fanatiliano написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да съживим Пунто ГТ
Collapse
Заключена тема
X
X
-
-
след дълга почивка се захванах пак да си късам нервите или аз съм кърък или си купих наи строшеното пунто имах проблем сас шпилка късаше я постоянно и я правих до като вече не остана на къде минах на десетка болт и пак я къса и се чукнах че проблема не е в шпилката а в колектора който ушким трябваше да е идеално прав и така свалих главата преди няколко дни и я занесох на стругар направи я човека одра ме едно хубаво като за наш 4овек и колектора трябваше да се преправя само с 4 милиметра бегаше среза той тръбата и я направи.пусна и една струшка на челото и стана перфектна взимам аз чарковете и тръгвам да я зглобявам днес.свалих си от алтодатата кое как се стяга и така започнах но нямах ключ за стягане на главата и отивам до един майстор и той ми ослужи обяснява ми как става с тоя ключ че бил малко сложен и аз му викам че пише че се стяга на 4кг.и два пати по 90градуса а той ми каза ти луд ли си аз съм направил не знам си колко коли на 10 кг. стягай и стягам аз един два и третия ръц и се скъса вътре аре честито или съм кърък или трябва да спра да слушам сульо и пульо.та така с моя кенеф още малко и към надин ще ходи.
Коментар
-
Не мисля, че е проблем да се стегне на 10 кг, но не от един път. Примерно 8-9-10. На Типото в Аутодатата дават 20Нм-40Нм-90°-90°. Тръгнах така, и след първите 90° болтовете вече бяха на 9 - 9,5 кг. Ако бях направил и вторите 90°, щях да се наиграя жестоко с маса изпокъсани болтове. Донатегнах си ги на 10 кг, като задния болт на ъгъла към шофьора го оставих на 9,5. Не знам, дали и при вас е така този болт, но при мен някаква вода минава от там и ръждясва качествено. От там ми изпускаше старата г-ра, а самия болт беше адски ръждясъл и изтънял (добре, че не се скъса при свалянето). Смених всички болтове (пък нека ги дават, че се ползват старите), а на ключа си вярвам 28-210 Нм.AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар