днес ми остана малко време и пьрвото което направих е да изхвьрля някои ненужни елементи по генерацията зимаме големия чук и няколко помошни средства а и да не забравим старите дрехи щот си е гадна работа не е като електрониката тук компютьра на помага от цялата работа и тел за тенджери излезе :D после го слагаме в една кутия от квот ни попадне и чакаме по-добри дни и вдигане цените на скрапа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лек тунинг браво JTD105
Collapse
X
-
ако въобщ енещо се получи , съединителя ще му се види нангорно и нах вече демферния маховик няма да издържи.ИЦИ не си прав за сондата. При това дизелче не му е нужна стига да зна как да си преправя софтуера (в което се съмнявам) При бензинките също не е толкова нужна стига да знае как да си изкараш лабда коефициента в реални цифри (а не да си играеш с МС-а и да гледаш какво ше покаже сондата)И направо към въпроса. Колко мислиш да ти е налягането в рейла и колко време да е впръскването . Ако можеш да си пресметнш това в съотношение с налягането и дебита на турбината ще се знае как да се орпавят нещата.VNT20 е толкова голяма турбина че изкрено се съмнявам горивната система на тези фятчета (кажи речи първите комън рейли) да смогват да доставят гориво без да се чупят.нов съм във форума и се регнах само защото ми стана интересна темата.Успех с проекта.
Коментар
-
Дюзите би трябвало да имат дебит, защото май са еднакви като на 115 коня jtd-то. Обаче не съм сигурен в това твърдение. Помпата почти съм сигурен че няма да изкара. Незнам дали може да се смени с такава от 2,4. Чувал съм за 2,4 с помпа от 1,9, значи и обратното би трябвало да става ама знам ли.
Коментар
-
16bit написа:При това дизелче не му е нужна стига да зна как да си преправя софтуера (в което се съмнявам) Успех с проекта.тунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
16bit написа:ако въобщ енещо се получи , съединителя ще му се види нангорно и нах вече демферния маховик няма да издържи.ИЦИ не си прав за сондата. При това дизелче не му е нужна стига да зна как да си преправя софтуера (в което се съмнявам) При бензинките също не е толкова нужна стига да знае как да си изкараш лабда коефициента в реални цифри (а не да си играеш с МС-а и да гледаш какво ше покаже сондата)И направо към въпроса. Колко мислиш да ти е налягането в рейла и колко време да е впръскването . Ако можеш да си пресметнш това в съотношение с налягането и дебита на турбината ще се знае как да се орпавят нещата.VNT20 е толкова голяма турбина че изкрено се съмнявам горивната система на тези фятчета (кажи речи първите комън рейли) да смогват да доставят гориво без да се чупят.нов съм във форума и се регнах само защото ми стана интересна темата.Успех с проекта.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Ами щом си толлкова напред с програмирането на софтуера защо н еми кажеш при пълно натоварванена колата колко смяташ да ти е продължителността на впръскване ( в mS ili uS - за части от секундата става дума) и колко смяташ да е налягането в рейла ( в hPa се мери) защото това е определящо за помпата за нейния живот и за качеството на чиповете които си продал. Ако наистина настроваш до пушек ще съм разочарован като ИЦИ. Междудругото с оригиналния софтуер как стоят нещата с тези стойности?неподготвен едва ли се изказвам, просто когато някои е велик тунинг майстор с незнайно много проекти е нормално да ги знае тези неща.
Коментар
-
16bit написа:Ами щом си толлкова напред с програмирането на софтуера защо н еми кажеш при пълно натоварванена колата колко смяташ да ти е продължителността на впръскване ( в mS ili uS - за части от секундата става дума) и колко смяташ да е налягането в рейла ( в hPa се мери) защото това е определящо за помпата за нейния живот и за качеството на чиповете които си продал. Ако наистина настроваш до пушек ще съм разочарован като ИЦИ. Междудругото с оригиналния софтуер как стоят нещата с тези стойности?неподготвен едва ли се изказвам, просто когато някои е велик тунинг майстор с незнайно много проекти е нормално да ги знае тези неща.BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
16bit написа:Ами щом си толлкова напред с програмирането на софтуера защо н еми кажеш при пълно натоварванена колата колко смяташ да ти е продължителността на впръскване ( в mS ili uS - за части от секундата става дума) и колко смяташ да е налягането в рейла ( в hPa се мери) защото това е определящо за помпата за нейния живот и за качеството на чиповете които си продал. Ако наистина настроваш до пушек ще съм разочарован като ИЦИ. Междудругото с оригиналния софтуер как стоят нещата с тези стойности?неподготвен едва ли се изказвам, просто когато някои е велик тунинг майстор с незнайно много проекти е нормално да ги знае тези неща.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
16bit написа:ИЦИ не си прав за сондата. При това дизелче не му е нужна стига да зна как да си преправя софтуера (в което се съмнявам) При бензинките също не е толкова нужна стига да знае как да си изкараш лабда коефициента в реални цифри (а не да си играеш с МС-а и да гледаш какво ше покаже сондата)
Коментар
-
днес имах един час на разположение и сьм свалил колектора защото турбото има един мна мнооо гадна гаика от задната страна и на място без да се свалят колекторите е почети невьзможно да се развие турбините сьм ги оставил при фрезиста и утре планките ще са готови много се радвам че има хора които са се регистрирали специялно заради тази тема при по-голям интерес кьм чиптунинга мога да ти продам някоя програмка и ти да си джьткаш софт винаги има някои на които гьрдите да са по-рошави и9ли да взема да се откажа от проекта щот на някои пушека не го кефи и да зема да му барна налягането в реила на 1600бара и тая внт 20 дали да не го направя евро четворка апогледни кои ти е номера на компа дали не е 0 281 001 223 снимаи вьн и вьтре и ще ти кажа какво ще направимтунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
Съжелявам че сте ме приели като заяждач. Просто си помислих че тов ще е един свестен проект в ФИАТ сверата.За съжаление Карлово тийм веднага скокнаха като ужилени понеже немогат да ми отговорят.програмки за джъткане на софтуер струват пари. Ти ако си свалим ЕЦМа от нета 3.2 и мислиш да го продаваш много ми падаш в очите.Обещавам че повече няма да пиша в темата за да не се чустват някои засегнат от собствената си некадърност. ИЦИ това че не се СЕЩАШ как може да си изкара ламбда коефициента незначи че неможе да с енаправи. А при дизела няма опастност като обедниш сместа та все тая. Да не говоря че мапове на пътя са пълни простотий.Успех с колата и с жената и не се стряскайте толкоз винаги има човек какво да научи.Поздрави на розите
Коментар
-
нали знаеш че 3.2 неработи ако искаш да знаеш какво продавам задаваи ги на лични http://www.virtualengine2000.com/Vir...пробваи да работиш с това ако искаш работещо ти го подарявам само поискаи радвам се че няма да ми цапаш темата винаги сьм отворен кьм идеи и вьпроси пиши ми на лични и ще ти отговоряследи темата и питаи неща за които си запознат и дори заглавието на темата е лек тунингти кво очакваш да го правя драгстер лиза разлика от бензиновия турбо мотор които в ниските обороти при подаване на гас трябва да обедни сместа и при товасе вдига температурата на изгорелите газове и турбината се развьрта максимално бьрзо то при дизела за да се развьрти турбината му е необходимо да се обогати сместа тоест да изпуши следи какво правя и след около месец ако не ми мине котка пьт когато всичко е готово ще можем да си беседваме в темата колкото си искаме единственото което ме подразни е че ти не ме познаваш и се изказваш неподготвен " При това дизелче не му е нужна стига да зна как да си преправя софтуера (в което се съмнявам) "ето това е цапане на темата ако искаше да помогнеш с нещо помагаи но да се апиш аре тва си е като онова за сестратакато кажат че сестра ти е курва еди обясняваи че нямаш сестрапьк ако искаш когато свьрша проекта плати за дино и дори мога да ти дам ако разбираш деиствително от софт а не само да дращиш да си поиграеш с колата когато е на диното качваме я с моя софт тества се вадим конете качваме твоя софт и тестваме за колата не се плаша вярвам ето виждаш ли аз ти вярвам че ти можеш да го направиш а не само че си чул попрочел и написьл нещопиши ми на лични даи едно мтелско телефонче и аз ще ти звьннатунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
16bit написа:ИЦИ това че не се СЕЩАШ как може да си изкара ламбда коефициента незначи че неможе да с енаправи. А при дизела няма опастност като обедниш сместа та все тая. Да не говоря че мапове на пътя са пълни простотий.
Коментар
-
и да добавя че всички дизели с принудително пьлнене тди цди хди работят на принципа на бедната горивна смес 16бита би трябвало да го знаеицко и това ти казах когато разговаряхме днес станаха готови двата фланеца ето и новото управление и разликите в управлението на двете турбини и двете турбинки за сравнениетунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар