Е то хубаво, ама нали се сещаш, че това увеличение от 10 к.с. е само при 5900 оборота, при средните режими мощността едва ли има съществена промяна...660 лв. за нищожно увеличение на мощността и определено повишен разход на гориво(не теоретично, а на практика). Плюс инвестиция за качествен "спортен" филтър става соленичко за резултата, поне за мен. За мен качествено решение на проблема с недостигащата мощност е Купе с охлюв. :D Или смяната на ЕЕПРОМа да е съпроводена с друг филтър, променена изпускателна система за осезаем резултат.
Както винаги me_to_u пак е критичен, но пък и разкрива истината ---- никога не можеш да си позволиш най-доброто и тръгнеш ли да правиш подобрения всяко едно води след себе си друго и т.н. и т.н. Обаче има и едно друга истина, не можеш за 20лв да си купиш болид от Формула 1(поне аз така си мисля Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 ) Аз само предлагам начин за подобрение, щото конче отук, конче отам и .............е ако ти се дават пари щтото без тях не може.
Както винаги me_to_u пак е критичен, но пък и разкрива истината ---- никога не можеш да си позволиш най-доброто и тръгнеш ли да правиш подобрения всяко едно води след себе си друго и т.н. и т.н. Обаче има и едно друга истина, не можеш за 20лв да си купиш болид от Формула 1(поне аз така си мисля Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 ) Аз само предлагам начин за подобрение, щото конче отук, конче отам и .............е ако ти се дават пари щтото без тях не може.
Ами не искам да съм все критичен, просто казвам моето мнение ама наистина все критично звуча... Ще гледам да не е така занапред
Коментар