Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да съживим Пунто ГТ

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    а ето го и него
    Прикачени файлове
    и най-добрите грешат

    Коментар


      #32
      тука малко нагряване
      Прикачени файлове
      и най-добрите грешат

      Коментар


        #33
        остава само да се навие термолентата и се почва монтажа
        и най-добрите грешат

        Коментар


          #34
          ici написа:
          Хм, турбо таймера е по-скоро за гъзария, да си заключиш колата и да си тръгнеш пред любопитните погледи на минувачите.Колата има нужда да работи на място 5-6мин само ако до преди това е карана с много газ и турбото е светнало червено.А такова каране не се вписва в градските условия А за писта пак няма смисъл да се ползва, първо защото си седиш в колата и я наглеждаш да не вземе да прегрее на място, а и защото след обиколките спирачките са също загрети на няколко стотин градуса и оставянето на колата на място на ръчна е много рисково за дисковете - могат да се изкривят
          еми не ме е питал да му кажа че не му треба ама на на своя глава го е купил и ще го сложим да не му разваляме кефа има ле желание да харчи пари купил си е и .... така
          Power Under Pressure

          Коментар


            #35
            ch написа:
            тука малко нагряване
            я кой се е регистрирал накрая ) ето го и художника на цялалото това изкуство от металБраво Чочо , стана уникално доре
            Power Under Pressure

            Коментар


              #36
              абе може и още по добре но все пак благодаря
              и най-добрите грешат

              Коментар


                #37
                Относно турбо таймера щом няма такава файда от него защо почти всички сервизи за турбокомпресори препоръчват преди да се изгаси колата ако е влизала в обороти над 3-4 хиляди да поработи няколко минути на место ? аз лично съм чел такива брошурки от сервизи за правилна експоатация А колектора е страшен поздравления за майстора П.С. това да не е същия човек който е правил генерацията на колегата WhitePower ?

                Коментар


                  #38
                  4о4о колектора е станал доста добре а колкото до турботаимера секи си прецениажа какжо му триабва и какжо не така сам ре6ил и мислиа 4е 6те ми е полезно за6тото то4но от надуване на колата са смениха 3 торбини преди да иа купа,таи 4е мислиа 4е не ми е изли6но това а и не е кои знае колко пари е.
                  http://www.snimka.bg/album.php?album_id=355531

                  Коментар


                    #39
                    хубаво е колата да се остави на място след настъпване , ама понякога не е достатъчно да е спеш на място , трябва и една обиколка на кватрала да охлади ,щото на място нямаш обдухване на радиаторите , за турбо таймера ще го зложим и ще сложим и едно реленце , като врътнеш ключа колата да бачка , и да пусне перката на бърза скорост за да охлади двигателя - на мене това ми е идеята за сега , как да се използва турбо таймера най ефективно ) Съгласен ли си Саше ?
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #40
                      Tuning Mode написа:
                      Относно турбо таймера щом няма такава файда от него защо почти всички сервизи за турбокомпресори препоръчват преди да се изгаси колата ако е влизала в обороти над 3-4 хиляди да поработи няколко минути на место ? аз лично съм чел такива брошурки от сервизи за правилна експоатация А колектора е страшен поздравления за майстора П.С. това да не е същия човек който е правил генерацията на колегата WhitePower ?
                      мдааа майстра се казва Чочо - и във форума се пише CH
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #41
                        както го ре6им така 6те е а с перките е хитро не се биах замислиал.акал си евала.
                        http://www.snimka.bg/album.php?album_id=355531

                        Коментар


                          #42
                          днес ми доидоха и другите 4асти които си биах пора4ал от един колега вав форума саму ма6инка ѕа лиавото стакло ми остана и сам готов си4ко 6те е 66666.
                          http://www.snimka.bg/album.php?album_id=355531

                          Коментар


                            #43
                            Браво, колега, евала за проекта
                            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                            e30 forever!

                            Коментар


                              #44
                              ALEKS_GT написа:
                              както го ре6им така 6те е а с перките е хитро не се биах замислиал.акал си евала.
                              е па нали съм инженер ( да се еба и инженера )
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #45
                                още снимки
                                Прикачени файлове
                                и най-добрите грешат

                                Коментар

                                Working...
                                X