Един колега ме агитира тука да си направя на ФИАТА разпънка на окачванетои така било много по-добро поведението на колата по пътя и в завои.Само,че нещо не му вярвам,че той е способен да го направи.Споделете някой от вас има ли такова подобрение,струва ли си и колко горе долу би трябвало да струва.Ако имате снимки пускайте.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разпънка на "Макферсона"
Collapse
X
-
Значи ,че има ефект има ,но да е направено както трябва!Мисля че действието беше следното : в завой колата се накланя на външната страна и съответният амортесьор се сгъва много ,ролята на тази разпънка е да прехвърли част от натоварването на сгънатия амортесьор към другият и по този начин колата не се накланя толкова много в завоите ,а това води до по-голяма стабилност!Ако греша някой да ме поправи!Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
-
На мен ми е интересно дали се влошава возията? Дали не започва да вози по-твърдо.Някой знае ли дали трябва да се разпробива нещо или само се купува щангата???Нещо се зарибих!Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
Predatorsi написа:Значи ,че има ефект има ,но да е направено както трябва!Мисля че действието беше следното : в завой колата се накланя на външната страна и съответният амортесьор се сгъва много ,ролята на тази разпънка е да прехвърли част от натоварването на сгънатия амортесьор към другият и по този начин колата не се накланя толкова много в завоите ,а това води до по-голяма стабилност!Ако греша някой да ме поправи!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tzarevo написа:И все пак твоят съвет Tornado?Ако може малко по-подробно.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ето моята версия, макар да не съм специалист а просто разсъждавам на глас.При коли с променено от стандартно към спортно окачване се наблюдава по-директно предаване на силите на удар от пътя към купето. Това се дължи на по-твърдите тампони в носачите, щангите и прочие за да се постигне по-директно управление. Дори някъде липсват тампони, а биват заменени от метални втулки. Това означава че всеки удар от неравност в пътя (дупки или преминаване през банкета) се предава с пълната си сила към купето, което има свойството да се огъва до определена степен. Е, съществува и реална опасност да се прекършат слабите точки в кострукцията и тази греда има за цел да пренесе силата от ударите коеито поема едното колело към другото. С други думи - ако нямам сменено окачване с по-твърдо поставянето на това желязо е безсмислено. Така или иначе ще се гънат тампоните, а не бомбетата.
Коментар
-
Не не искам да го слагам просто така за гъзария.Искам да го постявя ако има ефект и имено за това те попитах за мнението ти.Аз излишни пари нямам както и да правя мунинг на колата ей така.Просто си мислех,че независимо,че колата е с оригиналните амортисиори ще има ефект това е.Ама щом казваш ,че няма ефект ще изям парите на сладолед.Благодаря все пак за съвета.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар