Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да съживим Пунто ГТ

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    мерси но са запо4ваме да го гласим то така си го купих.
    http://www.snimka.bg/album.php?album_id=355531

    Коментар


      #17
      ето снимки от днеtниа пазар.
      Прикачени файлове
      http://www.snimka.bg/album.php?album_id=355531

      Коментар


        #18
        ALEKS_GT написа:
        ето снимки от днеtниа пазар.
        Усещам , че ще стане страхотно извръщение(в най добрия смисъл) Поздрави!П.П Човек като Орлин,които ми подаде ръка без да ме познава и да ми окаже толкова голяма помощ,не бях виждал и познавал!! Едно голямо Евала

        Коментар


          #19
          то маи триабва да направим тема с благодарности за орлин иасно е 4е не сме само аз и ти на които помага.но това е един истински 4овек и не глрда да искара от нас пари а да помогне с каквото мойже.евала и мерси.
          http://www.snimka.bg/album.php?album_id=355531

          Коментар


            #20
            ееии иска да благодаря на всички за добрите думи и да пожелая само безавариино каране на турбо бегачките
            Power Under Pressure

            Коментар


              #21
              Punto Power Колата изглежда страхотно и ще хапе асфалта П.С. Много добре и ефикасно е предно разположения кулер, но аз съм с климатик и не искам да го жертвам в името на кулера(за сега) при теб беше ли махнат радиатора на климатика да не би да има някакаф пиниз нов ? :D Освен да си заформим някаква среща на Софийските GT-а аз друго не виждам и коронното ще е на WhitePower (когато бъде събрано де) :D

              Коментар


                #22


                абе не разбрах този турбо таймер за компресията на турбото ли е ? я кажете как се инсталира малко инфо мен мн ме кефи тфа

                Коментар


                  #23
                  Tuning Mode написа:
                  Punto Power Колата изглежда страхотно и ще хапе асфалта П.С. Много добре и ефикасно е предно разположения кулер, но аз съм с климатик и не искам да го жертвам в името на кулера(за сега) при теб беше ли махнат радиатора на климатика да не би да има някакаф пиниз нов ? :D Освен да си заформим някаква среща на Софийските GT-а аз друго не виждам и коронното ще е на WhitePower (когато бъде събрано де) :D
                  климатика не пречи за интеркулера да е от отпреде , има си чалъм и пак става
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #24
                    Re:

                    komshiqta написа:
                    абе не разбрах този турбо таймер за компресията на турбото ли е ? я кажете как се инсталира малко инфо мен мн ме кефи тфа
                    турбо таймера е за тва когато си настъпвал колата и си я карал по дълго време и като вътнеш ключа , колата не изгасва , ти си слизаш от нея а тя остава да работи още извесно време за да охлади турбината
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #25
                      WhitePower написа:
                      Tuning Mode написа:
                      Punto Power Колата изглежда страхотно и ще хапе асфалта П.С. Много добре и ефикасно е предно разположения кулер, но аз съм с климатик и не искам да го жертвам в името на кулера(за сега) при теб беше ли махнат радиатора на климатика да не би да има някакаф пиниз нов ? :D Освен да си заформим някаква среща на Софийските GT-а аз друго не виждам и коронното ще е на WhitePower (когато бъде събрано де) :D
                      климатика не пречи за интеркулера да е от отпреде , има си чалъм и пак става
                      Ето това е новина вече а дали при сток пунто гт със сток соленоид и чип, ако се смени кулера с предно разположен ще има ефект от към мощности няма ли да се развалят показателите на ЕЦУ-то

                      Коментар


                        #26
                        Re:

                        WhitePower написа:
                        komshiqta написа:
                        абе не разбрах този турбо таймер за компресията на турбото ли е ? я кажете как се инсталира малко инфо мен мн ме кефи тфа
                        турбо таймера е за тва когато си настъпвал колата и си я карал по дълго време и като вътнеш ключа , колата не изгасва , ти си слизаш от нея а тя остава да работи още извесно време за да охлади турбината
                        Дам турбо таймера е много полезен, но и той маи си има недостатък защото не можеш да оставиш колата на скорост трябва ръчна а в наще геогравски ширини зимъска замръзва :D поне така си го представям аз не съм ползвал иначе такава джаджа

                        Коментар


                          #27
                          Re:

                          Tuning Mode написа:
                          WhitePower написа:
                          komshiqta написа:
                          абе не разбрах този турбо таймер за компресията на турбото ли е ? я кажете как се инсталира малко инфо мен мн ме кефи тфа
                          турбо таймера е за тва когато си настъпвал колата и си я карал по дълго време и като вътнеш ключа , колата не изгасва , ти си слизаш от нея а тя остава да работи още извесно време за да охлади турбината
                          Дам турбо таймера е много полезен, но и той маи си има недостатък защото не можеш да оставиш колата на скорост трябва ръчна а в наще геогравски ширини зимъска замръзва :D поне така си го представям аз не съм ползвал иначе такава джаджа
                          Ръчната замръзва тогава когато са нацепини броните на жилата ако са ножи няш никакъв проблем
                          Subaru B9 tribeca 3.0
                          Peugeot 307 04
                          Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                          Fiat Brava 1.6 16V 103

                          Коментар


                            #28
                            ахам има логика днес много се обогатих, значи ще сменям жилата видяло се е :D

                            Коментар


                              #29
                              Хм, турбо таймера е по-скоро за гъзария, да си заключиш колата и да си тръгнеш пред любопитните погледи на минувачите.Колата има нужда да работи на място 5-6мин само ако до преди това е карана с много газ и турбото е светнало червено.А такова каране не се вписва в градските условия А за писта пак няма смисъл да се ползва, първо защото си седиш в колата и я наглеждаш да не вземе да прегрее на място, а и защото след обиколките спирачките са също загрети на няколко стотин градуса и оставянето на колата на място на ръчна е много рисково за дисковете - могат да се изкривят
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                #30
                                сашо имаш си нов колектор
                                и най-добрите грешат

                                Коментар

                                Working...
                                X