то снимка на помпата 255 л на 4ас.инйектори не сам зел о6те за6тото преди жреме зех еди от г60 и искам да жида дали 6те станат ако не 6те слагам 385цц.днес иа зех от асенож град и 6те иа по4жаме тиа дни.си4ко 6те е иасно до ниаколко дни с какжо 6те се кара.а колкото за гонката с СА6О_ГТ.като е готожа 6те се пуснем ниама6 проблем таман 6те сжерим 4асожниците.днес и минах 200км до као се прибера и тожа което прейижиах не го пойелажам на наи ло6иа си жрак да не мойе6 да иа настапи6 и некжи камиони да те испрежаржат и да ти сжиркат много е гадно. но след ниакои друг ден 6те се дажа гас.
От Г60 са 246cc , а на Пунтото са 240. Защо на първо време не сложиш един регулатор и една сонда да видиш какво се случва със смесите. Оригиналните дюзи държат до 192 коня.
Колега Aleks GT , сега ти свиркат камионите скоро когато те видят в огледалото за обратно виждане на следващото мигване ще ти виждат задния номер П.С. заглавието на темата започва да се случва ся една хубава настроика от виден лозенетцки тунер :D и ще трябва да мислиш за някакав шпер или нещо от сорта да зацепват изобщо колелата :P
дано трагне а за инйектурите не знаех колко им е дебита ве4е знам и 6те си зема едни 385цц ве4е сам ги намерил а колкото до 6пера даите идеиа или линк да видиа как става и аз искам много да е 4.4 но питах ици и тои ми каза 4е е много трудно имало едно и то било састезателно таи 4е ако намериа подходиа6та идеиа и стане 6те сам ежедневно ПУНТО ГТ 4/4.
Това със Punto GT 4x4 звучи повече от добре но проекта ще струва колкото 4-5 пунтота ако не и повече :D Аз имах предвид щпер за отпред разликата била казват някои драг-а джий :D
колега 6те ми разиасни6 ли как стои това с 6пера на предното предаване 4е не сам запознат и то4но от кво става или как се прави.днес ре6их да зафана пунтая и да го по4вам боиайиски до като 4акам орлинин4о да свар6а не6то по него и даже ако успеиа да го направиа до като свар6и тои ремонта 6те е о6те по добре.ето снимкил
Здрасти колека алекс гт,да те питам понеже не съм вчас, ти със тези обикновените скоби ли ще до караш на турбо пътещата,нямали да ги плуе,и тоз фабричния маркуч към фходящия колектор нямали да губиш от налягане,поздрави :D
колега за сега мислиа да е това 6те видим какво 6те стане а и никои не е казал 4е е готова не си спомниам поне 6е взема от топ спит никилирана траба на входа на смукаталните колектори не 4е ниама да издаржи за парво време а за по добра визиа.а колко до скобите с тиах 6е сам.
Коментар