Тунинг центъра е на "Цариградско Шосе" към изхода от града като тръгнеш точно след Шел .
А бе незнам ама влязох веднъж при тия приятели (от година - година и половина не съм влизал вътре) и си говорихме малко за тунинг, след малко започнаха да ме гледат с недоумение и започнаха да задават "странни" въпроси относно действието на "тръбата на Вентури". Замълчах си и си тръгнах. Дано вече са се отракали че не знам на какво ще направят купето на Vаl_mcrae !
Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Тунинг центъра е на "Цариградско Шосе" към изхода от града като тръгнеш точно след Шел .
А бе незнам ама влязох веднъж при тия приятели (от година - година и половина не съм влизал вътре) и си говорихме малко за тунинг, след малко започнаха да ме гледат с недоумение и започнаха да задават "странни" въпроси относно действието на "тръбата на Вентури". Замълчах си и си тръгнах. Дано вече са се отракали че не знам на какво ще направят купето на Vаl_mcrae !
Колега мислиш ли, че могат да ми "уакат"дзвера ???
Тунинг центъра е на "Цариградско Шосе" към изхода от града като тръгнеш точно след Шел .
А бе незнам ама влязох веднъж при тия приятели (от година - година и половина не съм влизал вътре) и си говорихме малко за тунинг, след малко започнаха да ме гледат с недоумение и започнаха да задават "странни" въпроси относно действието на "тръбата на Вентури". Замълчах си и си тръгнах. Дано вече са се отракали че не знам на какво ще направят купето на Vаl_mcrae !
Приятелю, и аз не знам какво е тръба на Вентури - това инвалидизирали ли ме нещо? За моята кола првя това което ми харесва визуално. Знам изключително добре, че в никакъв случай няма да подобря аеродинамичните и/или технически дадености на колата. За мен е важно да се чувставм добре в тази кола и да я карам с удоволствие, не го правя с някаква цел. Същото смятам важи и за останалите колеги, които подобряват колите си визуално.
Тунинг центъра е на "Цариградско Шосе" към изхода от града като тръгнеш точно след Шел .
А бе незнам ама влязох веднъж при тия приятели (от година - година и половина не съм влизал вътре) и си говорихме малко за тунинг, след малко започнаха да ме гледат с недоумение и започнаха да задават "странни" въпроси относно действието на "тръбата на Вентури". Замълчах си и си тръгнах. Дано вече са се отракали че не знам на какво ще направят купето на Vаl_mcrae !
Приятелю, и аз не знам какво е тръба на Вентури - това инвалидизирали ли ме нещо? За моята кола првя това което ми харесва визуално. Знам изключително добре, че в никакъв случай няма да подобря аеродинамичните и/или технически дадености на колата. За мен е важно да се чувставм добре в тази кола и да я карам с удоволствие, не го правя с някаква цел. Същото смятам важи и за останалите колеги, които подобряват колите си визуално.
Нали за това се казва оптичен тунинг. За заблуда на останалите шофьори Кога мога да отида там и да поговорим с тези момчета за цени?
Приятелю, и аз не знам какво е тръба на Вентури - това инвалидизирали ли ме нещо? За моята кола првя това което ми харесва визуално. Знам изключително добре, че в никакъв случай няма да подобря аеродинамичните и/или технически дадености на колата. За мен е важно да се чувставм добре в тази кола и да я карам с удоволствие, не го правя с някаква цел. Същото смятам важи и за останалите колеги, които подобряват колите си визуално.
Не виждам за какво трябва да се сърдиш! Val_mcrae търси мнение, и колкото повече хора си споделят своето, толкова по-обстойно ще се запознае с въпроса и сам ще реши какво да прави. Искам също да ти кажа, че не съм против тунинга-напротив! Доста съм запознат с основите, а за някои неща съм проявявал особен интерес. Ако не се занимаваш с такива неща ( двигатели и тунинг), не е нужно да знаеш какво е "тръба на Вентури", и не, не те "инвалидизира" . Но за хора които правят тунинг ( това означава да подобриш колата не само визуално - TUNING в превод - настройване; повишаване на ефиктивността...), някак си е меко казано " странно" да не познават един от основните закони ( ефекти ), които се използват още в най-ранните карбуратори за повишаване на КПД.Надявам се на следващата среща да се запознаем лично и да пием по бира!
Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Ето го пакета, за който става на въпрос предполагам. Само с разликата, че съм почти 100% сигурен, че не се сменят изобщо броните, а се режат и лепят добавки
Да точно тези ми предложиха! А вие какво ще ми препоръчате да се заема ли с поставянето, е не аз де ами в сервизчето Как мислите дали ще ми окепазят колицата?
На мен страшно ми допада задницата на тъмно синята. Ако си направиш твоита така ше много ..... за завиждане. Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 Пък и после можеш да споделиши малко опит. Между другото има и доста изгоден чиптунинг дето ти дава от 10 до 15 hp
Приятелю, и аз не знам какво е тръба на Вентури - това инвалидизирали ли ме нещо? За моята кола првя това което ми харесва визуално. Знам изключително добре, че в никакъв случай няма да подобря аеродинамичните и/или технически дадености на колата. За мен е важно да се чувставм добре в тази кола и да я карам с удоволствие, не го правя с някаква цел. Същото смятам важи и за останалите колеги, които подобряват колите си визуално.
Не виждам за какво трябва да се сърдиш! Val_mcrae търси мнение, и колкото повече хора си споделят своето, толкова по-обстойно ще се запознае с въпроса и сам ще реши какво да прави. Искам също да ти кажа, че не съм против тунинга-напротив! Доста съм запознат с основите, а за някои неща съм проявявал особен интерес. Ако не се занимаваш с такива неща ( двигатели и тунинг), не е нужно да знаеш какво е "тръба на Вентури", и не, не те "инвалидизира" . Но за хора които правят тунинг ( това означава да подобриш колата не само визуално - TUNING в превод - настройване; повишаване на ефиктивността...), някак си е меко казано " странно" да не познават един от основните закони ( ефекти ), които се използват още в най-ранните карбуратори за повишаване на КПД.Надявам се на следващата среща да се запознаем лично и да пием по бира!
Не се сърдя разбира се :D И държа да ми обясниш за "тръбата на Внтури" на по бира!!! А за val_mcrae, според мен трябва да направи това, което го кефи. Така че дерзай аз ще помогна с каквото мога, както си говорихе.
Ми за мене си струва щото за 600 - 700 лв колата става 145кс, за 1.8 16V . Така става повече от 2.0 16 волта, а е по лека, пък и ако не се правиш непрекъснато на състезател ти пада малко и разхода.
Ми за мене си струва щото за 600 - 700 лв колата става 145кс, за 1.8 16V . Така става повече от 2.0 16 волта, а е по лека, пък и ако не се правиш непрекъснато на състезател ти пада малко и разхода.
От коя фирма е чипа, щото според мен това за бензинов атмосферен мотор просто не оправдано. Марка FIAT Модел BRAVA Двигател 1.6 16V - 103CV Година 2001 Цилиндри 47 Обем на двигателя 1596 Оригинални технически данни DigitalTuning технически данни Мощност в [HP] при 5750 min-1 103 Мощност в [HP] при 5850 min-1 115 Въртящ момент в [Nm] при 4000 min-1 145 Въртящ момент в [Nm] при 3800 min-1 164 Максимална скорост [Km/h] 180 Максимална скорост [Km/h] 185 Ускорение 0-100Km/h [s] 11.5 Ускорение 0-100Km/h [s] 10.9 Разход на гориво [l/100Km] 7.5 Разход на гориво [l/100Km] 7.3 Увеличение на мощноста с 12 [HP] Увеличение на въртящият момент с 13 % [Nm] Цена 778 [лв]
За 1.8 16 волта Марка FIAT Модел BRAVA Двигател 1.8 16V - 113CV Година 2000 Цилиндри 4 Обем на двигателя 1747 Оригинални технически данни DigitalTuning технически данни Мощност в [HP] при 5800 min-1 113 Мощност в [HP] при 5900 min-1 126 Въртящ момент в [Nm] при 4400 min-1 154 Въртящ момент в [Nm] при 4180 min-1 174 Максимална скорост [Km/h] 190 Максимална скорост [Km/h] 195 Ускорение 0-100Km/h [s] -- Ускорение 0-100Km/h [s] -- Разход на гориво [l/100Km] -- Разход на гориво [l/100Km] -- Увеличение на мощноста с 13 [HP] Увеличение на въртящият момент с 13 % [Nm] Цена 778 [лв]
Коментар