Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най-добре тунингованите фиaти в страната

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    stefcho_sm написа:
    и аз тая нощ почти не спах но пунтото е като ново за сабора
    аз мще сам там само в неделя
    FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
    НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

    Коментар


      а аз след 6 4аса тръгвам

      Коментар


        stefcho_sm написа:
        а аз след 6 4аса тръгвам
        ама в неделя там ли си
        FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
        НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

        Коментар


          bravite написа:
          stefcho_sm написа:
          а аз след 6 4аса тръгвам
          ама в неделя там ли си
          и 2-то дни съм на линия

          Коментар


            Re: е да бяхте казали по рано за тея програми е колеги :D

            batkoty написа:
            Да ги постна и тук да не са на линкове :D
            Колега, монтирал си ги на обратно. Ляво дясно си ги обърнал. Трябва да изкарват въздуха на вън. Демек сечението трябва да е по посока на движението, не както си ги монтирал. Така няма да се охлаждат никак тези дискове!
            O.E.Motorsport

            Коментар


              колеги даите нещо схеми или идеи как да свържа тея два уреда 1 температура масло и 2 бедна/богата смес.За термометура имам некаква идея ама за другия не
              Прикачени файлове
              FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
              НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

              Коментар


                колега уреда за бедна и богата смес няма да ти върши никаква работа тъй като се връзва към оригиналната сонда на колата а тя е много бавна, а и на атмосфена кола също няма никакъв смисал

                Коментар


                  Чак пък никаква............аз съм с такъв уред(бедно-богато)и ми върши страхотна работа.Досега съм го исползвал на три коли-Сивик,Матиз и на Пунтото и съм доволен,защото ги карам на газ и по него си правя смесите и тихите обороти!!!!!!!!!!!До колкото си спомням се връзва на черния кабел на ламбда сондата!!!!!!!!!!

                  Коментар


                    а бе уреда не е толкова за полезна работа ,колкото за украса, но все пак искам да работи иначе са 3 кабела отзад вальо е за тея отливки ти говорех ,още не са довършени ама се личи за кво става дума
                    Прикачени файлове
                    FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
                    НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

                    Коментар


                      valyotuning написа:
                      Чак пък никаква............аз съм с такъв уред(бедно-богато)и ми върши страхотна работа.Досега съм го исползвал на три коли-Сивик,Матиз и на Пунтото и съм доволен,защото ги карам на газ и по него си правя смесите и тихите обороти!!!!!!!!!!!До колкото си спомням се връзва на черния кабел на ламбда сондата!!!!!!!!!!
                      колега и можеш ли да ми кажеш на кви смеси караш в бууст например ???

                      Коментар


                        bravite написа:
                        а бе уреда не е толкова за полезна работа ,колкото за украса, но все пак искам да работи иначе са 3 кабела отзад вальо е за тея отливки ти говорех ,още не са довършени ама се личи за кво става дума
                        Трите кабела са:-червен+-черен--бял-той се връзва на черния кабел на сондатаТия говорители 13см ли са?И аз взех четри 13см и мислех нещо такова да правя за отпред,но много пречат на видимоста и ще им търся друго място!Сашо,на бензин стрелката застава горе долу на границата между бедно и оптимално,но аз я карам предимно на газ и там си държи богата смес.Даже си мисля да я отпуша още

                        Коментар


                          sa6o_gt написа:
                          колега уреда за бедна и богата смес няма да ти върши никаква работа тъй като се връзва към оригиналната сонда на колата а тя е много бавна, а и на атмосфена кола също няма никакъв смисал
                          Бреййй това как го исмисли бих казал че този уред ще ти покаже какво мери сондата на колата която на атмосферните влияе в целия диапазон на работа на мотора за определяне на най-правилната смес , което не важи за турбо автомобилите което с този уред можеш да разбереш ламбдата какво мери и да турсиш причините защо мери еди каква си смес
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            WhitePower написа:
                            Бреййй това как го исмисли бих казал че този уред ще ти покаже какво мери сондата на колата която на атмосферните влияе в целия диапазон на работа на мотора за определяне на най-правилната смес , което не важи за турбо автомобилите което с този уред можеш да разбереш ламбдата какво мери и да турсиш причините защо мери еди каква си смес
                            А ти, много ли си сигурен, че на атмосферните двигатели, в целия работен диапазон и натоварвания, ЕКУ-то извършва корекции на сместа, въз основа на показанията на ламбда сензора? :D

                            Коментар


                              WhitePower написа:
                              sa6o_gt написа:
                              колега уреда за бедна и богата смес няма да ти върши никаква работа тъй като се връзва към оригиналната сонда на колата а тя е много бавна, а и на атмосфена кола също няма никакъв смисал
                              Бреййй това как го исмисли бих казал че този уред ще ти покаже какво мери сондата на колата която на атмосферните влияе в целия диапазон на работа на мотора за определяне на най-правилната смес , което не важи за турбо автомобилите което с този уред можеш да разбереш ламбдата какво мери и да турсиш причините защо мери еди каква си смес
                              имах предвид, че на атмосферна кола която не е с кой знае какви интервенции ( та дори и да има ) не са много фатални смесите, той дори няма да знае всщност на какви точно смеси кара. Ти що не си взе такав уред??? + това сяка атмосферка варви различно добре от друга на съвсем различни смеси, до колкото знам атмосферките на високи обороти трябва на са на 13ки, 14ки но също знам коли които на 12ки вървят най хубаво такаче там е много относително, и дори на 16ки колата си върви и не може да се счупи

                              Коментар


                                biser_as написа:
                                WhitePower написа:
                                Бреййй това как го исмисли бих казал че този уред ще ти покаже какво мери сондата на колата която на атмосферните влияе в целия диапазон на работа на мотора за определяне на най-правилната смес , което не важи за турбо автомобилите което с този уред можеш да разбереш ламбдата какво мери и да турсиш причините защо мери еди каква си смес
                                А ти, много ли си сигурен, че на атмосферните двигатели, в целия работен диапазон и натоварвания, ЕКУ-то извършва корекции на сместа, въз основа на показанията на ламбда сензора? :D
                                за италянките е доказано , че с преебана сонд върви по малко дори и на пълната гас защото работи по една таблица , а ако откачиш сондта и светене чека е по друга , същото важи ако сондата е мързелива , казах че екуто слуша ламбдата през целия диапазон и ако нещо не го кефи не върви добре и прави леки корекции на сместа , все пак не можеш да излезеш от таблицата , другото е че имаш период на самоубочаване на екуто , ако ламбдата не е в час какво ще научи което следва че този уред може да ти даде инфо колко ти е зле ламбдата и какво мери и можеш да си направиш съвсем относителна оценка на това какво се случва и защо се случва но не и да определиш точната смес
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X