sa6o_gt написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най-добре тунингованите фиaти в страната
Collapse
X
-
Ммма Орлине, това което смяташ, че не се отнася за турбо автомобилите, по същия начин и режими се отнася и за атмосферките-изобщо за коли работещи с narrow band ламбда сензор При режими на пълна газ и над определени обороти, както и при студен старт, ЕКУ-то изобщо нему дреме какво показва ламбда сондата, просто то работи в съвсем други режими тогава :D Мойто лично мнение е, че тия уреди връзващи се към обикновенната ламбда сонда са общо взето безсмисленни като информация (просто едно лъскаво и светкащо уредче)-можеш да си гледаш дали сондата ти си мени сигнала бедно-богато (демек е горе-доле в час още) и дали при пълна газ показва богата смес, но колко точно е богата или колко бедна един Господ знае :D
Коментар
-
biser_as написа:Ммма Орлине, това което смяташ, че не се отнася за турбо автомобилите, по същия начин и режими се отнася и за атмосферките-изобщо за коли работещи с narrow band ламбда сензор При режими на пълна газ и над определени обороти, както и при студен старт, ЕКУ-то изобщо нему дреме какво показва ламбда сондата, просто то работи в съвсем други режими тогава :D Мойто лично мнение е, че тия уреди връзващи се към обикновенната ламбда сонда са общо взето безсмисленни като информация (просто едно лъскаво и светкащо уредче)-можеш да си гледаш дали сондата ти си мени сигнала бедно-богато (демек е горе-доле в час още) и дали при пълна газ показва богата смес, но колко точно е богата или колко бедна един Господ знае :DPower Under Pressure
Коментар
-
Орлине, аз никъде не съм твърдял, че ЕКУ-то не работи в closed loop режим и не коригира впръскването спрямо показанията на ламбда сондата, мма почти всички режими, не са ВСИЧКИ режими, пък и тогава, когато принципно най-много ни интересува сместа и е от голямо значение за мотора ( при WOT ) повечето ЕКУ-та минават в open loop режим и не ги брига изобщо какво показва туй нящо narrow band ламбда сондата Дори мисля има и ЕКУ-та, който при пълна газ игнорират и сигнала от дебитомера също :D В интерес на истината и аз знам, че при Алфа (мисля с ТС двигатели) ЕКУ-то коригира по сигнала от ламбда сондата при всички режими, мма и ти ще се съгласиш, че с работата на тия ЕКУ-та не се изчерпва принципа на работа на ЕКУ-тата при всички останали автомобили, а и в случая става въпрос за ДВГ на Фиат :D
Коментар
-
Е като са така ЕКУ-тата на атмосферките (имат ламбда контрол в целия диапазон на обороти и при всички натоварвания), що като им смениш валовете с по-агресивни, портнеш им главата, доработиш им всмукателната система, сложиш им качествена генерация и т.н., после за да има нужния ефект и колата да е в час, трябва да им мап-неш ЕКУ-то? :D То нали си има дебитомер или МАП, има си ТПС, ламбда сонда дето си я следи, къф му е проблема, само да се оправя? Мма най-добре, дай да не превръщаме темата в некъф спор и на двама ни е ясно, че тия уреди са пълен ташак на къфто и да е автомобил и общо взето са неква светкаща и горе-доле безсмислена джаджа , която по-скоро може си я ползваш за некъф вид диагностика на ламбда сондата отколкото за каквото и да е друго.
Коментар
-
biser_as написа:и общо взето са неква светкаща и горе-доле безсмислена джаджа , която по-скоро може си я ползваш за некъф вид диагностика на ламбда сондата отколкото за каквото и да е друго.FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар
-
WhitePower написа:biser_as написа:WhitePower написа:Бреййй това как го исмисли бих казал че този уред ще ти покаже какво мери сондата на колата която на атмосферните влияе в целия диапазон на работа на мотора за определяне на най-правилната смес , което не важи за турбо автомобилите което с този уред можеш да разбереш ламбдата какво мери и да турсиш причините защо мери еди каква си смес
Коментар
-
прав си колека отнесохме се а и с бисер не си го меря , нали така ако не да во вадя може модератора малко да разчисти , даже ще го помоля че че насрахме малко темата )разбрах ме се че най-накрая че за пари те си върши работа да видиш ламбдата какво мери . което пак е нещо , по добре е от нищоНо истината е широколентовите сондиPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:прав си колека отнесохме се а и с бисер не си го меря , нали така ако не да во вадя може модератора малко да разчисти , даже ще го помоля че че насрахме малко темата )разбрах ме се че най-накрая че за пари те си върши работа да видиш ламбдата какво мери . което пак е нещо , по добре е от нищоНо истината е широколентовите сондиFIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар
-
bravite написа:WhitePower написа:прав си колека отнесохме се а и с бисер не си го меря , нали така ако не да во вадя може модератора малко да разчисти , даже ще го помоля че че насрахме малко темата )разбрах ме се че най-накрая че за пари те си върши работа да видиш ламбдата какво мери . което пак е нещо , по добре е от нищоНо истината е широколентовите сонди
Коментар
-
GbGz написа:баце тая пласмасата на цд то няма ли да я напраиш вече другото когато го завършиш тогава ще коментирам ,защото сега нема смисалкакъв цвят ще го пръснешFIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар
-
BeAsT BRAVO HGT написа:bravite написа:WhitePower написа:прав си колека отнесохме се а и с бисер не си го меря , нали така ако не да во вадя може модератора малко да разчисти , даже ще го помоля че че насрахме малко темата )разбрах ме се че най-накрая че за пари те си върши работа да видиш ламбдата какво мери . което пак е нещо , по добре е от нищоНо истината е широколентовите сондиFIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар