Колеги здравейте с интерес следя тази тема и чакам и аз с нетърпения да потегли това ПУНТОЗАВАРЧЕ и да разкаже играта на колиците дето не идват от италия.Колега извинявам се за офтопика но писах в спирачки тема и никой не ми отговори пак виждам че вие сте компетентни по това се пак имате Пунто гт искам да задам няколко въпроса казаха ми че Вентилирани дискове от пунто ГТ пасват идеално на Пунто мк2 спортинг теси от ГТ-то са на дупрки нали ? разликата им е в диаметара която е минимална разлика. Идеата е че аз мисля че ще станат но дали и апаратите трябва да смена с на пунто ГТ и проблем ли е че аз сам с АБСМного ще сам благодарен ако някой сподели защото мисля да купа за пунто ГТ те са комплект 2 нали и веднага ще ги пробвам но ако не станат кво праим трябва да ги продам на някой от вас ако е навитак Успех с проекта и пак се извинявам за офтопика
Колега между вентилирани дискове и перфорирани дискове има разлика оригиналните дискове на пунто ГТ са вентилирани и то предните до колкото знам. Пунто ГТ също е с ABS така че това няма да е проблем. За това дали ще паснат дисковете нямам представа, но тук пишат доста компетентни хора така че скоро ще ознаем
видео нема , борбата е безмилостна , докато я напрай да бъде на 6 нема да има видео , като стане всичко на 6 тогава , за сега един от проблемите е късния буст
при мен го имаше това с късния бууст, обърнах кранчето и се оправи, защо не пробвате да охлабите гейта малко
натегахме растегахме и пак кам асенов град нешто не варви с тоиа строшлиак ште я карам на чочо да и ваздеиства малко 4е останах без нерви вече.дано до ниаколко седмици имаме резолтат и то положителен надиавам се.
след дълга почивка се захванах пак да си късам нервите или аз съм кърък или си купих наи строшеното пунто имах проблем сас шпилка късаше я постоянно и я правих до като вече не остана на къде минах на десетка болт и пак я къса и се чукнах че проблема не е в шпилката а в колектора който ушким трябваше да е идеално прав и така свалих главата преди няколко дни и я занесох на стругар направи я човека одра ме едно хубаво като за наш 4овек и колектора трябваше да се преправя само с 4 милиметра бегаше среза той тръбата и я направи.пусна и една струшка на челото и стана перфектна взимам аз чарковете и тръгвам да я зглобявам днес.свалих си от алтодатата кое как се стяга и така започнах но нямах ключ за стягане на главата и отивам до един майстор и той ми ослужи обяснява ми как става с тоя ключ че бил малко сложен и аз му викам че пише че се стяга на 4кг.и два пати по 90градуса а той ми каза ти луд ли си аз съм направил не знам си колко коли на 10 кг. стягай и стягам аз един два и третия ръц и се скъса вътре аре честито или съм кърък или трябва да спра да слушам сульо и пульо.та така с моя кенеф още малко и към надин ще ходи.
И сега к’во? Скъсал си шпилката в блока ли?На 10 кила не може да я скъсаш, ако не е имала дефект.Ако е верен ключа де.Аиде оправяй го бързо и лесно. Ма то по тия Пунта май нищо не става лесно и от първия път(личен опит). Ама като стане е кеф.
абе тоя нормален ли е бе как ще стягаш на 10кг. тоя е някакъв пишман майстор май. стяга се на колкото си пише и после се пробват всички болтове на по високи килограми дали са стргнати равномерно.
Не мисля, че е проблем да се стегне на 10 кг, но не от един път. Примерно 8-9-10. На Типото в Аутодатата дават 20Нм-40Нм-90°-90°. Тръгнах така, и след първите 90° болтовете вече бяха на 9 - 9,5 кг. Ако бях направил и вторите 90°, щях да се наиграя жестоко с маса изпокъсани болтове. Донатегнах си ги на 10 кг, като задния болт на ъгъла към шофьора го оставих на 9,5. Не знам, дали и при вас е така този болт, но при мен някаква вода минава от там и ръждясва качествено. От там ми изпускаше старата г-ра, а самия болт беше адски ръждясъл и изтънял (добре, че не се скъса при свалянето). Смених всички болтове (пък нека ги дават, че се ползват старите), а на ключа си вярвам 28-210 Нм.
AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар