Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разпънка на "Макферсона"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разпънка на "Макферсона"

    Един колега ме агитира тука да си направя на ФИАТА разпънка на окачванетои така било много по-добро поведението на колата по пътя и в завои.Само,че нещо не му вярвам,че той е способен да го направи.Споделете някой от вас има ли такова подобрение,струва ли си и колко горе долу би трябвало да струва.Ако имате снимки пускайте.

    #2
    Значи ,че има ефект има ,но да е направено както трябва!Мисля че действието беше следното : в завой колата се накланя на външната страна и съответният амортесьор се сгъва много ,ролята на тази разпънка е да прехвърли част от натоварването на сгънатия амортесьор към другият и по този начин колата не се накланя толкова много в завоите ,а това води до по-голяма стабилност!Ако греша някой да ме поправи!
    Прикачени файлове
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    Коментар


      #3
      На мен ми е интересно дали се влошава возията? Дали не започва да вози по-твърдо.Някой знае ли дали трябва да се разпробива нещо или само се купува щангата???Нещо се зарибих!
      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
      Powered by Total & Fobos LPG

      Коментар


        #4
        мисля че трябва да се пробива, щото ни май немам там дупки. Но не съм сигурен. Возията не се променя кой знае колко, но става стабилна в завоите!

        Коментар


          #5
          Predatorsi написа:
          Значи ,че има ефект има ,но да е направено както трябва!Мисля че действието беше следното : в завой колата се накланя на външната страна и съответният амортесьор се сгъва много ,ролята на тази разпънка е да прехвърли част от натоварването на сгънатия амортесьор към другият и по този начин колата не се накланя толкова много в завоите ,а това води до по-голяма стабилност!Ако греша някой да ме поправи!
          Не съм съгласен с теб колега.Разпънка се поставя само когато на автомобила са поставени спортни/по твърди/амортисьори или пружини.И тогава разпънката пази бомбетата да не се свият или откъснат.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            И все пак твоят съвет Tornado?Ако може малко по-подробно.

            Коментар


              #7
              Tzarevo написа:
              И все пак твоят съвет Tornado?Ако може малко по-подробно.
              Това е метална дебела лайсна с точен до милиметри размер която пречи на бомбетата да се събират - съответно отдолу гумите да се разкрачват.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Това го знам искам мнението ти и препоръките като например къде могат да ми измерят правилно и прецизно и да ми го монтират също толкова прецизно?И няма ли да има ефект ако амортисиорите са нормални щото сега и пари и за амортисиори....

                Коментар


                  #9
                  Искам и аз вече :D Като дете за смукалка съм, видя ли - искам :D Колко кинти е такова на Спарко? И някой от тука може ли да ме снабди :D За Фиат Браво говорим :D

                  Коментар


                    #10
                    Ето моята версия, макар да не съм специалист а просто разсъждавам на глас.При коли с променено от стандартно към спортно окачване се наблюдава по-директно предаване на силите на удар от пътя към купето. Това се дължи на по-твърдите тампони в носачите, щангите и прочие за да се постигне по-директно управление. Дори някъде липсват тампони, а биват заменени от метални втулки. Това означава че всеки удар от неравност в пътя (дупки или преминаване през банкета) се предава с пълната си сила към купето, което има свойството да се огъва до определена степен. Е, съществува и реална опасност да се прекършат слабите точки в кострукцията и тази греда има за цел да пренесе силата от ударите коеито поема едното колело към другото. С други думи - ако нямам сменено окачване с по-твърдо поставянето на това желязо е безсмислено. Така или иначе ще се гънат тампоните, а не бомбетата.

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря!

                      Коментар


                        #12
                        Ти май искаш да го поставяш само ей така без нужда нали за гъзария като отвориш капака?
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Не не искам да го слагам просто така за гъзария.Искам да го постявя ако има ефект и имено за това те попитах за мнението ти.Аз излишни пари нямам както и да правя мунинг на колата ей така.Просто си мислех,че независимо,че колата е с оригиналните амортисиори ще има ефект това е.Ама щом казваш ,че няма ефект ще изям парите на сладолед.Благодаря все пак за съвета.

                          Коментар


                            #14
                            Колко пари върви тая разпънка?

                            Коментар


                              #15
                              Казаха ми ,че за 130 лева проблема е решен ама щом не ми е спортно качването няма да го правя-няма да има ефект.

                              Коментар

                              Working...
                              X