Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най-добре тунингованите фиaти в страната

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    sa6o_gt написа:
    WhitePower написа:
    sa6o_gt написа:
    колега уреда за бедна и богата смес няма да ти върши никаква работа тъй като се връзва към оригиналната сонда на колата а тя е много бавна, а и на атмосфена кола също няма никакъв смисал
    Бреййй това как го исмисли бих казал че този уред ще ти покаже какво мери сондата на колата която на атмосферните влияе в целия диапазон на работа на мотора за определяне на най-правилната смес , което не важи за турбо автомобилите което с този уред можеш да разбереш ламбдата какво мери и да турсиш причините защо мери еди каква си смес
    Ти що не си взе такав уред???
    прочети по нагоре че за турбо автомобил това не се отнася
    Power Under Pressure

    Коментар


      Ммма Орлине, това което смяташ, че не се отнася за турбо автомобилите, по същия начин и режими се отнася и за атмосферките-изобщо за коли работещи с narrow band ламбда сензор При режими на пълна газ и над определени обороти, както и при студен старт, ЕКУ-то изобщо нему дреме какво показва ламбда сондата, просто то работи в съвсем други режими тогава :D Мойто лично мнение е, че тия уреди връзващи се към обикновенната ламбда сонда са общо взето безсмисленни като информация (просто едно лъскаво и светкащо уредче)-можеш да си гледаш дали сондата ти си мени сигнала бедно-богато (демек е горе-доле в час още) и дали при пълна газ показва богата смес, но колко точно е богата или колко бедна един Господ знае :D

      Коментар


        biser_as написа:
        Ммма Орлине, това което смяташ, че не се отнася за турбо автомобилите, по същия начин и режими се отнася и за атмосферките-изобщо за коли работещи с narrow band ламбда сензор При режими на пълна газ и над определени обороти, както и при студен старт, ЕКУ-то изобщо нему дреме какво показва ламбда сондата, просто то работи в съвсем други режими тогава :D Мойто лично мнение е, че тия уреди връзващи се към обикновенната ламбда сонда са общо взето безсмисленни като информация (просто едно лъскаво и светкащо уредче)-можеш да си гледаш дали сондата ти си мени сигнала бедно-богато (демек е горе-доле в час още) и дали при пълна газ показва богата смес, но колко точно е богата или колко бедна един Господ знае :D
        Биска , за колко е сместа - нема как да разбереш но за това че една ламбда работи можеш да разбреш от този уред лесно , демек ако на пълната гас тя показва бедно и колата не тругва - значи е бедна иначе уреда е пълен кенеф за турбо колите като цяло , щото там дали е 12,5 , или 11.5 има значение а на една атмосферка и дреме +-1за студения старт до 50 градуса колата работи по таблица + корекция за температурата за сместа и предварение като сиггнала го взима от температурния но след като сондата мине 180-200 градуса тя започва да отчита и компа започва да я слуша в почти целия диапазон , и долкото знам за 155 цата дори и на пълната гас сондатата пее в хора и компа я слишушка , щото след смяната на сондатат колата излетя направо а като я махна става зле и след консултация с видни алфаджии казаха че сондата пее през цялото време освен ако не е в авариен режим компа
        Power Under Pressure

        Коментар


          Орлине, аз никъде не съм твърдял, че ЕКУ-то не работи в closed loop режим и не коригира впръскването спрямо показанията на ламбда сондата, мма почти всички режими, не са ВСИЧКИ режими, пък и тогава, когато принципно най-много ни интересува сместа и е от голямо значение за мотора ( при WOT ) повечето ЕКУ-та минават в open loop режим и не ги брига изобщо какво показва туй нящо narrow band ламбда сондата Дори мисля има и ЕКУ-та, който при пълна газ игнорират и сигнала от дебитомера също :D В интерес на истината и аз знам, че при Алфа (мисля с ТС двигатели) ЕКУ-то коригира по сигнала от ламбда сондата при всички режими, мма и ти ще се съгласиш, че с работата на тия ЕКУ-та не се изчерпва принципа на работа на ЕКУ-тата при всички останали автомобили, а и в случая става въпрос за ДВГ на Фиат :D

          Коментар


            за алфите съм обеден че е така , сега спорно е дали другите бошовски системи са така за марелитата са по мап при турбото е съвсем различно и все пак за парите си уреда въши работа , виждъл съм го в движение на атмосферка с карбуратор )) и ламбда ???ха сега
            Power Under Pressure

            Коментар


              Е като са така ЕКУ-тата на атмосферките (имат ламбда контрол в целия диапазон на обороти и при всички натоварвания), що като им смениш валовете с по-агресивни, портнеш им главата, доработиш им всмукателната система, сложиш им качествена генерация и т.н., после за да има нужния ефект и колата да е в час, трябва да им мап-неш ЕКУ-то? :D То нали си има дебитомер или МАП, има си ТПС, ламбда сонда дето си я следи, къф му е проблема, само да се оправя? Мма най-добре, дай да не превръщаме темата в некъф спор и на двама ни е ясно, че тия уреди са пълен ташак на къфто и да е автомобил и общо взето са неква светкаща и горе-доле безсмислена джаджа , която по-скоро може си я ползваш за некъф вид диагностика на ламбда сондата отколкото за каквото и да е друго.

              Коментар


                biser_as написа:
                и общо взето са неква светкаща и горе-доле безсмислена джаджа , която по-скоро може си я ползваш за некъф вид диагностика на ламбда сондата отколкото за каквото и да е друго.
                а точно това ми трябва
                FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
                НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

                Коментар


                  WhitePower написа:
                  biser_as написа:
                  WhitePower написа:
                  Бреййй това как го исмисли бих казал че този уред ще ти покаже какво мери сондата на колата която на атмосферните влияе в целия диапазон на работа на мотора за определяне на най-правилната смес , което не важи за турбо автомобилите което с този уред можеш да разбереш ламбдата какво мери и да турсиш причините защо мери еди каква си смес
                  А ти, много ли си сигурен, че на атмосферните двигатели, в целия работен диапазон и натоварвания, ЕКУ-то извършва корекции на сместа, въз основа на показанията на ламбда сензора? :D
                  за италянките е доказано , че с преебана сонд върви по малко дори и на пълната гас защото работи по една таблица , а ако откачиш сондта и светене чека е по друга , същото важи ако сондата е мързелива , казах че екуто слуша ламбдата през целия диапазон и ако нещо не го кефи не върви добре и прави леки корекции на сместа , все пак не можеш да излезеш от таблицата , другото е че имаш период на самоубочаване на екуто , ако ламбдата не е в час какво ще научи което следва че този уред може да ти даде инфо колко ти е зле ламбдата и какво мери и можеш да си направиш съвсем относителна оценка на това какво се случва и защо се случва но не и да определиш точната смес
                  не знам ама когато двама си ги мерят не си го бутам ......там,ама започвате тема различна от зададената!!!!

                  Коментар


                    прав си колека отнесохме се а и с бисер не си го меря , нали така ако не да во вадя може модератора малко да разчисти , даже ще го помоля че че насрахме малко темата )разбрах ме се че най-накрая че за пари те си върши работа да видиш ламбдата какво мери . което пак е нещо , по добре е от нищоНо истината е широколентовите сонди
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      WhitePower написа:
                      прав си колека отнесохме се а и с бисер не си го меря , нали така ако не да во вадя може модератора малко да разчисти , даже ще го помоля че че насрахме малко темата )разбрах ме се че най-накрая че за пари те си върши работа да видиш ламбдата какво мери . което пак е нещо , по добре е от нищоНо истината е широколентовите сонди
                      от едно интериорно украшение си стана цял роман, ама пък съм благодарен че ми разяснихте некои работи,ама сега ако ми кажете каде са си сложа и дачика за маслото :D цена нема да имате иначе ето малко снимки от прогреса.Ще има и волтметър до тях,да уточния ,че цвета е само докато зглобя колата .Чакам мнения та дори и негативни
                      Прикачени файлове
                      FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
                      НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

                      Коментар


                        и от тунинг събора
                        Прикачени файлове
                        FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
                        НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

                        Коментар


                          баце тая пласмасата на цд то няма ли да я напраиш вече другото когато го завършиш тогава ще коментирам ,защото сега нема смисалкакъв цвят ще го пръснеш
                          Целта е една,скороста е различна - HGT !

                          Коментар


                            bravite написа:
                            WhitePower написа:
                            прав си колека отнесохме се а и с бисер не си го меря , нали така ако не да во вадя може модератора малко да разчисти , даже ще го помоля че че насрахме малко темата )разбрах ме се че най-накрая че за пари те си върши работа да видиш ламбдата какво мери . което пак е нещо , по добре е от нищоНо истината е широколентовите сонди
                            от едно интериорно украшение си стана цял роман, ама пък съм благодарен че ми разяснихте некои работи,ама сега ако ми кажете каде са си сложа и дачика за маслото :D цена нема да имате иначе ето малко снимки от прогреса.Ще има и волтметър до тях,да уточния ,че цвета е само докато зглобя колата .Чакам мнения та дори и негативни
                            на мен лично не ми харесва където си сложил предните колонки,уредите за измерване,мое мнение е ше бъде по добре ако вместо колоните на предните прозорци сложиш уредите, просто са много далече от шофюрското място и едва ли имаш толкова добра видимост,иначе съм виждал твоито брависимо по улиците на благоевград и много радва окото,Успех

                            Коментар


                              GbGz написа:
                              баце тая пласмасата на цд то няма ли да я напраиш вече другото когато го завършиш тогава ще коментирам ,защото сега нема смисалкакъв цвят ще го пръснеш
                              a бе пласмасата е боядисана и си седи там ама как сам слагал тоя ""аирбаг" сам я махнал.иначе имам един замисъл и за нея ама от толкова замисли вече немога да я сглоба тая кола половин година :D боята ще е с цвета на купето само искам да я посглобя и да я укосоря ,тая боя е да не седи по кит иначе мнението което търса е дали става нещо по интересно от обикновено браво
                              FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
                              НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

                              Коментар


                                BeAsT BRAVO HGT написа:
                                bravite написа:
                                WhitePower написа:
                                прав си колека отнесохме се а и с бисер не си го меря , нали така ако не да во вадя може модератора малко да разчисти , даже ще го помоля че че насрахме малко темата )разбрах ме се че най-накрая че за пари те си върши работа да видиш ламбдата какво мери . което пак е нещо , по добре е от нищоНо истината е широколентовите сонди
                                от едно интериорно украшение си стана цял роман, ама пък съм благодарен че ми разяснихте некои работи,ама сега ако ми кажете каде са си сложа и дачика за маслото :D цена нема да имате иначе ето малко снимки от прогреса.Ще има и волтметър до тях,да уточния ,че цвета е само докато зглобя колата .Чакам мнения та дори и негативни
                                на мен лично не ми харесва където си сложил предните колонки,уредите за измерване,мое мнение е ше бъде по добре ако вместо колоните на предните прозорци сложиш уредите, просто са много далече от шофюрското място и едва ли имаш толкова добра видимост,иначе съм виждал твоито брависимо по улиците на благоевград и много радва окото,Успех
                                колега радвам се че ти харесва бравото ,доколкото за колоните ми се струва че ще станат по добре като се боядисат , иначе уредите не ди исках да са на гредата поради факта че на всяка кола са наредени там пък и много силно ми светят иначе едно табло от браво за сравнение
                                Прикачени файлове
                                FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
                                НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

                                Коментар

                                Working...
                                X