а ето го и него
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да съживим Пунто ГТ
Collapse
Заключена тема
X
X
-
ici написа:Хм, турбо таймера е по-скоро за гъзария, да си заключиш колата и да си тръгнеш пред любопитните погледи на минувачите.Колата има нужда да работи на място 5-6мин само ако до преди това е карана с много газ и турбото е светнало червено.А такова каране не се вписва в градските условияА за писта пак няма смисъл да се ползва, първо защото си седиш в колата и я наглеждаш да не вземе да прегрее на място, а и защото след обиколките спирачките са също загрети на няколко стотин градуса и оставянето на колата на място на ръчна е много рисково за дисковете - могат да се изкривят
да не му разваляме кефа
има ле желание да харчи пари купил си е и .... така
Power Under Pressure
Коментар
-
Относно турбо таймера щом няма такава файда от него защо почти всички сервизи за турбокомпресори препоръчват преди да се изгаси колата ако е влизала в обороти над 3-4 хиляди да поработи няколко минути на место ? аз лично съм чел такива брошурки от сервизи за правилна експоатацияА колектора е страшен поздравления за майстора
П.С. това да не е същия човек който е правил генерацията на колегата WhitePower ?
Коментар
-
4о4о колектора е станал доста добре а колкото до турботаимера секи си прецениажа какжо му триабва и какжо не така сам ре6ил и мислиа 4е 6те ми е полезно за6тото то4но от надуване на колата са смениха 3 торбини преди да иа купа,таи 4е мислиа 4е не ми е изли6но това а и не е кои знае колко пари е.
Коментар
-
хубаво е колата да се остави на място след настъпване , ама понякога не е достатъчно да е спеш на място , трябва и една обиколка на кватрала да охлади ,щото на място нямаш обдухване на радиаторите , за турбо таймера ще го зложим и ще сложим и едно реленце , като врътнеш ключа колата да бачка , и да пусне перката на бърза скорост за да охлади двигателя - на мене това ми е идеята за сега , как да се използва турбо таймера най ефективно) Съгласен ли си Саше
?
Power Under Pressure
Коментар
-
Tuning Mode написа:Относно турбо таймера щом няма такава файда от него защо почти всички сервизи за турбокомпресори препоръчват преди да се изгаси колата ако е влизала в обороти над 3-4 хиляди да поработи няколко минути на место ? аз лично съм чел такива брошурки от сервизи за правилна експоатацияА колектора е страшен поздравления за майстора
П.С. това да не е същия човек който е правил генерацията на колегата WhitePower ?
Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар