решават. Качеството на чиповете ги определят клиентите не клавир-майстори. Що се отнася за разочерованието с пушека , и аз скоро отказах цигарите Айде със здраве.
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #24
                    16bit написа:
                    ИЦИ не си прав за сондата. При това дизелче не му е нужна стига да зна как да си преправя софтуера (в което се съмнявам) При бензинките също не е толкова нужна стига да знае как да си изкараш лабда коефициента в реални цифри (а не да си играеш с МС-а и да гледаш какво ше покаже сондата)
                    Ламбда коефициент не се сещам как може да се изкара.За да се постигне перфектна икономичност при нормално пътуване, и същевременно на голям надув безопасна работа и максимална мощност е нужна на 100% широколентовата сонда.Просто няма друг метод с който да разберем какво става в цилиндрите. Кара се колата и се мапва в движение, или се правят логове и се коригират картите след това, което е най-пълноценния вариант.А най-спокойно става на дино.На всичкото това му се вика мапване на живо, като освен АФР се следят/логват обороти, налягане в колектора, аванс, ТПС, температура на изгорелите газове, време на отваряне на инжекторите, темп. на охл. течност, на въздуха в колектора ...
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #25
                      кам колегата комбито-тди,по това дет чета под сяко твое писание,да разбирам ли,че се заиграваш с дизели,кажи ми ко мои да се напраи по мойта фиатка крома 2.5тди да отива/бяга/повече.

                      Коментар


                        #26
                        днес имах един час на разположение и сьм свалил колектора защото турбото има един мна мнооо гадна гаика от задната страна и на място без да се свалят колекторите е почети невьзможно да се развие турбините сьм ги оставил при фрезиста и утре планките ще са готови много се радвам че има хора които са се регистрирали специялно заради тази тема при по-голям интерес кьм чиптунинга мога да ти продам някоя програмка и ти да си джьткаш софт винаги има някои на които гьрдите да са по-рошави и9ли да взема да се откажа от проекта щот на някои пушека не го кефи и да зема да му барна налягането в реила на 1600бара и тая внт 20 дали да не го направя евро четворка апогледни кои ти е номера на компа дали не е 0 281 001 223 снимаи вьн и вьтре и ще ти кажа какво ще направим
                        тунинговам си колите за удоволствие
                        някои с турбо други с чип

                        Коментар


                          #27
                          Съжелявам че сте ме приели като заяждач. Просто си помислих че тов ще е един свестен проект в ФИАТ сверата.За съжаление Карлово тийм веднага скокнаха като ужилени понеже немогат да ми отговорят.програмки за джъткане на софтуер струват пари. Ти ако си свалим ЕЦМа от нета 3.2 и мислиш да го продаваш много ми падаш в очите.Обещавам че повече няма да пиша в темата за да не се чустват някои засегнат от собствената си некадърност. ИЦИ това че не се СЕЩАШ как може да си изкара ламбда коефициента незначи че неможе да с енаправи. А при дизела няма опастност като обедниш сместа та все тая. Да не говоря че мапове на пътя са пълни простотий.Успех с колата и с жената и не се стряскайте толкоз винаги има човек какво да научи.Поздрави на розите

                          Коментар


                            #28
                            нали знаеш че 3.2 неработи ако искаш да знаеш какво продавам задаваи ги на лични http://www.virtualengine2000.com/Vir...пробваи да работиш с това ако искаш работещо ти го подарявам само поискаи радвам се че няма да ми цапаш темата винаги сьм отворен кьм идеи и вьпроси пиши ми на лични и ще ти отговоряследи темата и питаи неща за които си запознат и дори заглавието на темата е лек тунингти кво очакваш да го правя драгстер лиза разлика от бензиновия турбо мотор които в ниските обороти при подаване на гас трябва да обедни сместа и при товасе вдига температурата на изгорелите газове и турбината се развьрта максимално бьрзо то при дизела за да се развьрти турбината му е необходимо да се обогати сместа тоест да изпуши следи какво правя и след около месец ако не ми мине котка пьт когато всичко е готово ще можем да си беседваме в темата колкото си искаме единственото което ме подразни е че ти не ме познаваш и се изказваш неподготвен " При това дизелче не му е нужна стига да зна как да си преправя софтуера (в което се съмнявам) "ето това е цапане на темата ако искаше да помогнеш с нещо помагаи но да се апиш аре тва си е като онова за сестратакато кажат че сестра ти е курва еди обясняваи че нямаш сестрапьк ако искаш когато свьрша проекта плати за дино и дори мога да ти дам ако разбираш деиствително от софт а не само да дращиш да си поиграеш с колата когато е на диното качваме я с моя софт тества се вадим конете качваме твоя софт и тестваме за колата не се плаша вярвам ето виждаш ли аз ти вярвам че ти можеш да го направиш а не само че си чул попрочел и написьл нещопиши ми на лични даи едно мтелско телефонче и аз ще ти звьнна
                            тунинговам си колите за удоволствие
                            някои с турбо други с чип

                            Коментар


                              #29
                              16bit написа:
                              ИЦИ това че не се СЕЩАШ как може да си изкара ламбда коефициента незначи че неможе да с енаправи. А при дизела няма опастност като обедниш сместа та все тая. Да не говоря че мапове на пътя са пълни простотий.
                              За ламбда коефициента разбрах какво имаш впредвид Но за мапването на пътя, всички мапери по цял свят го предпочитат, защото на дино не може да се симулират всички преходни режими по време на движение.Но иначе темата се очертава като доста полезна
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                #30
                                и да добавя че всички дизели с принудително пьлнене тди цди хди работят на принципа на бедната горивна смес 16бита би трябвало да го знаеицко и това ти казах когато разговаряхме днес станаха готови двата фланеца ето и новото управление и разликите в управлението на двете турбини и двете турбинки за сравнение
                                тунинговам си колите за удоволствие
                                някои с турбо други с чип

                                Коментар

                                Working...
                                X