Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разпънка на "Макферсона"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Tzarevo написа:
    Казаха ми ,че за 130 лева проблема е решен ама щом не ми е спортно качването няма да го правя-няма да има ефект.
    Аз ти обясних нещо по нагоре ,но ти явно не си искал да разбереш.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #17
      Добре ве, дай аз да я взема, че имам окачване

      Коментар


        #18
        Аз ще споделя моето наблюдение купих едно Пунто ГТ с разпънка , то си беше с ОМР окачване и така един ден я свалихме за да се направи копие колта стана по мека и започна предницата да поднася малко по лесно в завойте после я върнахме и се оправи Просто наблюдения , няма нищо общо с неравниостите и ударите на пътя )просто говоря от опит
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          WhitePower написа:
          Аз ще споделя моето наблюдение купих едно Пунто ГТ с разпънка , то си беше с ОМР окачване и така един ден я свалихме за да се направи копие колта стана по мека и започна предницата да поднася малко по лесно в завойте после я върнахме и се оправи Просто наблюдения , няма нищо общо с неравниостите и ударите на пътя )просто говоря от опит
          Поднася ти предницата в завоите? На кола с предно предаване??? Ти сериозно ли? Щото на моята задницата поднася, но пък моята е и 2 пъти по-дълга от Путно ГТ... Хайде стига с тези градски митове. Конкретната разпънка я слагат точно както каза Торнадо - да не се разчекне от твърдите пружини.
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #20
            jenshen73 написа:
            WhitePower написа:
            Аз ще споделя моето наблюдение купих едно Пунто ГТ с разпънка , то си беше с ОМР окачване и така един ден я свалихме за да се направи копие колта стана по мека и започна предницата да поднася малко по лесно в завойте после я върнахме и се оправи Просто наблюдения , няма нищо общо с неравниостите и ударите на пътя )просто говоря от опит
            Поднася ти предницата в завоите? На кола с предно предаване??? Ти сериозно ли? Щото на моята задницата поднася, но пък моята е и 2 пъти по-дълга от Путно ГТ... Хайде стига с тези градски митове. Конкретната разпънка я слагат точно както каза Торнадо - да не се разчекне от твърдите пружини.
            "Градски митове" ?? Колега не те разбрах нещо. Искаш да кажеш, че на завой ако дам много газ и предницата няма да се поднесе? Ела да ти покажа :P Казва се недозавиване :D

            Коментар


              #21
              WhitePower написа:
              Аз ще споделя моето наблюдение купих едно Пунто ГТ с разпънка , то си беше с ОМР окачване и така един ден я свалихме за да се направи копие колта стана по мека и започна предницата да поднася малко по лесно в завойте после я върнахме и се оправи Просто наблюдения , няма нищо общо с неравниостите и ударите на пътя )просто говоря от опит
              колега, АКО не си си въобразил, значи си изкривил предницата.що не минеш на стенд ?п.с. торнадо е прав

              Коментар


                #22
                Коша на Пунто е съвсем различен от този на Типо-платформата, така че не говорете на изуст.При Пунто ще се усети едно по точно реагиране при завиване с такава разпънка.Като я няма, ботуша се измества навън-коша се разпъва при голямо странично натоварване в завой.Така се изправя страничният наклон на колелото, също и сходимостта се променя, което влошава сцеплението на предницата и увеличава недозавиването забележимо.
                sigpic
                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                475HP 11,5/1,9/191
                YouTube

                Коментар


                  #23
                  ici написа:
                  Коша на Пунто е съвсем различен от този на Типо-платформата, така че не говорете на изуст.При Пунто ще се усети едно по точно реагиране при завиване с такава разпънка.Като я няма, ботуша се измества навън-коша се разпъва при голямо странично натоварване в завой.Така се изправя страничният наклон на колелото, също и сходимостта се променя, което влошава сцеплението на предницата и увеличава недозавиването забележимо.
                  от тези ти думи следва, че колегата си е позкривил предницата... е ако не е гумена де

                  Коментар


                    #24
                    u_bo написа:
                    ici написа:
                    Коша на Пунто е съвсем различен от този на Типо-платформата, така че не говорете на изуст.При Пунто ще се усети едно по точно реагиране при завиване с такава разпънка.Като я няма, ботуша се измества навън-коша се разпъва при голямо странично натоварване в завой.Така се изправя страничният наклон на колелото, също и сходимостта се променя, което влошава сцеплението на предницата и увеличава недозавиването забележимо.
                    от тези ти думи следва, че колегата си е позкривил предницата... е ако не е гумена де
                    Tц, това са еластични деформации от порядъка на няколко мм само в момента на натоварването.След това всичко се връща в нормалните си размери.Нещо за да е еластично, не е задължително да е от гума
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #25
                      начи все пак не си въобразявам или обратното
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #26
                        да, разбрах че това имаш предвид.Но определено не съм съгласен че са деформации, които не оставят последствия.с времето се натрупват и стават постоянни деформации

                        Коментар


                          #27
                          Нека да ви разкажа нещо:Колата не е идеално твърда конструкция, особено в предната си част- все нещо се накланя, извива, поема усуквания- например пружини, стабилизиращи щанги и т.н. и всичките тези гасения на трептения се предават на носовата носеща част- роговете и предната греда- та тези елементи при движение по неравен път се движат в еластична деформация по неравностите една спрямо друга и се завръщат на нормалното си положение след това- все едно е някакъв гумен механизъм, представете си, но колебанията са само 2-3 мм. и гасят всички трептения- и динамични и затихващи.Всяка една интервенция за ограничаване на тези трептения е в противоречие с концепцията за проектиране на рама с гасене на вибрацийте,още по- пряко казано- вибрацийте с разни разпънки ще ги усетите на пломбите, а който няма пломби- ще му падат очилата на носа или ще му дрънкат стотинките в джоба.
                          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #28
                            колеги от каде мога да си закупя такава спанка
                            запалиха двигателя и тогава той чу 4-римата да работят в перфектен синхрон, 1.6литровия 16клапанов Фиат Браво леко ръмжеше доволен от това че са го събудили

                            Коментар


                              #29
                              Нищо не му става на купето когато е без такава разпънка, просто при спортно каране се губи заради промяната в геометрията на предницата.Като цяло идеята за перфектно работещо спортно окачване се постига чрез максимално вкоравяване на купето с цялостен ролбар плюс тази разпънка за бомбетата.Усилва се и моста, за да няма такива еластични деформации.Сменят се и всички гумени тампони с твърди полиуретанови, или направо с напълно неподдаващи полиамидни или унибал-съединения. При Типо платформата такава разпънка не е особено нужна понеже купето е произведено с укрепване в тази си част.Вече ако говорим за каране със сликове, може и там да се подсили.Но при Пунто ще върши работа определено.
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар

                              Working...
                              X