Predatorsi написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най-добре тунингованите фиaти в страната
Collapse
X
-
biser_as написа:stefcho_sm написа:Predatorsi написа:stefcho_sm написа:Nqma li tuneri tuka we :D
Коментар
-
stefcho_sm написа:biser_as написа:stefcho_sm написа:Predatorsi написа:stefcho_sm написа:Nqma li tuneri tuka we :DFIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА
Коментар
-
WhitePower написа:какво му е правено на бялото виждам че при екстремиститите е било , ако това е тяхната лепенка не виждам бут контролери и др .....ГТ3 на стеидж 1 е маи
Коментар
-
Намерих у лаптопа списък с разни промени по колицата, дето съм праил и записвал, тта го paste-вам директно, ако некой изобщо го вълнува тва де 1. Спортен филтър JR - OEM replacement.2. Челно разположен кулер - 2,5 пъти по-голям от стандартния.3. Колена Samco Sport за турбо пътищата с новия кулер.4. Клапан Blow off (атмосферен) двубутален, марка Forge Motorsport UK.5. Електронен Boost Controler Apex’i AVC-R, Black edition - позволява 2 независими една от друга настройки на налягането като стойност.Дава възможност за настройка на различно налягане в зависимост от оборотите (през 500 оборота), в зависимост от това на коя предавка сме т.е. на 1-ва едно налягане, на 2-ра друго и т.н.Мониторинг на до 4 параметъра едновременно в 3 вида визуализация (цифров, аналогов, графичен). Параметрите, които могат да се наблюдават са: налягане (вакуум), обороти, duty cycle на дюзите, duty cycle на соленоида на бууст контролера, скорост, % на натоварване на двигателя ( % отворен дросел).Колата в момента е с 2 зададени настройки: 1 бар и 1,25 бара.6. Чип тунинг на ЕКУ-то: SEB2GT3 закупен от UK. Позволява повишаване на налягането на турбото до 1,2 бар-а и до 1,35 бар-а за кратки периоди. В зависимост от състоянието на двигателя изкарва до 170 коня. Колата е замервана и настройвана (бууст контролера) на дино-то в Проспеед и при налягане от 1 бар изкара 107 kW на главините. На по-високото налягане не е мерена на дино, само са проверявани смесите с широколентова сонда.Колата с пълното си оборудване е давала 15,3сек. (няколко пъти) на 1/4 миля на Божурище и 15,2сек. (няколко пъти) на Сливен.7. Бензинова помпа Walbro, модел GSS 342 High pressure, 255l/h.8. Генерацията е права тръба отпред до отзад с крайно гърне Remus Hardline.9. Предни и задни дискове Grooved с по 40 нареза.10. Предни и задни накладки EBC Greenstuff (накладки за по агресивна употреба).11. Предни и задни спортни спирачни маркучи Goodridge (тефлонови с метална оплетка).12. Предни и задни пружини Apex Suspension - свалят с 35мм.13. Задни амортесьори Kayaba Gas-A-Just.14. Предна разпънка между ботушите.15. Амортесьори на предния капак.16. Спортна седалка с регулация в 2 посоки.17. Топка за скоростите Isotta Matrix Black Edition.18. Джанти OZ Racing F1 с гуми Toyo Proxes-4.19. Свещи NGK Iridium.20. Флуиди по колата: - Масло в двигателя Motul 300V Competition 15w50 (състезателна естерна синтетика). - Масло в скоростите Motul Gear 300 75w90 (състезателна естерна синтетика). - Спирачна течност Motul RBF 600 (racing brake fluid). - Антифриз Motul Inugel expert + MoCool (добавка за намаляване на температурата и по-добро охлаждане).Толкоз :D
Коментар
-
"Вълк в овча кожа" така да се каже .Страхотна е колата.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар