Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най-добре тунингованите фиaти в страната

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Predatorsi написа:
    stefcho_sm написа:
    Nqma li tuneri tuka we :D
    На кой е този Eclipse(не че ще го познавам де :D ) и с какъв двигател е?Много го заглеждах като бях в Смолян ,и звук си вади мани другото ,иначе добри снимки сте направили...
    1.8 150 hp

    Коментар


      stefcho_sm написа:
      Predatorsi написа:
      stefcho_sm написа:
      Nqma li tuneri tuka we :D
      На кой е този Eclipse(не че ще го познавам де :D ) и с какъв двигател е?Много го заглеждах като бях в Смолян ,и звук си вади мани другото ,иначе добри снимки сте направили...
      1.8 150 hp
      По-скоро 2.0 150 коня

      Коментар


        biser_as написа:
        stefcho_sm написа:
        Predatorsi написа:
        stefcho_sm написа:
        Nqma li tuneri tuka we :D
        На кой е този Eclipse(не че ще го познавам де :D ) и с какъв двигател е?Много го заглеждах като бях в Смолян ,и звук си вади мани другото ,иначе добри снимки сте направили...
        1.8 150 hp
        По-скоро 2.0 150 коня
        to4no

        Коментар


          stefcho_sm написа:
          biser_as написа:
          stefcho_sm написа:
          Predatorsi написа:
          stefcho_sm написа:
          Nqma li tuneri tuka we :D
          На кой е този Eclipse(не че ще го познавам де :D ) и с какъв двигател е?Много го заглеждах като бях в Смолян ,и звук си вади мани другото ,иначе добри снимки сте направили...
          1.8 150 hp
          По-скоро 2.0 150 коня
          to4no
          това на колегата mr_von li e ??и аз мисля да влезна WHITE WHEELS TEAM
          FIAT BRAVO GAZARIQ 1,8 16V
          НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ИМАШ ПОД КАПАКА,А КОЛКО ИМАШ В ГЛАВАТА

          Коментар


            Е ви едно пунто ГТ с почти заводски вид отвън и не толко заводско състояние под предния капак
            Прикачени файлове

            Коментар


              Страшни джантета колега мноо арни
              Целта е една,скороста е различна - HGT !

              Коментар


                мммм бялото пунто е страшно... :D много семпло и добре изглеждащо, това бяло с тея бели джанти взе да става доста актуално :D

                Коментар


                  bravite написа:
                  и аз мисля да влезна WHITE WHEELS TEAM

                  Коментар


                    невероятно изглежда и прагчетата мн красат колата...БРАВО
                    FIAT PUNTO 1.4 GT 136 k.c. .... Lancia Delta II - 1.6 75 k.c .... Lancia Y10 fire 45 k.c ITAL CLUB MONTANA

                    Коментар


                      Стягайте бегачките и да ги видим на Италфеста ! :D
                      biser_as написа:
                      Е ви едно пунто ГТ с почти заводски вид отвън и не толко заводско състояние под предния капак
                      Много добре изглежда ... особено с тези джанти Фен съм на изчистения вид
                      Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                      Коментар


                        какво му е правено на бялото виждам че при екстремиститите е било , ако това е тяхната лепенка не виждам бут контролери и др .....ГТ3 на стеидж 1 е маи
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          WhitePower написа:
                          какво му е правено на бялото виждам че при екстремиститите е било , ако това е тяхната лепенка не виждам бут контролери и др .....ГТ3 на стеидж 1 е маи
                          При екстремистите не е било-това не е тяхната лепенка!Ако се загледаш по-хубаво (освен, че ще видиш, че лепенката не е на екстрийм тунинг) ще видиш, че си има бууст контролер и то може би най-добрия, който се предлага на пазара (виждат се хубаво и соленоида и мап-а на контролера, върху капака на бушоните)! Ненам кой стейдж точно требе да е, но колата си е със заводското турбо, демек не е повече от 160-170 кончета . Колата е правена с основната ми идея тва нещо под капака да запази целостта и здравината си възможно най-дълго време, което имайки впредвид ква инженерна мания е-хич не е лесна задача. Ако някой го вълнува ко има по колата, по-късно кат се прибера от писта София ше надраскам набързо.

                          Коментар


                            Намерих у лаптопа списък с разни промени по колицата, дето съм праил и записвал, тта го paste-вам директно, ако некой изобщо го вълнува тва де 1. Спортен филтър JR - OEM replacement.2. Челно разположен кулер - 2,5 пъти по-голям от стандартния.3. Колена Samco Sport за турбо пътищата с новия кулер.4. Клапан Blow off (атмосферен) двубутален, марка Forge Motorsport UK.5. Електронен Boost Controler Apex’i AVC-R, Black edition - позволява 2 независими една от друга настройки на налягането като стойност.Дава възможност за настройка на различно налягане в зависимост от оборотите (през 500 оборота), в зависимост от това на коя предавка сме т.е. на 1-ва едно налягане, на 2-ра друго и т.н.Мониторинг на до 4 параметъра едновременно в 3 вида визуализация (цифров, аналогов, графичен). Параметрите, които могат да се наблюдават са: налягане (вакуум), обороти, duty cycle на дюзите, duty cycle на соленоида на бууст контролера, скорост, % на натоварване на двигателя ( % отворен дросел).Колата в момента е с 2 зададени настройки: 1 бар и 1,25 бара.6. Чип тунинг на ЕКУ-то: SEB2GT3 закупен от UK. Позволява повишаване на налягането на турбото до 1,2 бар-а и до 1,35 бар-а за кратки периоди. В зависимост от състоянието на двигателя изкарва до 170 коня. Колата е замервана и настройвана (бууст контролера) на дино-то в Проспеед и при налягане от 1 бар изкара 107 kW на главините. На по-високото налягане не е мерена на дино, само са проверявани смесите с широколентова сонда.Колата с пълното си оборудване е давала 15,3сек. (няколко пъти) на 1/4 миля на Божурище и 15,2сек. (няколко пъти) на Сливен.7. Бензинова помпа Walbro, модел GSS 342 High pressure, 255l/h.8. Генерацията е права тръба отпред до отзад с крайно гърне Remus Hardline.9. Предни и задни дискове Grooved с по 40 нареза.10. Предни и задни накладки EBC Greenstuff (накладки за по агресивна употреба).11. Предни и задни спортни спирачни маркучи Goodridge (тефлонови с метална оплетка).12. Предни и задни пружини Apex Suspension - свалят с 35мм.13. Задни амортесьори Kayaba Gas-A-Just.14. Предна разпънка между ботушите.15. Амортесьори на предния капак.16. Спортна седалка с регулация в 2 посоки.17. Топка за скоростите Isotta Matrix Black Edition.18. Джанти OZ Racing F1 с гуми Toyo Proxes-4.19. Свещи NGK Iridium.20. Флуиди по колата: - Масло в двигателя Motul 300V Competition 15w50 (състезателна естерна синтетика). - Масло в скоростите Motul Gear 300 75w90 (състезателна естерна синтетика). - Спирачна течност Motul RBF 600 (racing brake fluid). - Антифриз Motul Inugel expert + MoCool (добавка за намаляване на температурата и по-добро охлаждане).Толкоз :D

                            Коментар


                              браааааааааат ти разкърти честно !!!!!!!!!!! колицата е супер !!!!!!!!!
                              Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                              ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                              Коментар


                                "Вълк в овча кожа" така да се каже .Страхотна е колата.
                                Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                                Коментар

                                Working...
                                X