Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най-добре тунингованите фиaти в страната

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    бая наща си наредил за 170 кончета , малко от тях са илишни и не можеш да ги използваш на 100 % но като начален замисал добре се е получило , само временато на божура малко странно ми се вижда за тези коне на колата , ама като се има рпедвид че те си играха със финала , ту напред ту на зад 170 коня за ниска 15 не стигат принципно но от мене имаш едно добре не си жалил кинти за колата може да ти опитаме някой ден
    Power Under Pressure

    Коментар


      WhitePower написа:
      бая наща си наредил за 170 кончета , малко от тях са илишни и не можеш да ги използваш на 100 % но като начален замисал добре се е получило , само временато на божура малко странно ми се вижда за тези коне на колата , ама като се има рпедвид че те си играха със финала , ту напред ту на зад 170 коня за ниска 15 не стигат принципно но от мене имаш едно добре не си жалил кинти за колата може да ти опитаме някой ден
      Честно ти кажа аз излишни неща в списъка невиждам, а и колата не е начален, мми си е мноо краен и завършен замисъл! Ко му е на времето на божура или пък на Сливен? Мен ми се струва съвсем нормално даже, по ненормално ми се струва разни Пунто ГТ-та дет ги мислят собствениците им за по 200+ коня (без никога да са качвани на дино) да дават времена с по 0,2-0,3 сек. по-добри!Тоз факт би ме озадачил ако съм с такава ’200+’ коньова ’бегачка’.Както съм написал тези времена са давани по няколко пъти (през различни периоди от време), не веднъж по случайност-ако не ти се верва, аз лично нищо немоем да напраим, дет се вика: Аам соре. :D Ае чао за ся и успех с проекта!

      Коментар


        biser_as написа:
        WhitePower написа:
        бая наща си наредил за 170 кончета , малко от тях са илишни и не можеш да ги използваш на 100 % но като начален замисал добре се е получило , само временато на божура малко странно ми се вижда за тези коне на колата , ама като се има рпедвид че те си играха със финала , ту напред ту на зад 170 коня за ниска 15 не стигат принципно но от мене имаш едно добре не си жалил кинти за колата може да ти опитаме някой ден
        Честно ти кажа аз излишни неща в списъка невиждам, а и колата не е начален, мми си е мноо краен и завършен замисъл! Ко му е на времето на божура или пък на Сливен? Мен ми се струва съвсем нормално даже, по ненормално ми се струва разни Пунто ГТ-та дет ги мислят собствениците им за по 200+ коня (без никога да са качвани на дино) да дават времена с по 0,2-0,3 сек. по-добри!Тоз факт би ме озадачил ако съм с такава ’200+’ коньова ’бегачка’.Както съм написал тези времена са давани по няколко пъти (през различни периоди от време), не веднъж по случайност-ако не ти се верва, аз лично нищо немоем да напраим, дет се вика: Аам соре. :D Ае чао за ся и успех с проекта!
        приятел недей да говориш така за неговата кола,тя е с доста напреднал проект,смисъл турбината е с доста по голям дебит,инжекторите са по големи,бъди сигурен че по измервателни уреди и контролери не ти отстъпва също,а относно софта е също с английски вариант
        Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

        Коментар


          колега не се заяждам , занимавам се със пунтовци от 5 години и вервай ми не едно или две сме мерили на божура , имам няколко завършени проекта на стейдж 2, а за стеидж 1 да не говорим не съм ги бройл не се заяждам със тебе , във момента имам много по спешни ремонти по каретата щото не издържат на скромните 1.2 бара от колкото да дам 80 лева за 1 лист хартия още веднъш хареса ми как е направена просто знам 1 бар налягане как върви със IHI i какво е 1.2 бара и какво е на 1.6 със доста по голяма турбина , а наскоро видях и със GT28 RS na 2.2 baraзнам колко маогат тези коли , и колко зор може да носи мотора , твоя е ГТ 3 което значи че е малко по сгъртен и не държи много на надуване , за това ако решиш да минаваш на етап 2 ти трябват малко повече карантия успех и на тебе със проекта и дано това да не е края за този расов бегач , може да носи още на гърч
          Power Under Pressure

          Коментар


            sonicempire написа:
            biser_as написа:
            WhitePower написа:
            бая наща си наредил за 170 кончета , малко от тях са илишни и не можеш да ги използваш на 100 % но като начален замисал добре се е получило , само временато на божура малко странно ми се вижда за тези коне на колата , ама като се има рпедвид че те си играха със финала , ту напред ту на зад 170 коня за ниска 15 не стигат принципно но от мене имаш едно добре не си жалил кинти за колата може да ти опитаме някой ден
            Честно ти кажа аз излишни неща в списъка невиждам, а и колата не е начален, мми си е мноо краен и завършен замисъл! Ко му е на времето на божура или пък на Сливен? Мен ми се струва съвсем нормално даже, по ненормално ми се струва разни Пунто ГТ-та дет ги мислят собствениците им за по 200+ коня (без никога да са качвани на дино) да дават времена с по 0,2-0,3 сек. по-добри!Тоз факт би ме озадачил ако съм с такава ’200+’ коньова ’бегачка’.Както съм написал тези времена са давани по няколко пъти (през различни периоди от време), не веднъж по случайност-ако не ти се верва, аз лично нищо немоем да напраим, дет се вика: Аам соре. :D Ае чао за ся и успех с проекта!
            приятел недей да говориш така за неговата кола,тя е с доста напреднал проект,смисъл турбината е с доста по голям дебит,инжекторите са по големи,бъди сигурен че по измервателни уреди и контролери не ти отстъпва също,а относно софта е също с английски вариант
            Скии ся батинка, аз нещо не фанах, ти адвокат и защитник на Орлин ли се яви с тоз си пост или некъф съветник кой кво и как да коментира?От целия ми пост, проекта на Орлин (колата му нито е мерена на дино, нито е давал време на някоя писта до ся, доколкото знам) съм го коментирал само в последното изречение и то е да му пожелая успех!Останалите ми коментари визираха една друга кола, която се продаваше от White Power доскоро с идеята, че е 200+ коня и дала време 15,02 сек. на божура.Мма ти това не го вдена и побърза се напраиш на модерен и да ми се скараш и да ми обясняваш кой кви турбини и инжектори имал и как колата му е пълна с уреди и контролери при положение, че проекта му е описан подробно в тоз форум, а и в няколко други. Разбирам те мноо добре, че си поредния превъзбуден собственик на туй нящо пунто ГТ и си мислиш, че с големата турбина и н-стотин кубиковите инжектори стаа звездолет и излита вертикално мма остай и на нас другите да поназнайваме некои неща за тия гт-та.Аре чао симпатяга! Аааа и не държа да ми отговаряш, че има голема вероятност темата да замине с 300 у кофата.

            Коментар


              WhitePower написа:
              колега не се заяждам , занимавам се със пунтовци от 5 години и вервай ми не едно или две сме мерили на божура , имам няколко завършени проекта на стейдж 2, а за стеидж 1 да не говорим не съм ги бройл не се заяждам със тебе , във момента имам много по спешни ремонти по каретата щото не издържат на скромните 1.2 бара от колкото да дам 80 лева за 1 лист хартия още веднъш хареса ми как е направена просто знам 1 бар налягане как върви със IHI i какво е 1.2 бара и какво е на 1.6 със доста по голяма турбина , а наскоро видях и със GT28 RS na 2.2 baraзнам колко маогат тези коли , и колко зор може да носи мотора , твоя е ГТ 3 което значи че е малко по сгъртен и не държи много на надуване , за това ако решиш да минаваш на етап 2 ти трябват малко повече карантия успех и на тебе със проекта и дано това да не е края за този расов бегач , може да носи още на гърч
              Не бе и аз не се заяждам, само така си говоря За вървенето и аз знам кво е с хихи-то и кво е с некоя мъжка турбина. Имал съм възможност се возя на най-бързото пунто за ся в БГ-за тва и ти казах, че колата ми е не повече от 160-ина коня, щот ихи-то трудно мое повече.За зора дет мое да носи маторя и ’невероятната’ здравина съм на друго мнение мма туй е без значение!Успех и късмет ти желая още веднъж (ша ти трябва) !

              Коментар


                предлагам ви да спрете да спорите тук.спорете си на лични колеги , недейте да усирате и тая тема ....... до сега имаше хубав "тон" , ма нещо не ми харесват последните постове.... поздрави и успех с бегачките....
                Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                Коментар


                  абе хора де давайте коли стига сте се карали...тряя има бегачки тука за тва е тая темааа
                  FIAT PUNTO 1.4 GT 136 k.c. .... Lancia Delta II - 1.6 75 k.c .... Lancia Y10 fire 45 k.c ITAL CLUB MONTANA

                  Коментар


                    Прикачени файлове
                    Целта е една,скороста е различна - HGT !

                    Коментар


                      ах тези люляции ! :P
                      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                      Коментар


                        бихх казал АХХХХХХХ тия зарчета
                        FIAT PUNTO 1.4 GT 136 k.c. .... Lancia Delta II - 1.6 75 k.c .... Lancia Y10 fire 45 k.c ITAL CLUB MONTANA

                        Коментар


                          Мноо яки Давайте бегуни бре
                          Целта е една,скороста е различна - HGT !

                          Коментар


                            са де чекай
                            Прикачени файлове
                            FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
                            НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

                            Коментар


                              ее малко живна темата :D много яки бравоци :D
                              Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                              Коментар


                                супер са и двете, и неона свети доста ефектно.
                                Виж бейби не сме глупаци,
                                ние сме отбор от здравеняци.
                                Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
                                така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
                                http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo

                                Коментар

                                Working...
                                X